Zihame Amrani / Peeters (Sofia Zaifiri)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Zihame Amrani / Peeters (Sofia Zaifiri)
Ik bedoel dat de makers wel iets meer moeite mogen doen als ze nieuwe acteurs zoeken.
Zo'n Silke en Stefaan?
Zo'n Silke en Stefaan?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Zihame Peeters (Sofia Zaifiri)
Mijn buren zijn ook van vreemde origine. De mama heeft lang licht golvend haar en de dochter bijna krulletjes zoals Zihame. Uitzonderlijk is het dus niet.johan1969 schreef: di 09 nov 2021, 21:42 Ik snap niet van wie Zihame haar weelderige krullen heeft. En ook de kinderen van de decaan zien er vrij exotisch uit
En over de moeder van Silke en Niels weten we alleen dat ze gestorven is. Die kan evengoed buitenlands geweest zijn.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Zihame Amrani (Sofia Zaifiri)
Heb ik iets gemist? Ze was onderkoeld en werd langzaam terug op temperatuur gebracht. Tot daar alles normaal. Maar waarom kunstmatige coma? Dat is net om je onderkoeld te houden om hersenschade te vermijden, bij zeer ernstig inwendig letsel, bij brandwonden... Ok, haar been zat bekneld en ze heeft blijkbaar compartimentsyndroom. Pijnlijk zal het wel zijn, en de incisie ook, maar ook dat is geen reden voor een kunstmatige coma.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik ken er niet veel van, maar naar wat ik online vind zijn er wel meer redenen om iemand in kunstmatige coma te houden, niet alleen om onderkoeling tegen te gaan.
Maar het is Thuis - en daar kan alles. Ook dat een spoedarts de ouders op de hoogte blijft houden van iemand die op ICU ligt.
Ik hoop maar dat het allemaal goed afloopt, Zihame zal haar lesje nu wel geleerd hebben.
Het is duidelijk dat ze graag haar eigen zin doet en de dingen vaak beter weer, maar een been verliezen zou toch wel een hele hoge prijs zijn voor haar onbezonnenheid.
Maar het is Thuis - en daar kan alles. Ook dat een spoedarts de ouders op de hoogte blijft houden van iemand die op ICU ligt.

Ik hoop maar dat het allemaal goed afloopt, Zihame zal haar lesje nu wel geleerd hebben.
Het is duidelijk dat ze graag haar eigen zin doet en de dingen vaak beter weer, maar een been verliezen zou toch wel een hele hoge prijs zijn voor haar onbezonnenheid.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Inderdaad, hoop dat het niet zover komt, want anders hebben we weer iets om naar uit te kijken!satine schreef: vr 10 dec 2021, 09:09 maar een been verliezen zou toch wel een hele hoge prijs zijn voor haar onbezonnenheid.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Laat het uit hé zegdaffy duck schreef: vr 10 dec 2021, 09:58 waarschijnlijk nog wel ergens de rolstoel van Luc in de coulissen hebben
Maar inderdaad, het zou wel een heel zware straf zijn voor een jeugdzonde. Aan de andere kant, bij dergelijke jeugdzondes zijn IRL ook al doden gevallen helaas. En laat ons vooral niet vergeten dat Zihame een irritante uitdagende puber is, zoals de meeste pubers dat zijn. Dus voor ons nieuwste lid die haar in een ander topic het verlies van een been toewenst om haar een lesje te leren: wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Maar gezien niemand, behalve Bernadetje van Lourdes zonder jeugdzonde is, is het misschien nog beter te zwijgen.
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Mocht Zichame toch haar been verliezen al hoop ik van niet dan zal zij in de eerste tijd ofwel in een rolstoel zitten ofwel met krukken lopen om dan eventueel over te gaan naar een kunstbeen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Laat ons gewoon hopen dat Zihame hier zonder schade uitkomt hé. Mensen die zeggen "dat verdient ze" sporen niet goed. Niemand "verdient" het om een been te verliezen.
2 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Harry en Nora mogen van mij gerust een lap krijgen.
Het is fijn om te zien hoe begaan ze zijn met hun dochter, maar echt???
Overleggen hoe ze daar kroketten kunnen binnen smokkelen voor hun arm dochterke, dat met haar zatte kop met de brommer waar ze niet mocht mee rijden, de gracht in reed???
Leg haar nog wat meer in de watten anders.
Het lijkt wel alsof Zihame nog moet beloond worden voor haar kuren ook.
Het is fijn om te zien hoe begaan ze zijn met hun dochter, maar echt???
Overleggen hoe ze daar kroketten kunnen binnen smokkelen voor hun arm dochterke, dat met haar zatte kop met de brommer waar ze niet mocht mee rijden, de gracht in reed???

Het lijkt wel alsof Zihame nog moet beloond worden voor haar kuren ook.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ja echt?? En maar zelfbeklag hebben! Is inderdaad erg en spijtig, en vooral op haar leeftijd. Maar ja, je kan niet wegnemen dat ze zelf wel de oorzaak is van al haar miserie. Neen, haar ouders kunnen niet blijven doorgaan en haar een schuldgevoel aanpraten. Maar het is er toch wel een beetje over hoe ze reageren.Johnny schreef: wo 22 dec 2021, 08:13 Overleggen hoe ze daar kroketten kunnen binnen smokkelen voor hun arm dochterke, dat met haar zatte kop met de brommer waar ze niet mocht mee rijden, de gracht in reed???
2 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk dat "de ouders" zich stiekem allebei schuldig voelen. Ze kunnen tenslotte niet met dat meisje om gaan. Dan kun je proberen je geweten te sussen door het kind extra in de watten te leggen.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Of hoe ouders er een puinhoop van kunnen maken! Hoe onzeker moet je je voelen als meisje van die leeftijd en met dit alles geconfronteerd worden. Het is alsof zij de volwassene is in al die verhoudingen en scheve schaatsen die er daar gereden worden. Foei Tilly, je bent nog minder volwassen dan zij is. Mooi voorbeeld is dat!
4 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat zaten wij hier ook te denken. Die puber heeft meer verstand dan alle volwassenen samendaffy duck schreef: za 26 nov 2022, 09:29 Het is alsof zij de volwassene is in al die verhoudingen en scheve schaatsen die er daar gereden worden.

3 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Vandaar dat het argument "ik wil niet dat ze mij hiermee op school uitlachen" vrij dunnetjes is hé - alsof de halve school toevallig die ene keer dat Thilly in die barrel is op zijn Britt's even voorbij komt. En als Britt een échte vriendin is, dan houdt ze er tegen Robin e.a. gewoon haar mond over, want anders zorgt ze er zelf voor dat Zihame's vrees uitkomt.heidiw schreef: za 26 nov 2022, 10:48 En dan de kers op de taart, haar vader en zijn lief hebben een "open relatie" waarvan zij zonder Britt niets zou geweten hebben.
Al ben ik voor dat laatste al bang, want had Britt al niet iets losgelaten tegen Nancy, die het doorvertelde aan Dieter? Wellicht ligt de muzikale flik volgende keer als Thilly daar voorbij komt ook te gluren achter de struiken.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat heeft ze niet gezegd, ze zei 'Als iemand dat op school te weten komt' wat toch nog iets anders is.Tiboko schreef: za 26 nov 2022, 11:20 Vandaar dat het argument "ik wil niet dat ze mij hiermee op school uitlachen" vrij dunnetjes is hé - alsof de halve school toevallig die ene keer dat Thilly in die barrel is op zijn Britt's even voorbij komt.
En Britt zal wel zwijgen, maar Thilly is niet bepaald de persoon die discreet gaat zijn, die vindt dat iedereen maar moet zijn zoals zij.
En Zihame weet dat.
2 x