Zihame Amrani / Peeters (Sofia Zaifiri)

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Zihame Amrani / Peeters (Sofia Zaifiri)

Bericht door Tiboko »

Ik bedoel dat de makers wel iets meer moeite mogen doen als ze nieuwe acteurs zoeken.

Zo'n Silke en Stefaan?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Zihame Peeters (Sofia Zaifiri)

Bericht door heidiw »

johan1969 schreef: di 09 nov 2021, 21:42 Ik snap niet van wie Zihame haar weelderige krullen heeft. En ook de kinderen van de decaan zien er vrij exotisch uit
Mijn buren zijn ook van vreemde origine. De mama heeft lang licht golvend haar en de dochter bijna krulletjes zoals Zihame. Uitzonderlijk is het dus niet.
En over de moeder van Silke en Niels weten we alleen dat ze gestorven is. Die kan evengoed buitenlands geweest zijn.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Zihame Amrani (Sofia Zaifiri)

Bericht door heidiw »

Heb ik iets gemist? Ze was onderkoeld en werd langzaam terug op temperatuur gebracht. Tot daar alles normaal. Maar waarom kunstmatige coma? Dat is net om je onderkoeld te houden om hersenschade te vermijden, bij zeer ernstig inwendig letsel, bij brandwonden... Ok, haar been zat bekneld en ze heeft blijkbaar compartimentsyndroom. Pijnlijk zal het wel zijn, en de incisie ook, maar ook dat is geen reden voor een kunstmatige coma.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik ken er niet veel van, maar naar wat ik online vind zijn er wel meer redenen om iemand in kunstmatige coma te houden, niet alleen om onderkoeling tegen te gaan.
Maar het is Thuis - en daar kan alles. Ook dat een spoedarts de ouders op de hoogte blijft houden van iemand die op ICU ligt. ;)

Ik hoop maar dat het allemaal goed afloopt, Zihame zal haar lesje nu wel geleerd hebben.
Het is duidelijk dat ze graag haar eigen zin doet en de dingen vaak beter weer, maar een been verliezen zou toch wel een hele hoge prijs zijn voor haar onbezonnenheid.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: vr 10 dec 2021, 09:09 maar een been verliezen zou toch wel een hele hoge prijs zijn voor haar onbezonnenheid.
Inderdaad, hoop dat het niet zover komt, want anders hebben we weer iets om naar uit te kijken! :problem: Alhoewel ze waarschijnlijk nog wel ergens de rolstoel van Luc in de coulissen hebben die de job zou doen. Maar in elk geval, voor Zihame zou ik het een zeer zware prijs zijn om te betalen om éénmalig roekeloos te zijn! Hoeft nu echt niet en hoop dat ze die toer niet opgaan! :naughty: Vooral ook omdat ze voordien toch met haar lopen heel sportief was. :shhh:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: vr 10 dec 2021, 09:58 waarschijnlijk nog wel ergens de rolstoel van Luc in de coulissen hebben
Laat het uit hé zeg🤪
Maar inderdaad, het zou wel een heel zware straf zijn voor een jeugdzonde. Aan de andere kant, bij dergelijke jeugdzondes zijn IRL ook al doden gevallen helaas. En laat ons vooral niet vergeten dat Zihame een irritante uitdagende puber is, zoals de meeste pubers dat zijn. Dus voor ons nieuwste lid die haar in een ander topic het verlies van een been toewenst om haar een lesje te leren: wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Maar gezien niemand, behalve Bernadetje van Lourdes zonder jeugdzonde is, is het misschien nog beter te zwijgen.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Mocht Zichame toch haar been verliezen al hoop ik van niet dan zal zij in de eerste tijd ofwel in een rolstoel zitten ofwel met krukken lopen om dan eventueel over te gaan naar een kunstbeen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Laat ons gewoon hopen dat Zihame hier zonder schade uitkomt hé. Mensen die zeggen "dat verdient ze" sporen niet goed. Niemand "verdient" het om een been te verliezen.
2 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Harry en Nora mogen van mij gerust een lap krijgen.
Het is fijn om te zien hoe begaan ze zijn met hun dochter, maar echt???
Overleggen hoe ze daar kroketten kunnen binnen smokkelen voor hun arm dochterke, dat met haar zatte kop met de brommer waar ze niet mocht mee rijden, de gracht in reed??? :roll:
Leg haar nog wat meer in de watten anders. :thumbdown:
Het lijkt wel alsof Zihame nog moet beloond worden voor haar kuren ook.
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Johnny schreef: wo 22 dec 2021, 08:13 Overleggen hoe ze daar kroketten kunnen binnen smokkelen voor hun arm dochterke, dat met haar zatte kop met de brommer waar ze niet mocht mee rijden, de gracht in reed???
Leg haar nog wat meer in de watten anders.
Ja echt?? En maar zelfbeklag hebben! Is inderdaad erg en spijtig, en vooral op haar leeftijd. Maar ja, je kan niet wegnemen dat ze zelf wel de oorzaak is van al haar miserie. Neen, haar ouders kunnen niet blijven doorgaan en haar een schuldgevoel aanpraten. Maar het is er toch wel een beetje over hoe ze reageren.
2 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat "de ouders" zich stiekem allebei schuldig voelen. Ze kunnen tenslotte niet met dat meisje om gaan. Dan kun je proberen je geweten te sussen door het kind extra in de watten te leggen.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Of hoe ouders er een puinhoop van kunnen maken! Hoe onzeker moet je je voelen als meisje van die leeftijd en met dit alles geconfronteerd worden. Het is alsof zij de volwassene is in al die verhoudingen en scheve schaatsen die er daar gereden worden. Foei Tilly, je bent nog minder volwassen dan zij is. Mooi voorbeeld is dat!
4 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: za 26 nov 2022, 09:29 Het is alsof zij de volwassene is in al die verhoudingen en scheve schaatsen die er daar gereden worden.
Dat zaten wij hier ook te denken. Die puber heeft meer verstand dan alle volwassenen samen :( waar ze moet mee omgaan. Haar stiefvader was een voyeur waarvan de filmpjes verspreid werden, heeft iemand (weliswaar accidenteel) gedood en zit een gevangenisstraf uit. Haar moeder verliet hem daarom terwijl ze eigenlijk al met Waldek samen was. Gelukkig heeft ze een raakpunt met die schijnheilige halve pastoor: een moeizame revalidatie. Maar Waldek woont samen met de mierzoete Rosa die hem eigenlijk ook nog wel ziet zitten :crazy: . En dan de kers op de taart, haar vader en zijn lief hebben een "open relatie" waarvan zij zonder Britt niets zou geweten hebben. Ga dat inderdaad maar eens aan je vrienden uitleggen... Je zou al voor minder op voorhand doodmoe worden
3 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

heidiw schreef: za 26 nov 2022, 10:48 En dan de kers op de taart, haar vader en zijn lief hebben een "open relatie" waarvan zij zonder Britt niets zou geweten hebben.
Vandaar dat het argument "ik wil niet dat ze mij hiermee op school uitlachen" vrij dunnetjes is hé - alsof de halve school toevallig die ene keer dat Thilly in die barrel is op zijn Britt's even voorbij komt. En als Britt een échte vriendin is, dan houdt ze er tegen Robin e.a. gewoon haar mond over, want anders zorgt ze er zelf voor dat Zihame's vrees uitkomt.

Al ben ik voor dat laatste al bang, want had Britt al niet iets losgelaten tegen Nancy, die het doorvertelde aan Dieter? Wellicht ligt de muzikale flik volgende keer als Thilly daar voorbij komt ook te gluren achter de struiken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: za 26 nov 2022, 11:20 Vandaar dat het argument "ik wil niet dat ze mij hiermee op school uitlachen" vrij dunnetjes is hé - alsof de halve school toevallig die ene keer dat Thilly in die barrel is op zijn Britt's even voorbij komt.
Dat heeft ze niet gezegd, ze zei 'Als iemand dat op school te weten komt' wat toch nog iets anders is.
En Britt zal wel zwijgen, maar Thilly is niet bepaald de persoon die discreet gaat zijn, die vindt dat iedereen maar moet zijn zoals zij.
En Zihame weet dat.
2 x
Gesloten