Cois

Gesloten
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Cois

Bericht door Luc »

Crackers schreef:Zouden de scenarioschrijvers via de woede van Frank, Leo, Mo en anderen een verwijt willen sturen aan het adres van Steph Goossens dat hij de VRT heeft verlaten voor VT4 (het geld)? Leo en Mo zijn toch onterecht zo bruut? Wat kan Mo het bijvoorbeeld schelen dat Cois wegblijft in Spanje?
Daar dacht ik ook even aan. Ook al omdat het er echt over was. Ik denk ook dat het een impliciete steek is voor de goede verstaanders 8) .
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc schreef:
Crackers schreef:Zouden de scenarioschrijvers via de woede van Frank, Leo, Mo en anderen een verwijt willen sturen aan het adres van Steph Goossens dat hij de VRT heeft verlaten voor VT4 (het geld)? Leo en Mo zijn toch onterecht zo bruut? Wat kan Mo het bijvoorbeeld schelen dat Cois wegblijft in Spanje?
Daar dacht ik ook even aan. Ook al omdat het er echt over was. Ik denk ook dat het een impliciete steek is voor de goede verstaanders 8) .
Zeker weten !
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Crackers schreef:Wat kan Mo het bijvoorbeeld schelen dat Cois wegblijft in Spanje?
Mo kan met zijn principes toch nooit goedkeuren dat Cois zijn vrouw daar aan het bedriegen is?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

En Frank wel, met zijn principes??
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

jessie V. schreef:En Frank wel, met zijn principes??
Nee, Frank mag alleen zelf buiten de pot plassen. ;)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:
jessie V. schreef:En Frank wel, met zijn principes??
Nee, Frank mag alleen zelf buiten de pot plassen. ;)
Maar allez, Frank plast nu toch al een hele tijd netjes in het potje? :lol:
En bekeerlingen zijn vaak het fanatiekst...
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Sandertje schreef:Ik vind het vooral zo "out of character" voor Cois. Bon, ik weet dat Angèle enige macht over Cois heeft. En als ze elkaar daar ontmoeten zou het me niet verwonderen dat ze hem zou proberen aan de haak te slaan. Maar Cois overtuigen om in Spanje te blijven en zijn vrouw te bedriegen. Dat zie ik gewoon nooit gebeuren. Ik denk dat we het fijne nog moeten leren. Want dit verhaal klopt gewoon niet.
Daarover zijn we het, denk ik, allemaal over eens: deze verhaallijn rammelt langs alle kanten.
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Ik sluit me er in ieder geval bij aan. Konden ze nu echt niets anders verzinnen?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^Blijkbaar niet, maar die verhaallijn rammelt inderdaad langs alle kanten... Zoveelste rare kronkel in "Thuis", als je het mij vraagt... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ben alvast benieuwd wat ze er van gaan maken als hij ooit terug komt. Ben er zeker van dat hij ooit terug komt omdat ik het gevoel heb dat de dingen die hij nu doet op tv gaan floppen, en omdat ik denk dat hij rap spijt gaat krijgen dat hij uit Thuis is weg gegaan en de collega's wel zal missen :icon-wink:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

De beste bakker van Vlaanderen was in elk geval geen succes als je de kijkcijfers ziet. Al deed hij het best wel goed in dat programma. En wat doet hij nu eigenlijk op VT4? Ik zie die nooit meer in beeld?
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Hij gaat een quiz presenteren binnenkort waarbij hij van deur tot deur gaat.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc schreef:Hij gaat een quiz presenteren binnenkort waarbij hij van deur tot deur gaat.
Hij kan toch geen Spaans?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik denk nu niet dat hij snel zal terugkeren. Hij wou eens iets anders doen en als die show op VT4 tegenvalt kan hij nog altijd nog iets anders doen.

Het feit dat hij weg wou uit Thuis wil wel zeggen dat hij het wat beu was. En kan me wel inbeelden dat een jarenlange rol in een soap nu ook niet zo uitdagend is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

lord F. schreef:Ik denk nu niet dat hij snel zal terugkeren. Hij wou eens iets anders doen en als die show op VT4 tegenvalt kan hij nog altijd nog iets anders doen.

Het feit dat hij weg wou uit Thuis wil wel zeggen dat hij het wat beu was. En kan me wel inbeelden dat een jarenlange rol in een soap nu ook niet zo uitdagend is.

Ik denk dat hij sneller gaat terug keren dan men denkt.
En ik dacht dat hij uit thuis is weg gegaan omdat vt4 hem die job had aangeboden en misschien verdiende dat wel goed en dacht hij awel ja het is zo eens iets anders.
0 x
Gesloten