Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Luc »

Zou Marianne met Photoshop kunnen werken ? Daar kan ze ook nog wat mee vooraleer ze de foto doorstuurt :mrgreen: .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Daar zou ik dan heel benieuw naar zijn. Kan van alles zijn :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Of gewoon ouderwets met zwarte stift hè? Kun je ook best grappige dingen mee doen als de foto afgedrukt is. :razz:
Ann zal de foto wel netjes zonder Photoshop-effecten doorsturen, mits hij niet "bewogen" is natuurlijk.. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat Ann nogal licht over t nieuws van haar broer ging !!!! Vindt Mayra dat dan niet erg.

Anderzijds vind ik niet dat zulke zaken aan de ontbijttafel besproken moeten worden.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Misschien geeft ze ergens diep van binnen nog om haar broer? Vindt ze dat iedereen recht heeft op verdediging, reageert ze gewoon minder emotioneel dan haar lief?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar best dat ze niet allemaal direct hysterisch worden in Thuis. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Maar best dat ze niet allemaal direct hysterisch worden in Thuis. :)
Pffff, nou! Er lopen inmiddels genoeg vrij licht ontvlambare types rond... ;)
Misschien is Ann ook niet echt verbaasd dat Tom die zaak gaat doen, of had ze gewoon nog niet echt tijd om zich druk te maken of erover na te denken. Hoe dan ook denk ik dat Tom van Mayra al genoeg de volle lading krijgt. :)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Mayra blijft er volgens mij ook nog heel kalm bij, ik stel me wel iets anders voor bij "de volle lading"

Ann mag Mayra wel duidelijk laten voelen dat ze voor haar op de eerste plaats komt en werk maken van dat "samen wonen", op die manier kan ze ook duidelijk maken dat ze afstand neemt van Marianne en van Tom!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wallanderjunior schreef:Mayra blijft er volgens mij ook nog heel kalm bij, ik stel me wel iets anders voor bij "de volle lading"
Tot nu toe wel ja, maar wat niet is kan nog komen hè? Tom is nog niet eens echt aan het "verdedigen" geslagen. En ze is in elk geval veel makkelijker kwaad te krijgen dan Ann, dat heeft ze met hun huizenjacht al bewezen...
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Met een "schoonmoeder" als Marianne is het een hele uitdaging om kalm te blijven, Marianne steekt voortdurend stokken in de wielen omdat ze Ann en Sandrine kost wat kost thuis wil houden, met de gevoelens van Ann en Mayra houdt ze geen rekening!

Indien Tom de op leugens en onzin gebaseerde verdediging van Guy koppig doorzet, zullen we Ann nog wel eens uit haar krammen zien schieten en terecht! Een advokaat moet zijn "klant" niet verdedigen met leugens maar met feiten en die feiten eventueel wat "verbloemen" of er "verzachtende omstandigheden" voor vinden ...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik zie op zichzelf wonen van An en Mayra somber in. Ze gaan waarschijnlijk tijdelijk bij Marianne inwonen en dat voorspelt niet veel goeds.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wallanderjunior schreef:Met een "schoonmoeder" als Marianne is het een hele uitdaging om kalm te blijven, Marianne steekt voortdurend stokken in de wielen omdat ze Ann en Sandrine kost wat kost thuis wil houden, met de gevoelens van Ann en Mayra houdt ze geen rekening!
Vond het gisteravond toch wel duidelijk dat Marianne het misschien nog wel moeilijk heeft met een verhuizing, maar zich er toch hoe langer hoe meer bij neerlegt. Zoals zo vaak trouwens, als ze eenmaal aan het idee gewend is. Ze heeft bovendien ook weinig andere keus hè, zolang Ann maar voet bij stuk houdt?
Het ligt aan Ann en Mayra zelf hoeveel last ze van Marianne hebben, want ze kunnen eventueel commentaar ook gewoon negeren natuurlijk. Ze zijn inmiddels oud genoeg dacht ik zo... ;)
Wallanderjunior schreef:Indien Tom de op leugens en onzin gebaseerde verdediging van Guy koppig doorzet, zullen we Ann nog wel eens uit haar krammen zien schieten en terecht! Een advokaat moet zijn "klant" niet verdedigen met leugens maar met feiten en die feiten eventueel wat "verbloemen" of er "verzachtende omstandigheden" voor vinden ...
Ook ik zou het meer dan terecht vinden als Ann boos zou worden hoor, maar het haalt zo weinig uit, vandaar dat het maar goed is dat Ann een kalme persoonlijkheid heeft. Maar misschien verrast ze ons inderdaad nog eens, want Tom gaat bij haar wel regelmatig alle irritatiegrenzen over geloof ik (en ook daar kan ik me iets bij voorstellen). :razz: ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik zie Ann en Mayra nog niet zo gauw samen wonen. Welke verhaallijn is er dan nog als die twee alleen wonen? Gesprekken tussen Ann en Mayra in het ene huis en tussen Geert en Marianne in het andere? :hand: :naughty:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Pippa
Nog geen rang

Bericht door Pippa »

Ik vond deze avond het gezicht van Ann geweldig als ze tege Marian zei tijdens de ruzie om Mayra:
'of anders gaan we wel alleen wonen' en dan die close-up. Hihi, Marian in haar gat gebeten... :clap:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat is waar, heel erg in haar gat gebeten. Als dat maar goed gaat met die verbouwingen, want Marianne zal nog regelmatig op haar tong mogen bijten voordat het allemaal klaar is vrees ik. :mrgreen:
Toch vind ik dat Ann maar een magere slag thuis heeft gehaald eigenlijk. Grappig dat Marianne een keertje met haar mond vol tanden stond, maar als puntje bij paaltje komt dan heeft Ann toch maar weer eens bewezen dat ze zelf ook niet zo nodig uit huis wil. Echt voor Mayra kiezen heeft ze niet gedaan en ik vraag me dan ook af hoe lang het deze keer goed blijft gaan... :denk:
0 x
Gesloten