Mooie bruine rol papier die speciaal dient om pakjes te maken. Wordt dat arme mensje daar verwezen naar oude dagbladen om haar overbetaalde shampoo (9 euro is we prijzig!) te optimaliseren en er iets moois van te maken. En ze kan dan nog uitbrengen: da's origineel. Ik zou Viv waarschijnlijk eigenhandig in haar rolletje bruin papier wikkelen uit frustratie!
Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
3 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik zou doctor Hetty Helsmoortel nu niet bepaald zo omschrijven, die is niet op haar mond gevallen

Maar ik vond het wel leuk om die eens volledig buiten haar comfortzone te zien.
Moderator bericht:
Dit subforum is voorbehouden voor de personages.
We hebben een offtopic-forum, een actualiteitenhoekje en zelfs een topic 'Gastacteurs en -personages', allemaal plaatsen waar dit soort opmerkingen kunnen gepost worden.
Het terecht wijzen van forummers die zich aan onze regels houden is dan ook niet nodig.
Gelieve hiermee rekening te willen houden.
We hebben een offtopic-forum, een actualiteitenhoekje en zelfs een topic 'Gastacteurs en -personages', allemaal plaatsen waar dit soort opmerkingen kunnen gepost worden.
Het terecht wijzen van forummers die zich aan onze regels houden is dan ook niet nodig.
Gelieve hiermee rekening te willen houden.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Dat zal wel zijn, vooral als het over wetenschappen gaat zal ze haar mannetje of vrouwtje staan. Maar bedoelde arm in de zin van: ze mag het toch maar zelf doen, terwijl Viv zichzelf stond op te blazen van stress.heidiw schreef: wo 13 mar 2024, 00:08 k zou doctor Hetty Helsmoortel nu niet bepaald zo omschrijven, die is niet op haar mond gevallen
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
De klant van Viv stond er inderdaad mooi te kijken, met haar dure fles shampoo en stapel kranten. En wat een onzin dat krantenpapier duurzamer zou zijn dan cadeaupapier. Als dat fatsoenlijk dik papier is waarmee je een cadeautje mooi inpakt, kun je ook gewoon stimuleren dat mensen dat thuis nog eens opnieuw gebruiken, om maar wat te noemen.
Zelfs met zo'n klein stukje service slaat Viv zo door in haar (makkelijk uitgevallen, want de klant moet het zelf maar uitzoeken) ideologie, dat het in normale omstandigheden eerder klanten kost dan dat het mensen bewust maakt van de vele ecologisch verantwoorde en toch leuke en creatieve keuzes die ze hebben.
Zelfs met zo'n klein stukje service slaat Viv zo door in haar (makkelijk uitgevallen, want de klant moet het zelf maar uitzoeken) ideologie, dat het in normale omstandigheden eerder klanten kost dan dat het mensen bewust maakt van de vele ecologisch verantwoorde en toch leuke en creatieve keuzes die ze hebben.

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Viv is gewoon niet geschikt om een dergelijk bedrijfje uit te baten. Het ontbreekt haar (of vertikt ze het?) om gewoon vriendelijk te zijn tegen potentiële klanten, toch een basis skill voor een verkoopster. Het komt ook allemaal zó geforceerd over...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Naïeve Viv toch. Denkt ze nu echt dat Silke onder de indruk is? Dat zakje coke gaat gewoon verhuizen van Vita naar het appartement. Of gaat ze iedere dag de kamers minutieus scannen?
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Toen Tamara het afstapte bij Vita, had Viv plots niemand meer in huis met productkennis. Nu heeft ze zelf plots zoveel productkennis opgedaan uit zichzelf ? Raar !
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Viv zei dat ze het de shop nog moest opruimen - vermits ze is gaan 'feesten' met Silke gisteren, is dat waarschijnlijk nog niet gebeurd.
Hopelijk begint ze er snel aan en knoopt ze twee eindjes aan elkaar als ze de doos van Bob terug in handen krijgt.
Want ik hou mijn hart vast als ik denk aan misschien nog weken lang verdriet van de ouders van Leo en Polly. En die twee schaapkes verblijven nu bij labiele Bobbelix...
Hopelijk begint ze er snel aan en knoopt ze twee eindjes aan elkaar als ze de doos van Bob terug in handen krijgt.
Want ik hou mijn hart vast als ik denk aan misschien nog weken lang verdriet van de ouders van Leo en Polly. En die twee schaapkes verblijven nu bij labiele Bobbelix...
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Inderdaad! Ik hoop ook dat bij Viv vlug de schellen van haar ogen vallen...
Ze heeft die doos simpelweg aan de kant gezet, toch?
Dan wordt het heel hoog tijd voor de voorjaarsschoonmaak ja

Ze heeft die doos simpelweg aan de kant gezet, toch?

Dan wordt het heel hoog tijd voor de voorjaarsschoonmaak ja

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Eindelijk, eindelijk krijgt ze nu eens de deur tegen haar zemelende neus. Als ze nu ook maar een greintje (zelf)respect heeft, weigert ze die kwijtschelding en betaalt ze alles terug aan Tamara. Want ze wil het toch goedmaken nietwaar?
4 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
dat zou een goede start zijn. Tamara van haar kant moet ook begrijpen dat hij ook Viv bij de neus genomen heeft en zij er in gelopen is. Maar er zal nog veel water naar de zee moeten lopen voor er weer deftig kan gepraat worden. En de suggestie , of hetgeen in Tamara haar hoofd speelt, en ze nu aan Lowie meedeelt is zeker geen perfect hulpmiddel op dit moment. Of hoe een geest (denken zij toch) nog zoveel miserie kan veroorzaken tussen eens zo'n goede vriendinnen.heidiw schreef: do 04 apr 2024, 23:34 en betaalt ze alles terug aan Tamara. Want ze wil het toch goedmaken nietwaar?
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Tamara moet dat geld ook nog willen aanvaarden. Het deel van Leo wou ze niet.
Maar wat die doos betreft die Bob heeft achtergelaten, als Viv nu zegt hoe ze daar aan gekomen is, gaat het dan nog niet meer lijken alsof ze van de plannen van Bob op de hoogte was?
Maar wat die doos betreft die Bob heeft achtergelaten, als Viv nu zegt hoe ze daar aan gekomen is, gaat het dan nog niet meer lijken alsof ze van de plannen van Bob op de hoogte was?

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Maar ze was toch op de hoogte? Ze belde naar Lowie omdat ze Bob een doos pampers/melkpoeder in zijn bagage zag overladen en ze vreesde dat hij Polly zou ontvoeren. Alleen - om een bizarre reden??? - vindt ze het niet nodig om di achteraf even aan Tim of Dieter te melden...
Vooral niet omdat het niet strookt met de uitkomst van 30' later "Polly opblazen". Waarom zou iemand die dat van plan is nog de moeite doen om pampers te gaan ophalen bij ViTa? Zo dom kan Viv toch niet zijn dat ze zich dit niet afvraagt...
Maar opnieuw. Hierover zwijgen is hetzelfde als medeplichtig zijn.
Vooral niet omdat het niet strookt met de uitkomst van 30' later "Polly opblazen". Waarom zou iemand die dat van plan is nog de moeite doen om pampers te gaan ophalen bij ViTa? Zo dom kan Viv toch niet zijn dat ze zich dit niet afvraagt...
Maar opnieuw. Hierover zwijgen is hetzelfde als medeplichtig zijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik zeg toch niet dat Viv niet op de hoogte was van die doos?
Ze heeft alleen op dit moment nog geen besef hoe belangrijk die nog steeds is in het hele verhaal.
Ze heeft alleen op dit moment nog geen besef hoe belangrijk die nog steeds is in het hele verhaal.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Awel, ik had medelijden met Vivke, toen Lowie zo tegen haar stond te brullen. Anderzijds, moest ik Viv zijn had ik mij omgedraaid en weggelopen. En zo is de geest van Bob nog altijd aan het stoken en manipuleren 

1 x