Cois
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Re: Cois
De Cois heeft blijkbaar geld teveel? €50 voor een heen- en terugrit, waarvan hij er maar één heeft gedaan... Een peperkoeken hart die man!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hij heeft inderdaad een peperkoeken hartje, maar ik denk dat het feit dat Julia dit niet mocht weten hier ook wel voor iets tussen zit!frankbomans schreef:De Cois heeft blijkbaar geld teveel? €50 voor een heen- en terugrit, waarvan hij er maar één heeft gedaan... Een peperkoeken hart die man!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zal zeker wel ja! Wel heel grappig om Cois en Jens samen op dat brommertje te zien hobbelen..satine schreef:Hij heeft inderdaad een peperkoeken hartje, maar ik denk dat het feit dat Julia dit niet mocht weten hier ook wel voor iets tussen zit!frankbomans schreef:De Cois heeft blijkbaar geld teveel? €50 voor een heen- en terugrit, waarvan hij er maar één heeft gedaan... Een peperkoeken hart die man!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Om te weten te komen dat hij z'n job niet kwijt is is dat geen weggesmeten geld natuurlijk.frankbomans schreef:De Cois heeft blijkbaar geld teveel? €50 voor een heen- en terugrit, waarvan hij er maar één heeft gedaan... Een peperkoeken hart die man!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Je kan wel ontslagen worden zodra je je weer voor 't werk aanbiedt!johan1969 schreef:Een telefoontje is goedkoper.
Bovendien mag je niemand ontslagen omdat hij ziek is.
Dus kon't geen kwaad dat Cois even ging checken, ook al geeft 't woord van Frank nog geen echte zekerheid. Maar hij zal Cois niets voorliegen, denk ik.... Frank is nen raren, maar geen leugenaar, denk ik.

0 x
-
- Nog geen rang
En zeker niet bij zijnen beste maatRieka schreef:Je kan wel ontslagen worden zodra je je weer voor 't werk aanbiedt!johan1969 schreef:Een telefoontje is goedkoper.
Bovendien mag je niemand ontslagen omdat hij ziek is.
Dus kon't geen kwaad dat Cois even ging checken, ook al geeft 't woord van Frank nog geen echte zekerheid. Maar hij zal Cois niets voorliegen, denk ik.... Frank is nen raren, maar geen leugenaar, denk ik.

0 x
-
- x 435
Dit zou een spannende vraag kunnen zijn voor het gok-momenttopic....Rocky schreef:Vraag me echt af hoe ze hem eruit gaan schrijven
Niet zo makkelijk te beantwoorden.
Ik vraag het mij ook af hoe cois zal verdwijnen, tussen hem en Julia botert het nog goed, dus een relatiebreuk ligt nog niet voor de hand.
Misschien bonjoert Frank hem ook buiten bij taxi Ter Smissen en moet ie werk gaan zoek in het buitenland?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zou op zich kunnen, maar dan denk ik wel dat het logisch zou zijn als hij in elk geval af en toe thuis kwam, of dat Julia (en de kinderen?) mee zouden verhuizen. Aangezien dit allebei blijkbaar niet het geval gaat zijn, blijf ik me toch ook afvragen hoe ze hem eruit gaan schrijven... Zou inderdaad een goede vraag zijn voor het gokmoment-topic! 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
en het was nog een halve afgang met dat lastenboek.jessie V. schreef:Dat zou me niks verbazen. Frank rent rond in woede. Die vertoning bij Sanitechniek met die papieren leek toch ook nergens op.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
't lag toch al een tijdje zwaar op haar lever en maag !jessie V. schreef:Eindelijk eens iemand die klare taal spreekt. Hoera voor Julia!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes