Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dit tekent toch wel de naïeve visie waarmee Viv zaken doet. Je levenswerk breng je onder in een écht huurpand en natuurlijk niet in een pand dat je aan een bodemprijsje huurt via een anti kraak contract. Dit (de één maand opzeg) stond in haar contract en het kon dus al veel eerder en met een andere koper gebeurd zijn. Vlerick en Bomans kozen dit pand net om de reden dat ze geen zes maanden moesten wachten om te kunnen bouwen, was dus niks persoinlijk.
Nog maar eens een bewijs dat Tamara gelijk had, Viv ziet VITA als een soort hobby en de kans dat dit ooit winstgevend zou worden was nul.
Ik zou zeggen grow up Viv.
Nog maar eens een bewijs dat Tamara gelijk had, Viv ziet VITA als een soort hobby en de kans dat dit ooit winstgevend zou worden was nul.
Ik zou zeggen grow up Viv.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dus, eigenlijk heeft ze niet eens een deftig huurcontract voor een handelszaak.
Ja misschien had Lowie het zelf kunnen zeggen maar dat had niets aan de zaak veranderd.
En "haar" levenswerk? Tamara had er evenveel aandeel in tot Viv met Bob samenspande. Het is trouwens ook niet omdat zij haar droom heeft dat een ander dat niet mag. Als Viv verder zaken wil doen zal ze toch meer ratio ipv emotie aan de dag moeten leggen.
Ja misschien had Lowie het zelf kunnen zeggen maar dat had niets aan de zaak veranderd.
En "haar" levenswerk? Tamara had er evenveel aandeel in tot Viv met Bob samenspande. Het is trouwens ook niet omdat zij haar droom heeft dat een ander dat niet mag. Als Viv verder zaken wil doen zal ze toch meer ratio ipv emotie aan de dag moeten leggen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het ook heel erg voor Viv maar ze had het moeten weten. En Lowie had het anders kunnen aanbrengen, maar die heeft zorgen genoeg.
t Was wel n rare winkel waar de jongeren rondhingen zonder te consumeren, het leek wel een clubhuis. En later werden er yogalessen gegeven. Het is ook n repaircafe geweest. Raar.
Op aanraden van Adam schakelde ze over op duurdere producten maar of die ook meer winst opleverden ?
t Was wel n rare winkel waar de jongeren rondhingen zonder te consumeren, het leek wel een clubhuis. En later werden er yogalessen gegeven. Het is ook n repaircafe geweest. Raar.
Op aanraden van Adam schakelde ze over op duurdere producten maar of die ook meer winst opleverden ?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
ja, het is een rare situatie! toen Viv voor het eerst in thuis kwam was ze een ijzersterke persoonlijkheid. Dat is nu precies allemaal verdwenen. Iedereen van buitenaf kan haar beïnvloeden. Zelfs Niels moet haar aanmoedigen om voor zichzelf op te komen. Zo zie ik het en dat is geen spoiler, enkel m'n fantasie. Niels en zus trekken in bij Lowie. Lynn organiseert haar yoga voortaan in Bar Madam en waarom laat ze vriendin Viv niet toe om in het leegstaande gedeelte (waar Niels woonde) haar shop onder te brengen! Ze vindt toch dat Tilly bar Madam aan haar overgelaten heeft en beschouwt het voortaan als haar eigendom; Louter fantasie hoor!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Misschien is er nog n grote lege ruimte in de Withoeve ? Die zal wel niet zo goedkoop zijn.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Wat een lef, een petitie starten tegen Lowie en Peter, maar dan wel in Lowie zijn huis gaan wonen.
Dit ontploft toch in haar gezicht!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ja, vond ik ook heel straf ! Lowieke zal het nog niet weten. Viv 'Lowie kan prive en beroep scheiden' .... zal wel zo temperamentvol dat hij is ! En dan elke dag op zijn ex zien !
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
ambience bordel, zoals ze het zeggen, gegarandeerd. Wat een lef en onbeschoftheid van die 3. zo'n hoge dunk van zichzelf allemaal! En ik was heel verwonderd om Viv een pizza te zien verorberen...groene Viv die zo over gezonde voeding gaat! Ja, een mens kan veranderen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat niet alleen, ze was razend omdat hij haar niets verteld had over het project waar het gebouw van ViTa bij betrokken was.Kiki_Dee schreef: wo 06 nov 2024, 07:38 Wat een lef, een petitie starten tegen Lowie en Peter, maar dan wel in Lowie zijn huis gaan wonen.
Maar nu wel lekker stiekem achter zijn rug!

Zouden ze sowieso niet bot vangen nu alle papieren en vergunningen in orde zijn?

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk trouwens dat ze weinig kan doen tegen dat project als de grond bouwgrond is !
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Zouden ze daar ook geen 30 dagen voor hebben om bezwaar aan te tekenen? Normaal moet zo'n dossier ter inzage op het gemeentehuis liggen en zijn de vergunningen pas definitief als er geen bezwaar is. Of verschilt dat ook per provincie?satine schreef: wo 06 nov 2024, 09:30 Zouden ze sowieso niet bot vangen nu alle papieren en vergunningen in orde zijn?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Goh, dat zou wel kunnen. Normaal had het ook ergens aangekondigd moeten zijn, voor het 'definitief' was.
Plannen voor ingrijpende veranderingen moeten altijd beschikbaar zijn voor inzage, voor zover ik weet.
Of het verschilt per provincie, weet ik niet. Dat in het Thuisdorp de dingen vaak anders zijn dan IRL, weet ik wel.
Plannen voor ingrijpende veranderingen moeten altijd beschikbaar zijn voor inzage, voor zover ik weet.
Of het verschilt per provincie, weet ik niet. Dat in het Thuisdorp de dingen vaak anders zijn dan IRL, weet ik wel.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Het was vegan Daffydaffy duck schreef: wo 06 nov 2024, 08:17 n ik was heel verwonderd om Viv een pizza te zien verorberen.

En boodschap voor Viv : een tiental jaren geleden hebben projectontwikkelaars hun ogen laten vallen op de enige open ruimtes hier in het dorp met het doel om een appartementsgebouw en zes woonhuizen te bouwen en toen ging er ook een petitie rond hier om dat te beletten omdat het dorpsgezicht kapot werd gemaakt. Awel het heeft niets uitgehaald want ... eens petitie afgeleverd werd er gedreigd met advocaten enz. en stierf het protest een stille dood en ondertussen staan er zes woonhuizen en dat appartementsgebouw er en het groen ...... dat moet komen van de bloembakken van de bewoners.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 14
- x 20
Als Viv net zoals Tamara een phone hoesje wil dat assorti is met haar kledij, zal ze niet ver moeten zoeken. Er zijn in deze periode genoeg hoejes met een kerstboom motief
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276