Dat vind ik nu eens goed gezegd zie. Helène en een poging tot romantiek!satine schreef:Die indruk had ik ook - geen rouwkaarsen, maar een poging tot 'romantiek'.
Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat mens heeft nog minder romantiek dan een goudvis en ..'t is misschien wel een belediging voor dat beestje 
0 x
-
Leo
- x 435
Ja waren rouwkaarsen hadden elk een ZWART stoffen rouwbandje !
I love helene !
Nu ik denk nog steeds dat Marianne wel degelijk Geert om de hoek legde
Dat helene geen heilige is en uit is op geld is waar en een serpent tja
De dood van geert komt haar goed uit, stel nu dat den gsm gevonden word of dat den onderzoeksrechter de sms opvraagt dan kan men er tenorechte vanuit gaan dat helene de moord pleegde en zit zij lekker in haar nieuwe huis, geen geld, geen luxe, en gestraft voor een moord die ze niet pleegde, Marianne wint

I love helene !
Nu ik denk nog steeds dat Marianne wel degelijk Geert om de hoek legde
Dat helene geen heilige is en uit is op geld is waar en een serpent tja
De dood van geert komt haar goed uit, stel nu dat den gsm gevonden word of dat den onderzoeksrechter de sms opvraagt dan kan men er tenorechte vanuit gaan dat helene de moord pleegde en zit zij lekker in haar nieuwe huis, geen geld, geen luxe, en gestraft voor een moord die ze niet pleegde, Marianne wint
0 x
-
Leo
- x 435
wat de gsm betreft, de onderzoeksrechter had toch aan tom verteld dat helene had gezegd dat ze die van marianne nooit had teruggekregen ? helene doet de gsm kapot en verdwijnen voor de oplichters-sms'jes... , die berichtjes kunnen haar de das nog omdoen, diene gsm moet zelfs niet gevonden worden, sms-jes blijven bewaard op het netwerk, tom kan na dat helene zei dat ze een nieuw gsm-ke kocht nu vragen om een huiszoekingsbevel ; ook bij zijn eigen moeder, als die gsm dan niet uitkomt ( kan ook ni - ligt in riool ) kan de onderzoeksrechter beslissen om het sms verkeer op te vragen, ik zeg wel als, want diene onderzoeksrechter is niets verplicht als hij persé marianne schuldig acht...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nu denk ik dat de onderzoeksrechter alleen het SMrS verkeer van Helène gaat opsporen als ze ergens verdacht van wordt. Dat is (voorlopig) niet het geval. Waarom zou hij een huiszoekingsbevel vragen?
Nu kan Tom natuurlijk nog altijd hetzelfde doen als de mama indertijd met Peggy gedaan heeft. Via een privé detective op illegale wijze die SMSjes bemachtigen. Maar dat is dan ook alleen maar voor hem, zonder enige bewijskracht en zelfs strafbaar en zeker voor een advocaat. Kan dus niet.rs
Nu wat de rouwkaarsjes betreft mss waren Helène en Henri wel van plan om samen te "rouwen" om Geert?
Nu kan Tom natuurlijk nog altijd hetzelfde doen als de mama indertijd met Peggy gedaan heeft. Via een privé detective op illegale wijze die SMSjes bemachtigen. Maar dat is dan ook alleen maar voor hem, zonder enige bewijskracht en zelfs strafbaar en zeker voor een advocaat. Kan dus niet.rs
Nu wat de rouwkaarsjes betreft mss waren Helène en Henri wel van plan om samen te "rouwen" om Geert?
0 x
Potentia Principatum
-
Leo
- x 435
We weten dat we Tommeke niet moeten onderschatten, hij heeft dat al bewezen met de moord ( brandweerman - ex van Mayra ) die het lief van Jens een beetje dood kneep... en haar gsm ook misbruikte ! En haar begroef als een hond ect... Tom kreeg hem vrij !
SHOCK: als ik ons Marianne zag zonder verzorgd haar, juwelen en schmink,.... Zelfs zo blijft ze klasse uitstralen, hoedoetzet
SHOCK: als ik ons Marianne zag zonder verzorgd haar, juwelen en schmink,.... Zelfs zo blijft ze klasse uitstralen, hoedoetzet
0 x
-
Leo
- x 435
Tiens, ik denk net aan iets !!!! De brieven van "William" aan Marianne !!! Marianne zou die beter lezen !!!

Moderator bericht:
Moderator bericht:
Dit is het topic van Hélène - zowat alle personages hebben hun eigen topic.
Gelieve daarmee rekening te houden en ontopic te blijven.
Gelieve daarmee rekening te houden en ontopic te blijven.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Enig idee naar wie Helène "bel mij eens" stuurde?
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook...
Wel vreemd hoe ze dat rouwprentje van Geert nog eens bekeek...
Wel vreemd hoe ze dat rouwprentje van Geert nog eens bekeek...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Eventjes leek het wel of ze een schijn van spijt en leifde toonde...maar dat zal wel niet zijn 
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik denk dat het nooit de bedoeling zal geweest zijn Geert te vermoorden en dat ze spijt heeft dat het zo gelopen is. Ze kan dan nog zo'n 'criminal mastermind' zijn met de bedoeling te stelen of te verduisteren, een moord is toch ineens een stapje verder.
Ik vraag me wel af, waarom belt ze zelf niet gewoon naar Cherie Henri?
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Volgens het verhaal van Marianne wou Hélène haar neersteken (omdat alles dreigde uit te komen vermoed ik) en is Geert tussen hen beide gaan staan. Dus in mijn ogen is dit ook poging tot moord als Marianne haar verhaal klopt natuurlijk.Summer85 schreef:Ik denk dat het nooit de bedoeling zal geweest zijn Geert te vermoorden en dat ze spijt heeft dat het zo gelopen is. Ze kan dan nog zo'n 'criminal mastermind' zijn met de bedoeling te stelen of te verduisteren, een moord is toch ineens een stapje verder.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is waar, maar ook dat lag waarschijnlijk niet geheel in de lijn der verwachtingen van Hélène. Als ze Marianne had neergestoken, had Geert haar spel sowieso door gehad en was haar plan ook naar de vaantjes geweest. Als het allemaal klopt wat Marianne zegt, dan heeft Hélène inderdaad gewoon uit paniek gehandeld, denk ik. Ze leek ook wel opgelucht toen William zei dat Marianne gestoken had, toen het allemaal net gebeurd was. Alsof daarover niks afgesproken was. Maar dat kan ook wel gewoon een indruk zijn natuurlijk...zanacht schreef:Volgens het verhaal van Marianne wou Hélène haar neersteken (omdat alles dreigde uit te komen vermoed ik) en is Geert tussen hen beide gaan staan. Dus in mijn ogen is dit ook poging tot moord als Marianne haar verhaal klopt natuurlijk.Summer85 schreef:Ik denk dat het nooit de bedoeling zal geweest zijn Geert te vermoorden en dat ze spijt heeft dat het zo gelopen is. Ze kan dan nog zo'n 'criminal mastermind' zijn met de bedoeling te stelen of te verduisteren, een moord is toch ineens een stapje verder.
Hoe dan ook; ik moet wel zeggen dat ik haar houding na Geert's dood ijzingwekkend berekenend vind, voor iemand die dat allemaal niet zo gepland had. Gisteren was de eerste keer dat ze oprecht enigszins aangedaan leek....
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

,Christel schreef:at is waar, maar ook dat lag waarschijnlijk niet geheel in de lijn der verwachtingen van Hélène. Als ze Marianne had neergestoken, had Geert haar spel sowieso door gehad en was haar plan ook naar de vaantjes geweest. Als het allemaal klopt wat Marianne zegt, dan heeft Hélène inderdaad gewoon uit paniek gehandeld, denk ik. Ze leek ook wel opgelucht toen William zei dat Marianne gestoken had, toen het allemaal net gebeurd was. Alsof daarover niks afgesproken was.
Akkoord, het was een paniekreactie van Helène. Ze kon helemaal niet voorzien wat er zou gebeuren Ze kon niet voorzien dat Geert haar achterna zou komen en ook niet dat William daar met warpspeed uit Brugge (!) zou komen en dan direct naar de praktijk stappen ipv naar het salon net op tijd om Marianne te zien "steken" Kwam dat haar effe goed uit.
Haar doel was die GSM recupereren, maar het resultaat was nog beter voor haar,voorlopig toch.
0 x
Potentia Principatum