Femke De Grote (Vanya Wellens)
-
- Poster rang 1
Re: Femke
Jep, ze had ook nooit mogen toegeven aan Femke's vraag dat zij haar zou behandelen. Iets als therapie doe je bij een neutraal, niet betrokken persoon... en niet bij naaste familie.
0 x
-
- Poster rang 4
Wat was dat voor een "acteerprestatie" vrijdag op de binnenkoer van TerSmissen tegen Els???
die liep daar van links naar rechts en terug, constant met haar armen te zwaaien en haar hoofd te headbangen. Echt niet goed
Het begint trouwens wel op te vallen dat ze veel losse kleren aanheeft.

die liep daar van links naar rechts en terug, constant met haar armen te zwaaien en haar hoofd te headbangen. Echt niet goed

Het begint trouwens wel op te vallen dat ze veel losse kleren aanheeft.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
InderdaadMieke schreef:Wat was dat voor een "acteerprestatie" vrijdag op de binnenkoer van TerSmissen tegen Els???![]()
die liep daar van links naar rechts en terug, constant met haar armen te zwaaien en haar hoofd te headbangen. Echt niet goed![]()
![]()

En een tijdje geleden ook al tegenover Peter, toen ze hem wilde overtuigen van het nut van de therapie bij Els... Dat rook ook serieus naar "overacting" als je het mij vraagt

Ik vind "Femke" er niet op vooruitgaan zo...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
een spoedtherapie bij Peter.johan1969 schreef:Zit Femke aan de Prozac nu ? Vanwaar die plotse ommekeer ?

Hij mag zeggen wat ie wil over z'n moeder, maar hij heeft toch zeker één karaktertrek van haar geërfd.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Peter heeft haar en ze heeft zichzelf ervan overtuigd dat ze genezen is en over alles heen. Maar zoals het in elke soap moet zijn : 't zal geen waar zijn !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Ik vind het ook maar vreemd trouwens, dat Peter zelf niet beseft dat Femke's depressie niet zomaar overwaait...Rieka schreef:Da's een feit, een ergerlijke trek als je 't mij vraagt.lord F. schreef:een spoedtherapie bij Peter.johan1969 schreef:Zit Femke aan de Prozac nu ? Vanwaar die plotse ommekeer ?
Hij mag zeggen wat ie wil over z'n moeder, maar hij heeft toch zeker één karaktertrek van haar geërfd.
En hij is niet goed bezig als ie niet ziet dat Femke in overdrive zit!

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Je kan aan haar "opgewektheid" zien dat het zeer onnatuurlijk en opgefokt is. Dat kon je ook al zien toen ze zo tekeer ging tegen Els. Dat kwam, volgens mij, niet uit haar hart, dat was ook net zo onnatuurlijk als de rest van haar gedoe. En Peter vertrouw ik ook niet meer. Of hij is behoorlijk dom of hij voert iets in zijn schild. Maar dat heb ik al eens gezegd.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
jessie V. schreef:Je kan aan haar "opgewektheid" zien dat het zeer onnatuurlijk en opgefokt is. Dat kon je ook al zien toen ze zo tekeer ging tegen Els. Dat kwam, volgens mij, niet uit haar hart, dat was ook net zo onnatuurlijk als de rest van haar gedoe. En Peter vertrouw ik ook niet meer. Of hij is behoorlijk dom of hij voert iets in zijn schild. Maar dat heb ik al eens gezegd.
Volgens mij toch een heel dominant typje ! Was al zo ook met Sophie, hij zou het ook oplossen met z'n ex. Heeft een schitterend resultaat gehad, zoals we hebben mogen meemaken !

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar zeg je zoiets!jessie V. schreef:Heel vlug. En was het wel bewezen dat Mike Sofie had vermoord?![]()
![]()
Je weet maar nooit!

Het is dat Mike de moord op Sofie bekend heeft tegenover Femke en Eric enzo, maar anders..

0 x
-
- Nog geen rang