Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik kan Viv niet meer volgen, hoe ze daar zoals een seutje stond te luisteren hoe Lowie haar afblafte. Ik had mij na de eerste zin al omgedraaid.
Zeker nadat hij dat dit in VitaPuur ook al eens gedaan had.
Eerst was ze een fijn personage, maar de laatste tijd zie ik haar echt niet meer graag verschijnen.
Zeker nadat hij dat dit in VitaPuur ook al eens gedaan had.
Eerst was ze een fijn personage, maar de laatste tijd zie ik haar echt niet meer graag verschijnen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Als ge al de personnages op een rij zet, vind ik het heel lastig om iemand te vinden die ofwel, dezelfde blijft ofwel beter wordt .satine schreef: do 11 apr 2024, 15:48 Eerst was ze een fijn personage, maar de laatste tijd zie ik haar echt niet meer graag verschijnen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Viv was eerst n straffe madam : zo jong gaan werken en tegelijk voor haar ma in n rolstoel zorgen, zich inzetten voor het milieu ... Nu is ze de voetveeg van iedereen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik zie trouwens Viv nog zwanger worden na haar verkrachting en dan samen een gelukkig gezinnetje spelen met Lowieke, die dan terug papa wordt !
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Man man man - en dan nog samen willen ontbijten alsof er niks gebeurd is...
Waar is die sterke Viv naartoe? Op reis met de vastberaden Femke van vroeger?
Ik begreep al niet dat ze kwam opdraven op zijn bevel, na hoe Lowie haar al behandeld had.
Viv moet wel heel verliefd zijn dat ze dit allemaal pikt. Ik hoop dat ze dat snel opzij kan zetten want dit is zo pijnlijk om te zien gebeuren!

Waar is die sterke Viv naartoe? Op reis met de vastberaden Femke van vroeger?
Ik begreep al niet dat ze kwam opdraven op zijn bevel, na hoe Lowie haar al behandeld had.
Viv moet wel heel verliefd zijn dat ze dit allemaal pikt. Ik hoop dat ze dat snel opzij kan zetten want dit is zo pijnlijk om te zien gebeuren!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Of super eenzaam en wanhopig?satine schreef: vr 12 apr 2024, 08:21 Viv moet wel heel verliefd zijn dat ze dit allemaal pikt. Ik hoop dat ze dat snel opzij kan zetten want dit is zo pijnlijk om te zien gebeuren!
Geen idee waarom ze zich zo gedraagt, maar het is inderdaad heel pijnlijk om te zien. Ik werd er gewoon misselijk van gisteravond

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het was echt geen fijne tv gisteren - inderdaad. Voor vrolijke ontspanning kan je beter op iets anders afstemmen dan Thuis tegenwoordig. En dàt in prime time !
Wat Viv betreft, ik denk dat ze zich gigantisch schuldig voelt tegenover Lowie omdat ze zich zo heeft laten inpakken door Bob. In haar achterhoofd speelt ook dat ze hem betrapte met die pampers (en realiseerde dat hij "iets" met Polly van plan was) maar dat het te laat was om in te grijpen...
Desondanks vind ik niet dat ze dit blauw blauw kan laten. Wat Lowie gisteren deed was en is onacceptabel
Wat Viv betreft, ik denk dat ze zich gigantisch schuldig voelt tegenover Lowie omdat ze zich zo heeft laten inpakken door Bob. In haar achterhoofd speelt ook dat ze hem betrapte met die pampers (en realiseerde dat hij "iets" met Polly van plan was) maar dat het te laat was om in te grijpen...
Desondanks vind ik niet dat ze dit blauw blauw kan laten. Wat Lowie gisteren deed was en is onacceptabel

1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Aanranding, schending van je fysieke integriteit... Niemand zou dat moeten meemaken. Dat is ook het enige wat ik haar geef want voor de rest heb ik geen halve gram sympathie meer voor die met Bob meeheulende zemelende groene trees. Ze heeft teveel mensen teveel afgenomen door haar egoïsme en wat mij betreft kan ze ook zo snel mogelijk met de Noorderzon verdwijnen.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
en nog zoveel vernederingen en scheldmomenten. Hoe kan je jezelf zo laten kleineren. En hem dan nog met een glimlach in Bar Madam tegemoet gaan.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ook al verdient ze de sh*t niet ivm de lening die Bob haar kwijtgescholden heeft, want ze wist inderdaad niets over zijn plannen - toch verdient ze een paar lappen voor de manier waarop ze blijft achter Lowie aan hobbelen. Dit is geen gewone verliefdheid meer. Dit is ook niet 'proberen goed te doen'.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Hoe is het mogelijk dat de eens zo sterke en onafhankelijke Viv dit zomaar laat gebeuren. Met op top de verkrachting. Dit is zo onder de slof en nog zoveel meer liggen en alles door hem laten kapotmaken. Viv is waarschijnlijk niet op de hoogte van de drug, denkt nog altijd dat het puur verdriet is. Maar ze zou nu toch al moeten doorhebben dat die uitvallen, die zo agressief zijn, een andere oorzaak hebben
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
In het topic van Lowie kwam de doos die Bob heeft moeten achterlaten nog eens ter sprake.
Toch vreemd dat noch Christine, noch Viv daar ooit iets over gezegd hebben.
Viv vond het ook niet meer dan normaal blijkbaar dat Bob daar luiers en poedermelk achterliet, om dezelfde dag nog zichzelf en de kindjes de lucht in te blazen?
Maar ze hobbelt liever achter Lowie aan, in de hoop van hem eens een vriendelijk woord te krijgen.
Toch vreemd dat noch Christine, noch Viv daar ooit iets over gezegd hebben.
Viv vond het ook niet meer dan normaal blijkbaar dat Bob daar luiers en poedermelk achterliet, om dezelfde dag nog zichzelf en de kindjes de lucht in te blazen?
Maar ze hobbelt liever achter Lowie aan, in de hoop van hem eens een vriendelijk woord te krijgen.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, terwijl ze op de dag van de feiten zelf, wél meteen de link legde met Polly (en dat Bob haar dus bij had) toen ze die spullen zag.satine schreef: wo 24 apr 2024, 12:30 Viv vond het ook niet meer dan normaal blijkbaar dat Bob daar luiers en poedermelk achterliet, om dezelfde dag nog zichzelf en de kindjes de lucht in te blazen?
Begrijpen wie begrijpen kan...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ze heeft het te druk om stinkdiertje en losgeslagen Lowie wat in toom te houden, en zelfs de verkrachting naar de achtergrond te schuiven. Laat staan dat ze zich de luiers en poedermelk zou herinneren. En Lowie is momenteel alleen geïnteresseerd in poeder en zeker niet deze die te vinden is in de melk. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Groot gelijk dat ze uit dat appartement vertrekt. Ipv te zeggen dat Silke dan wint, zou Niels beter haar voorbeeld volgen en ook zijn koffers pakken.
0 x