Als ik Hélène was (bah!), zou die zin "al Marianne haar papieren liggen bij Peter" niet direct aanzetten tot een vreugdedansje.Caligula schreef:Weet ik niet, als een van de partijen er niet meer is, is de rechtszaak "uitgedoofd" dacht ik. Dus blijft het geld bij Marianne, tenzij ze het al heeft overgemaakt aan Geert. Als dat zo is, heeft Geert dan de regeling getroffen betreffende Sandrine en Britney? Weet ik ook niet.Captain Cuckoo schreef:Als het nog niet overgeschreven is, wat ik vermoed, is de vraag of Marianne het geld nog zal moeten overmaken. Zij was die som verschuldigd als schadeloosstelling aan Geert. Als die er niet meer is (bij ontstentenis noemt men dat) zal een rechtbank daarover opnieuw moeten oordelen. Pech voor Hélène.annekeHU schreef:Wat we ook niet met zekerheid weten is, of het geld reeds van de rekening van Marianne is overgeschreven naar de rekening van Geert.
Nog iets, Marianne heeft wel gezegd dat "al haar papieren" bij Peter zijn. Wat dat juist betekent weet ik ook niet natuurlijk.