Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: do 25 apr 2024, 08:31 Groot gelijk dat ze uit dat appartement vertrekt
Inderdaad. Wie wil er nu nog tezamen leven met dat stuk omhooggevallen pretentie. Van uit haar hoge toren neerkijken op iedereen, terwijl ze zelf een stuk onbenul is. Hoe noemde ze Viv haar Vita ook al weer?? Voor Viv is het de juiste beslissing om toch iets van haar waardigheid terug te vinden na al die beledigingen. Maar waar gaat ze nu naartoe? Slapen in haar zaak?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik dacht dat Viv het appartement huurt en deelt met Niels (en later ook Silke toen die terug kwam uit Italië) om de kosten te drukken.
Het zou logischer zijn dat Viv Silke er gewoon uitgooit, zeker nu die zo op zwart zaad zit. Straks draait ze nog op voor de kosten die het dealertje niet kan betalen.
Hoe ze ook altijd blijft staan om mensen de kans te geven om haar telkens opnieuw onderuit te halen - zo triest!
Hopelijk krijgt Viv snel terug wat meer haar op haar tanden.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: do 25 apr 2024, 09:19 Maar waar gaat ze nu naartoe? Slapen in haar zaak?
0 x
Of tijdelijk verblijven op De Withoeve maar dan is er een kans dat zij Tamara tegen het lijf loopt nu zij terug werkt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: do 25 apr 2024, 09:29 Hoe ze ook altijd blijft staan om mensen de kans te geven om haar telkens opnieuw onderuit te halen - zo triest!
Vind ik ook.
En ook wel bijzonder, eigenlijk, als je ziet hoe ze zichzelf een tijdje geleden nog gedroeg tegenover Tamara.
Daar kon ze wel haar mond tegen opentrekken, terwijl ik het toen niet persé terecht vond (toch zeker de manier waarop niet).
Heel apart allemaal. :-?
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Arme Viv ! Na een onenightstand onder invloed van drugs denkt ze dat ze terug samen is met Lowieke ! Lowieke herinnert zich er wschl niks meer van.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

johan1969 schreef: do 02 mei 2024, 09:44 Arme Viv ! Na een onenightstand onder invloed van drugs denkt ze dat ze terug samen is met Lowieke !
Ze had nochtans toch haar twijfels daarover.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef: do 02 mei 2024, 09:44 Arme Viv ! Na een onenightstand onder invloed van drugs denkt ze dat ze terug samen is met Lowieke ! Lowieke herinnert zich er wschl niks meer van.
apestaart schreef: do 02 mei 2024, 09:50 Ze had nochtans toch haar twijfels daarover.
Dat wel, maar het leek er wat mij betreft toch wel op dat ze lang niet alles in de gaten had, wat bijzonder was gezien Lowie's toestand 's morgens. Een blinde kon nog zien dat het niet goed met hem gaat (en dat is nog heel zacht uitgedrukt).

En arme Viv? Ik weet niet...; ik ben haar eerlijk gezegd echt ontzettend beu op dit moment.
Van een geïnteresseerd en meelevend personage, is ze veranderd in een soort blinde navelstaarder die zonder een greintje zelfrespect achter Lowie aan blijft hobbelen. Als je ziet hoe hij zich tegenover haar gedragen heeft, dan zet ik toch een hoop vraagtekens bij hun vrijscène eergisteren. Daar mogen ze wat mij betreft nog zoveel sfeervolle muziek onder zetten, maar op mij komt dat echt niet meer over.
En gisteren was het al van dat, want Lowie leek niet eens meer te weten wat hij op die bank deed, laat staan wat hij heeft zitten uitkramen tegenover haar.

Viv zou inmiddels toch wel echt beter moeten weten dan elke keer te zwichten voor hem, en alsof dat niet genoeg is, passeren de "vrienden" daar in Vita ook nog eens als vliegen; allemaal super vluchtig en oppervlakkig.
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Christel schreef: do 02 mei 2024, 11:42 een soort blinde navelstaarder die zonder een greintje zelfrespect achter Lowie aan blijft hobbelen.
Ze zou misschien eens van haar flesjes met oogspoeling gebruik kunnen maken waardoor ze ziet hoe Lowie er werkelijk aan toe is en dat alles gebeurt onder invloed van drugs. Is zij ook al de verkrachting vergeten van een tijdje geleden?? Hoe kan je je zo aan de voeten werpen van wat momenteel een drugverslaafde man is die totaal hopeloos ronddoolt en geen enkele binding meer heeft met de realiteit;
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wel een mooie scène tussen Lowie en Viv.
Ik was bang dat het meteen weer stroperig ging worden, maar ze bracht een mooi en passend cadeau.
Bij kintsugi worden inderdaad de scherven van een voorwerp met goud of zilver weer hersteld, waardoor er extra aandacht aan gegeven wordt.
Het staat dan ook vaak symbool voor emotioneel herstel.
Hopelijk krijgen ze allebei nu de tijd om nog wat te helen en te groeien, voor ze weer halsoverkop verliefd gaan doen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

1 maand opzeg bij handelshuur??? Staat het pand op instorten misschien? Betaalt ze de huur niet?
Vivianne stapt beter ook eens naar een advocaat want er zit een raar reukske aan die brief.
1 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 49

Bericht door ThuisfanNL »

heidiw schreef: di 29 okt 2024, 16:19 1 maand opzeg bij handelshuur??? Staat het pand op instorten misschien? Betaalt ze de huur niet?
Vivianne stapt beter ook eens naar een advocaat want er zit een raar reukske aan die brief.
Ik weet niet hoe het in België zit maar volgens mij moet het in Nederland de huuropzegging minstens 6 maanden voordat de huurtermijn afloopt kenbaar gemaakt worden doormiddel van een brief die door de deurwaarder uitgebracht moet worden. Ik zou als ik Viv was inderdaad een advocaat inschakelen om dit allemaal te checken.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

heidiw schreef: di 29 okt 2024, 16:19 1 maand opzeg bij handelshuur???
wat is dat nu weer voor flauwekul?? Wie is er daar eigenlijk eigenaar van dat pand. Dat was voorheen van Adil, maar ik denk dat hij ook huurde. Bob had dat toch niet gekocht??? Hij financierde Vita, maar van aankoop van het huis dacht ik niet dat hij daarin investeerde.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Viv maakt het volgens mij nu te persoonlijk. Ik denk echt dat Lowie Viv niet persoonlijk wou treffen, maar zoals hij zegt een opportuniteit dat zich voor deed.
Ze wist blijkbaar ook dat dit contract heel gemakkelijk op te zeggen was met een korte opzegtermijn
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wel laag van Viv om te zeggen 'het is niet omdat gij kapot zijt vanbinnen ... '. Polly heeft er toch niks mee te maken ? Ze had moeten weten dat ze elke moment eruit gezet kon worden. Lowie had t ms beter op n andere manier verteld maar ja ...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Lowie had het haar inderdaad zelf kunnen zeggen.
Ik begrijp Viv wel, dat dit heel harteloos overkwam. Wat ze zei was niet netjes, maar wel menselijk. ViTa IS haar levenswerk op dit moment, ze heeft er heel veel tijd en moeite in gestoken en Lowie heeft er inderdaad vroeger nog aan megewerkt.
Om dan via een aangetekende brief te moeten vernemen dat ze er binnen een maand uit moet zijn, is heel zuur.
0 x
Gesloten