Personage waar ik mij het meest aan erger
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Wie mij momenteel het meest voor de voeten loopt is Gaëlle ! Waar hebben ze die actrice opgevist. Zowel acteerprestaties als opdringerige toestanden geven mij grote stressbobbels !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
Ziet er naar uit dat we die niet teveel meer gaan te zien krijgen...daffy duck schreef:Wie mij momenteel het meest voor de voeten loopt is Gaëlle ! Waar hebben ze die actrice opgevist. Zowel acteerprestaties als opdringerige toestanden geven mij grote stressbobbels !
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, en ik moet zeggen dat ook ik daar niet echt mee kan zitten! :cheer:Rocky schreef:Ziet er naar uit dat we die niet teveel meer gaan te zien krijgen...daffy duck schreef:Wie mij momenteel het meest voor de voeten loopt is Gaëlle ! Waar hebben ze die actrice opgevist. Zowel acteerprestaties als opdringerige toestanden geven mij grote stressbobbels !
Ik vraag me af bij welke plaatselijke toneelvereniging ze haar vandaan geplukt hebben eigenlijk. Haar "prestaties" lagen wat mij betreft gelijk met die van "Inge" (Peter's ex) destijds: vreselijk!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Valt me ook wel op dat thuis voor zulke peronages de goedkope kant verkiest. Wat logisch is eigenlijk...Christel schreef:Inderdaad, en ik moet zeggen dat ook ik daar niet echt mee kan zitten! :cheer:Rocky schreef:Ziet er naar uit dat we die niet teveel meer gaan te zien krijgen...daffy duck schreef:Wie mij momenteel het meest voor de voeten loopt is Gaëlle ! Waar hebben ze die actrice opgevist. Zowel acteerprestaties als opdringerige toestanden geven mij grote stressbobbels !
Ik vraag me af bij welke plaatselijke toneelvereniging ze haar vandaan geplukt hebben eigenlijk. Haar "prestaties" lagen wat mij betreft gelijk met die van "Inge" (Peter's ex) destijds: vreselijk!
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Hebben jullie het voorfilmpje op de website van één gezien.
Ze hebben een dartboard hangen in de garage met een foto van Tom.
Heerlijk! Daar zou ik ook wel eens een pijltje op willen gooien.
Ze hebben een dartboard hangen in de garage met een foto van Tom.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
:roll2:RuneThandy schreef:Hebben jullie het voorfilmpje op de website van één gezien.
Ze hebben een dartboard hangen in de garage met een foto van Tom.![]()
![]()
![]()
Net gezien, erg grappig! En dan met z'n allen pijltjes gooien... Ik wil wel mee gooien, lijkt me leuk!

0 x
-
- Nog geen rang
Nog steeds aan Saartje
Gisteren een uitnodiging geven aan Tim om wat olie of vuur te gooien op haar feestje
Saartje tegen katrien : je hebt mij toch nog
Gisteren een uitnodiging geven aan Tim om wat olie of vuur te gooien op haar feestje
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, tenenkrommend! Het wordt tijd dat ze zelf een leven krijgt ofzo, zo'n vals wicht.~ Cheetah ~ schreef:Nog steeds aan Saartje

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
ja, ze is kotsopwekkend ergerlijk ! die blik 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
in ieder geval wordt die rol wel goed vertolkt hé. K'zie die wel graag acteren die actrice die Saartje speelt.
De gene die mij irriteert is Kartien.
Die kan echt zoveel overacting doen vind ik.
De gene die mij irriteert is Kartien.
Die kan echt zoveel overacting doen vind ik.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tom! Zo'n kwal! Nu ook weer, met zijn egoïstisch geleuter i.v.m. dat huwelijk... 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ja, dat vind ik ook !
Anderzijds zie ik niet in wat Bianca er eigl zou komen doen. Ze is geen familie van Marianne, enkel een collega van Ann.
Anderzijds zie ik niet in wat Bianca er eigl zou komen doen. Ze is geen familie van Marianne, enkel een collega van Ann.
0 x
-
- Nog geen rang
Tom mag toch wel zijn lief meenemen zeker. Vind dat hij daar volkomen gelijk in heeft...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zijn lief dat: 1. er mee voor gezorgd heeft dat Marianne's vorige huwelijksdag compleet om zeep was.Rocky schreef:Tom mag toch wel zijn lief meenemen zeker. Vind dat hij daar volkomen gelijk in heeft...
2. nogal gevoelig ligt bij de getuige van Marianne: Jenny
3. er samen met Tom voor gezorgd heeft dat Bianca bedrogen &belogen werd waardoor ze logischerwijs behoorlijk in de put zit, zwanger en wel van Marianne's kleinkind.
Hoewel ik net als Johan ook niet begrijp wat Bianca nog op dat huwelijk gaat doen, vind ik wel dat bovenstaande punten gevoelig genoeg liggen om ervoor te zorgen dat Tom er op z'n minst rekening mee mag houden...
Waarom moet Peggy nu persé mee van Tom? Ik kan geen andere redenen bedenken dan alleen om dwars te liggen en de keikop uit te kunnen hangen. Na alles wat Tom veroorzaakt heeft, zou het hem niet misstaan als hij op z'n minst voorlopig een beetje zijn gemak zou houden, in plaats van de egoïst uit te hangen. Alsof Peggy ook staat te springen om op dat huwelijk aanwezig te zijn...

0 x
-
- Nog geen rang
Ik kan Tom hier ook enigsinds begrijpen. Hij heeft nu éindelijk voor de liefde van zijn leven gekozen, ze moeten nu niets meer achter de rug van anderen doen, dan kan hij toch moeilijk van Peggy verlangen dat ze thuis blijft. Langst de kant van Marianne valt het ook volledig te begrijpen natuurlijk, Peggy is tenslotte de reden dat het huwelijk de vorige keer niet doorgegaan is.
Ideaal voer voor een soap zou ik zeggen
Ideaal voer voor een soap zou ik zeggen

0 x