Harry Peeters (Stan Van Samang)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
Iemand die blijkbaar een "zakelijke deal" had met Harry toen die nog eigenaar was de Impulse en door de verkoop ervan een groot inkomensverlies heeft geleden.johan1969 schreef: wo 01 dec 2021, 10:09 Wie is die kerel die nog n eitje te pellen heeft met Harry (ik bedoel het personage) ? Die acteur uit W817. Nieuwe verhaallijn ?
Ik vind dat hij er eerder als n computernerd uitziet dan als n louche kerel.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Weet je wat me opviel bij die "schurk/afperser/drugsdealer ..... " zijn vreemde rug . Precies of zijn ribben op zijn rug uitstaken of anders droeg die (acteur) een soort van corset

Het wordt nog een aangename oudejaarsavond in de bar madam vrees ik

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Je hebt dat goed gehoordmartha schreef: wo 01 dec 2021, 16:23 Maar heb ik het goed begrepen, dat Harry constant spreekt over "zijn cafe's" dus in het meervoud ?

Gemakkelijkste zou zijn dat hij één van zijn café's verkoopt. Bar Madam bijvoorbeeld, daar hangt ook nog een appartement boven. De twee samen moet toch gemakkelijk 200 000 euro opbrengen?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Veronderstel dat Harry 10 café's heeft dan hoeft hij de Bar Madam niet te verkopen maar tenminste de 5 andere café's maar dan nog zal dat niet op 1 maand kunnen gebeuren want zo'n café verkopen kan nog maanden zoniet jaren duren eer het verkocht is dus zal er een wonder moeten gebeuren dat 5 café's op 1 maand zal verkocht worden en dat zie ik niet gebeuren dus Harry zal met een andere oplossing moeten komen.Tiboko schreef: wo 01 dec 2021, 17:38 Bar Madam bijvoorbeeld, daar hangt ook nog een appartement boven. De twee samen moet toch gemakkelijk 200 000 euro opbrengen?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Voor een café in eigendom en vrij van brouwer is 200000 euro een zeer schappelijke prijs hoor. Zeker als er woongelegenheid is of als het kan verbouwd worden voor woongelegenheid of een ander vrij beroep.apestaart schreef: wo 01 dec 2021, 20:14 Veronderstel dat Harry 10 café's heeft dan hoeft hij de Bar Madam niet te verkopen maar tenminste de 5 andere café's
0 x
-
- x 435
Allez zeg, nog een verkoop die in een mum van tijd afgesloten zou kunnen worden? Een lopende zaak verkopen voor 200 000 Euro? Ja dat zou wel rap verkocht kunnen worden. Maar dan zou 't ook weer een ongelooflijk ongelooflijk onrealistisch feit zijn.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
jessie V. schreef: ↑wo dec 01, 2021 11:33 am
e hebben er in ieder geval weer een schurk bij
Weet je wat me opviel bij die "schurk/afperser/drugsdealer ..... " zijn vreemde rug . Precies of zijn ribben op zijn rug uitstaken of anders droeg die (acteur) een soort van corset
(één maand tijd voor 200.000 euro te betalen). Harry zou best eerst beginnen met zijn personeel te ontslaan (ik weet het drastisch
) en ipv daar gewoon achter een koffie zijn krant te zitten lezen, zelf het café runnen. Is al geld uitgespaard. Maar heb ik het goed begrepen, dat Harry constant spreekt over "zijn cafe's" dus in het meervoud ? 
Viel me ook op dat de nieuwe schurk precies een kapstok in zijn jas had.
e hebben er in ieder geval weer een schurk bij

Viel me ook op dat de nieuwe schurk precies een kapstok in zijn jas had.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Misschien kan Sam hierop ook nog een bod doen aan Harry!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567

Zeker nu ze een fortuin heeft uitgespaard door zoveel zelf te doen.

Maar het zou wel veel veranderingen met zich meebrengen als Harry Bar Madam en/of het huis van de hand zou doen natuurlijk.
En ik heb het gevoel dat de schuld die hij heeft bij Chris (en zijn kompanen?) geen daglicht mag zien - is Harry uit het drugsmilieu gestapt waar hij vroeger in zat?
Hierbij denk ik aan de pakjes die Frank indertijd naar klanten moest brengen.
Hij neemt het in ieder geval wel ernstig op en hij gaat niet naar de politie...

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Sowieso gaat dit wellicht fout aflopen, want hij zal wit geld moeten gebruiken om zwart geld te betalen. Dus verkoopt hij bijvoorbeeld een café en verdwijnt dat geld ineens cash van zijn rekening, dan moet de bank dat aan de autoriteiten signaleren in het kader van de anti witwas wetgeving.
Tenzij hij nog ergens een louche deal kan doen die volledig illegaal is en die ook een massa geld opbrengt. Drugs verkopen bijvoorbeeld.
Tenzij hij nog ergens een louche deal kan doen die volledig illegaal is en die ook een massa geld opbrengt. Drugs verkopen bijvoorbeeld.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Het ging duidelijk over de Impulse. Het lijkt me dus duidelijk dat die "schulden" het verlies aan drugsinkomsten van die bende is door de verkoop van die club.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik stel me toch vragen bij heel dat verhaal, 15 jaar geleden, in Thailand. Kan het niet helpen maar heb meer en meer het vermoeden dat de waarheid gewoon andersom is dan Harry het heeft verteld. Dat hij het is die zich van de zieltogende Anouk heeft ontdaan.
Trouwens, als dat 15 jaar geleden gebeurd is, dan was Zihame nog maar een baby toen hij en Nora uit elkaar zijn gegaan. Hij heeft toch gezegd dat zijn relatie met Nora "gedaan" was.
Trouwens, als dat 15 jaar geleden gebeurd is, dan was Zihame nog maar een baby toen hij en Nora uit elkaar zijn gegaan. Hij heeft toch gezegd dat zijn relatie met Nora "gedaan" was.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
En ik denk dat die nog springlevend is. Tilly mag dan wel denken dat ze de ouders gevonden heeft, Harry heeft al aangegeven dat de foto van Anouk niet overeenkwam met de vrouw die hij in Thailand ontmoette. En Chris in dezelfde zin zetten als vertrouwen is een contradictio in terminis.martha schreef: vr 01 apr 2022, 13:31 Kan het niet helpen maar heb meer en meer het vermoeden dat de waarheid gewoon andersom is dan Harry het heeft verteld. Dat hij het is die zich van de zieltogende Anouk heeft ontdaan.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 2
- x 1
Voor mij mag Harry ook wel vertrekken.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Gedeelte tekst verwijderd wegens offtopic.
Dit is het subforum van de personages.
Dit is het subforum van de personages.
0 x