ja, da's ook het eerste wat ik ervan hoor.jessie V. schreef:Wordt Femke als lokale babe afgeschilderd?

Ook mij is dat nog niet eerder opgevallen..lord F. schreef:ja, da's ook het eerste wat ik ervan hoor.jessie V. schreef:Wordt Femke als lokale babe afgeschilderd?
Jup en 't zal niet lang meer duren voor haar lichaam er de brui aan geeft als ze zo blijft werken zonder eten.Rieka schreef:Nee, Femke is depressief aan het worden.zara schreef:ik heb de indruk dat Femke anorexia aan het krijgen is
Dat is zeker!daffy duck schreef:Jup en 't zal niet lang meer duren voor haar lichaam er de brui aan geeft als ze zo blijft werken zonder eten.Rieka schreef:Nee, Femke is depressief aan het worden.zara schreef:ik heb de indruk dat Femke anorexia aan het krijgen is
Natuurlijk ingebouwde zelfbescherming !
Nancy en Eddy waren aan het strip-pokeren en Nancy zei tegen Eddy dat hij niet zo op zijn stoel moest wiebelen , waarop Eddy zijne stoel omdraait en wat aan die poot begint te frutselen.lord F. schreef:Denk dat ik dat ook net gemist heb. Dacht dat Nancy die suggestie onbewust gedaan had.