Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door Christel »

Mieke schreef:
Christel schreef:
En waar was Geert mee bezig zeg... Bianca beledigd zijn toekomstige vrouw, en hij staat daar als een schuldig schooljongetje te verklaren dat hij helemaal achter haar staat :roll:
Ocharme Geert eigenlijk hè, die zal zich ook wel afvragen in welke familie hij terecht gekomen is... :o
Waarschijnlijk wel ja! :lol:
Maar hij had Marianne wel wat meer mogen steunen vind ik. Niet dat hij Bianca een veeg uit de pan had moeten geven ofzo, maar zo kruipen voor Bianca was nou ook weer niet nodig...
Uiteindelijk is het zijn "stiefzoon" geweest die de beest uitgehangen heeft hè, niet Marianne. :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Geert is een veel te goede mens!
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Christel schreef:
Mieke schreef:
Christel schreef:
En waar was Geert mee bezig zeg... Bianca beledigd zijn toekomstige vrouw, en hij staat daar als een schuldig schooljongetje te verklaren dat hij helemaal achter haar staat :roll:
Ocharme Geert eigenlijk hè, die zal zich ook wel afvragen in welke familie hij terecht gekomen is... :o
Waarschijnlijk wel ja! :lol:
Maar hij had Marianne wel wat meer mogen steunen vind ik. Niet dat hij Bianca een veeg uit de pan had moeten geven ofzo, maar zo kruipen voor Bianca was nou ook weer niet nodig...
Uiteindelijk is het zijn "stiefzoon" geweest die de beest uitgehangen heeft hè, niet Marianne. :razz:
Mja, denk dat die gewoon ook soms 't idee heeft dat Marianne zich niet zo hoeft op te winden...
En waarschijnlijk was hij gewoon geschrokken van de opmerking en wist hij niet direct hoe te reageren. Ik zou nu ook niet direct weten wat te zeggen.
Natuurlijk had hij er achteraf wel nog even op kunnen terugkomen en zeggen dat hij dat niet bepaald netjes vond. Want nu zei hij inderdaad alleen dat hij haar altijd zou steunen door dik en dun (wat een lieverd is hij toch :wink: ) :P
Maar wie weet zit daar ook nog wat meer achter, iets uit zijn verleden, je weet maar nooit... Want zo heel erg veel weten we daar ook niet van hé.
0 x
Runaway Dreamer
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mlies schreef:Mja, denk dat die gewoon ook soms 't idee heeft dat Marianne zich niet zo hoeft op te winden...
En waarschijnlijk was hij gewoon geschrokken van de opmerking en wist hij niet direct hoe te reageren. Ik zou nu ook niet direct weten wat te zeggen.
Natuurlijk had hij er achteraf wel nog even op kunnen terugkomen en zeggen dat hij dat niet bepaald netjes vond. Want nu zei hij inderdaad alleen dat hij haar altijd zou steunen door dik en dun (wat een lieverd is hij toch :wink: ) :P
Maar wie weet zit daar ook nog wat meer achter, iets uit zijn verleden, je weet maar nooit... Want zo heel erg veel weten we daar ook niet van hé.
Geert is ook wel een lieverd hoor, vind ik ook ;)
En wat zijn verleden betreft; heeft hij niet ook een verhouding gehad met de moeder van Sandrine? Die was toch ook al samen met de man die doorging voor Sandrine's vader, terwijl Geert eigenlijk de vader was? Ik meen toch dat het zoiets was... :?
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Christel schreef:
Mlies schreef:Mja, denk dat die gewoon ook soms 't idee heeft dat Marianne zich niet zo hoeft op te winden...
En wat zijn verleden betreft; heeft hij niet ook een verhouding gehad met de moeder van Sandrine? Die was toch ook al samen met de man die doorging voor Sandrine's vader, terwijl Geert eigenlijk de vader was? Ik meen toch dat het zoiets was... :?
Geen idee! Weer zoiets dat ik al vergeten ben precies ;)
Ik dacht eerder dat ze gewoon een relatie hadden en hij dan naar het buitenland trok met 't leger. En dan begon die moeder een nieuwe relatie, merkte ze dat ze zwanger was en heeft ze 't Geert nooit verteld en gewoon gedaan alsof 't van haar nieuwe man was. Maar ben hier ook helemaal niet zeker van :D
0 x
Runaway Dreamer
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mlies schreef:
Christel schreef:
Ik dacht eerder dat ze gewoon een relatie hadden en hij dan naar het buitenland trok met 't leger. En dan begon die moeder een nieuwe relatie, merkte ze dat ze zwanger was en heeft ze 't Geert nooit verteld en gewoon gedaan alsof 't van haar nieuwe man was. Maar ben hier ook helemaal niet zeker van :D
Nee, Geert is in elk geval in het leger gegaan omdat zij hem afgewezen had, dat weet ik wel nog zeker. Maar of ze toen ook al met Sandrine's "vader" samen was, daar ben ik dan weer minder zeker van.. ;)
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Christel schreef:
Mlies schreef:
Christel schreef:
Mlies schreef:Maar wie weet zit daar ook nog wat meer achter, iets uit zijn verleden, je weet maar nooit... Want zo heel erg veel weten we daar ook niet van hé.
Nee, Geert is in elk geval in het leger gegaan omdat zij hem afgewezen had, dat weet ik wel nog zeker. Maar of ze toen ook al met Sandrine's "vader" samen was, daar ben ik dan weer minder zeker van.. ;)
Aha.... Wie weet kan iemand anders dat even opklaren voor ons?! :)
0 x
Runaway Dreamer
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Shame and scandal in the family. Arme Marianne! Ze is totaal haar hoofd kwijt. Weinig zelfbeheering voor zo'n "deftige dame". Maar ik zie het er toch van komen dat "die Peggyy uit die a-sociale familie" alle schuld gaat krijgen en lief zoontje
Tom het zielige jongetje wordt dat door dat gemene loeder verleid is. Het begint die kant al op te gaan. :lol: :twisted:
0 x
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

jessie V. schreef:Shame and scandal in the family. Arme Marianne! Ze is totaal haar hoofd kwijt. Weinig zelfbeheering voor zo'n "deftige dame". Maar ik zie het er toch van komen dat "die Peggyy uit die a-sociale familie" alle schuld gaat krijgen en lief zoontje
Tom het zielige jongetje wordt dat door dat gemene loeder verleid is. Het begint die kant al op te gaan. :lol: :twisted:
Das niks abnormaals , denk dat de meeste moeders zich in alle bochten zouden wringen om hun eigen kind toch maar in een gunstig daglicht te plaatsen .
Mijn kind , schoon kind ...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als je niet kunt inzien dat je kind ook fouten kan maken (wat hier toch duidelijk het geval is) , ben je wel erg naief bezig en dat is ook niet bepaald goed voor je kind, dat ook best in mag zien dat hij dingen doen die niet kunnen.Zeker als dat kind een volwassen man is, die onderhand toch wel eens mag weten wat kan en niet kan. Amders heeft de opvoeding toch wel gefaald.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind Geert goed. Hij gaat de persoon die het meest te lijden heeft van deze situatie troosten en dat is niet Marianne al maakt ze nog zo van haar neus en trekt zo weer alle aandacht naar zichzelf toe.
Sorry, ik ben nou eenmaal geen fan van onze Marianne. :)
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Wel zwak van haar om Sandrine bij deze zaak te betrekken (zij speelt natuurlijk een grote rol, maar ik bedoel om de afspraken te wijzigen). Maar het heeft wel weer een toffe scène tussen de 2 grootmoeders opgeleverd :lol: .
0 x
~ Cheetah ~
Nog geen rang

Bericht door ~ Cheetah ~ »

jessie V. schreef:Als je niet kunt inzien dat je kind ook fouten kan maken (wat hier toch duidelijk het geval is) , ben je wel erg naief bezig en dat is ook niet bepaald goed voor je kind, dat ook best in mag zien dat hij dingen doen die niet kunnen.Zeker als dat kind een volwassen man is, die onderhand toch wel eens mag weten wat kan en niet kan. Amders heeft de opvoeding toch wel gefaald.
Hoe zeggen ze dat ook weer? Mijn kind schoon kind
Maar je hebt volkomen gelijk
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

~ Cheetah ~ schreef:
jessie V. schreef:Als je niet kunt inzien dat je kind ook fouten kan maken (wat hier toch duidelijk het geval is) , ben je wel erg naief bezig en dat is ook niet bepaald goed voor je kind, dat ook best in mag zien dat hij dingen doen die niet kunnen.Zeker als dat kind een volwassen man is, die onderhand toch wel eens mag weten wat kan en niet kan. Amders heeft de opvoeding toch wel gefaald.
Hoe zeggen ze dat ook weer? Mijn kind schoon kind
Maar je hebt volkomen gelijk
Dus hier een duidelijk voorbeeld hoe opvoeding kan falen ! :D
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Uit het echte leven gegrepen dus
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Gesloten