Femke De Grote (Vanya Wellens)
-
- Poster rang 1
Re: Femke
Nope idd... de verkrachting wel, maar om de moord te bekenen kreeg hij geen kans meer... door Eric 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is zo, en of hij het ook echt tegen Eric gezegd heeft weet ik niet meer precies, maar toen hij Femke bij haar keel had vertelde hij haar wel hoe lang het precies geduurd had voordat Sofie stikte nadat hij haar keel dichtgeknepen had. Tegen Femke heeft hij het dus letterlijk gezegd volgens mij..Nickos schreef:Dat Mike de dader was is toch altijd vrij duidelijk geweestCataclysm Child schreef:Nope idd... de verkrachting wel, maar om de moord te bekenen kreeg hij geen kans meer... door Eric

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Nee, hoe hij haar misbruikt heeft heeft hij in geuren en kleuren verteld aan Femke.Christel schreef:Dat is zo, en of hij het ook echt tegen Eric gezegd heeft weet ik niet meer precies, maar toen hij Femke bij haar keel had vertelde hij haar wel hoe lang het precies geduurd had voordat Sofie stikte nadat hij haar keel dichtgeknepen had. Tegen Femke heeft hij het dus letterlijk gezegd volgens mij..Nickos schreef:Dat Mike de dader was is toch altijd vrij duidelijk geweestCataclysm Child schreef:Nope idd... de verkrachting wel, maar om de moord te bekenen kreeg hij geen kans meer... door Eric

Dat van dat stikken vertelde hij aan Femke toen hij die haar keel aan het dichtknijpen was.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Gij zegt toch net hetzelfde ??lord F. schreef:Nee, hoe hij haar misbruikt heeft heeft hij in geuren en kleuren verteld aan Femke.Christel schreef:Dat is zo, en of hij het ook echt tegen Eric gezegd heeft weet ik niet meer precies, maar toen hij Femke bij haar keel had vertelde hij haar wel hoe lang het precies geduurd had voordat Sofie stikte nadat hij haar keel dichtgeknepen had. Tegen Femke heeft hij het dus letterlijk gezegd volgens mij..Nickos schreef:Dat Mike de dader was is toch altijd vrij duidelijk geweestCataclysm Child schreef:Nope idd... de verkrachting wel, maar om de moord te bekenen kreeg hij geen kans meer... door Eric
Dat van dat stikken vertelde hij aan Femke toen hij die haar keel aan het dichtknijpen was.

0 x
-
- Poster rang 4
^Mike vertelde aan Femke toen hij haar aan het wurgen was hoelang het nog zou duren vooraleer ze zou stikken.
Hij heeft toen niks over Sofie verteld, duidelijk te zien op de één-site
Hij heeft toen niks over Sofie verteld, duidelijk te zien op de één-site
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 5
Voor hij opgepakt werd had hij wel op z'n hotelkamer in Ter Smissen in geuren en kleuren verteld wat Sofie nog allemaal gedaan had.
Dat ie haar vermoord had moest hij er niet echt meer bijvertellen, dat sprak wel voor zich.
Dat ie haar vermoord had moest hij er niet echt meer bijvertellen, dat sprak wel voor zich.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dan zal ik daarmee in de war zijn geweest denk ik. In mijn ogen was er in elk geval ook geen twijfel meer over mogelijk..lord F. schreef:Voor hij opgepakt werd had hij wel op z'n hotelkamer in Ter Smissen in geuren en kleuren verteld wat Sofie nog allemaal gedaan had.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Luc schreef:Nancy lijkt het zich ook niet te hard aan te trekken dat haar dochter een inzinking nabij is.
Dat vind ik ook raar

0 x
-
- Poster rang 1
- Luc
- Poster rang 4
Ze heeft nog opnames tot eind maart, dus we zien haar zeker nog tot einde seizoen. Ze weet zelf nog niet hoe ze er uitgaat.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GH52ME0T1
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Haha, ze zou graag eens een geflipte madam spelenLuc schreef:Ze heeft nog opnames tot eind maart, dus we zien haar zeker nog tot einde seizoen. Ze weet zelf nog niet hoe ze er uitgaat.

Maar zoals ze nu is, mag ze van mij NU al opgenomen worden, het duurt en het blijft maar duren, terwijl iedereen met zijn ogen dicht ziet waar dit naartoe gaat.
En hopelijk is ze terug de 'oude' Femke als ze terugkomt, want dit vind ik maar niks.
0 x