Ann De Decker (Monika Van Lierde)
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Ik vraag me af waarom ze 24/24 in de kliniek wil rondhangen bij een dochter die gewoon slaapt (kunstmatige coma).
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Omdat dat voor een moeder de normaalste zaak van de wereld is tiens. En haar dochter slaapt niet gewoon, haar dochter is dan wel stabiel maar nog altijd kritiek.Trouwe kijker schreef:Ik vraag me af waarom ze 24/24 in de kliniek wil rondhangen bij een dochter die gewoon slaapt (kunstmatige coma).
0 x
-
- Nog geen rang
Ik lig zelf momenteel ook in het ziekenhuis (zwanger en vliezen gebroken op 34 weken). als ik mijn kindje hier straks moet achterlaten blijf ik ook zoveel mogelijk in het ziekenhuis. lijkt me normaal dat je je kind zo weinig mogelijk alleen wil laten. of ze nu slaapt, in coma ligt of wakker is doet er niet toe.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Met alle respect maar Ann moet ook aan haar gezondheid denken, het heeft geen zin dat zij zichzelf verwaarloost want daar is Sandrine niet mee geholpen.
Goed dat Tom haar heeft overtuigd om eens voor een aantal uren er uit tussen te gaan of anders zou zij er onderdoor gaan.
Goed dat Tom haar heeft overtuigd om eens voor een aantal uren er uit tussen te gaan of anders zou zij er onderdoor gaan.
0 x
-
- Nog geen rang
Je hebt helemaal gelijk. Maar wat haar hart zegt dat ze moet doen os daarom nog niet hetzelfde als wat haar verstand zegt. En ik denk dat je in zo'n situatie sneller naar je hart luistert, ook al weet je eigenlijk wel beter.apestaart schreef:Met alle respect maar Ann moet ook aan haar gezondheid denken, het heeft geen zin dat zij zichzelf verwaarloost want daar is Sandrine niet mee geholpen.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Kunstmatige coma is : iemand in slaap brengen
En dan zegt Ann doodleuk tegen haar liefje dat Sandrine reageerde op haar!
En dan zegt Ann doodleuk tegen haar liefje dat Sandrine reageerde op haar!

0 x
-
- Poster rang 1
Ja zo iets heet emotionele intelligentie mischien belangrijker dan IQ. Je emoties beseffen en ze ook nog kunnen controleren ofwel je niet laten lijden door je emoties. En ook andere mensen hun emoties zien en daar op reageren.tisaltijdiets schreef:Je hebt helemaal gelijk. Maar wat haar hart zegt dat ze moet doen os daarom nog niet hetzelfde als wat haar verstand zegt. En ik denk dat je in zo'n situatie sneller naar je hart luistert, ook al weet je eigenlijk wel beter.apestaart schreef:Met alle respect maar Ann moet ook aan haar gezondheid denken, het heeft geen zin dat zij zichzelf verwaarloost want daar is Sandrine niet mee geholpen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Emotionele_intelligentie
Ik vind dat veel mensen bij thuis michien wel een hoog IQ hebben maar een laag EQ
Daarover gesproken haar uitvliegen tegen dieter toont een goed voorbeeld aan van slechte EQ
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Welk uitvliegen tegen Dieter??? Vragen waarom hij de trekker heeft overgehaald is uitvliegen? Dit heeft niets met IQ of EQ of gelijk welke lettercombinatie te maken maar wel met een terechte vraag van een moeder die niet weet of haar kind blijft leven of niet.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, stel je maar eens in haar plaats...
Zolang ze niet weet hoe het afloopt met Sandrine is dit de reactie die je kan verwachten.
En ik vind dat ze het heel netjes gehouden heeft.
Hoewel ik ook wel vind dat ze beter zou gaan slapen.
Ik weet niets over kunstmatige coma's, maar ik neem aan dat dit iets is waar je in gebracht wordt en waar je ook terug uitgehaald wordt.
Door medisch personeel - dat je niet even 'zomaar' wakker wordt uit zo'n kunstmatige coma dus.
Dan kan Ann toch op tijd verwittigd worden als ze van plan zijn Sandrine weer bij bewustzijn te brengen?
Zolang ze niet weet hoe het afloopt met Sandrine is dit de reactie die je kan verwachten.
En ik vind dat ze het heel netjes gehouden heeft.
Hoewel ik ook wel vind dat ze beter zou gaan slapen.
Ik weet niets over kunstmatige coma's, maar ik neem aan dat dit iets is waar je in gebracht wordt en waar je ook terug uitgehaald wordt.
Door medisch personeel - dat je niet even 'zomaar' wakker wordt uit zo'n kunstmatige coma dus.
Dan kan Ann toch op tijd verwittigd worden als ze van plan zijn Sandrine weer bij bewustzijn te brengen?

0 x
-
- Poster rang 1
Mischien had ze meer moeten gaan slapen en niet zo piekeren helpt niks het maakt van haar een wrak waardoor je dus zo soort situaties krijgt. weet zeker dat ze in normale toestand zo iets niet ging zeggenheidiw schreef:Welk uitvliegen tegen Dieter??? Vragen waarom hij de trekker heeft overgehaald is uitvliegen? Dit heeft niets met IQ of EQ of gelijk welke lettercombinatie te maken maar wel met een terechte vraag van een moeder die niet weet of haar kind blijft leven of niet.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Maar het is nu eenmaal geen normale toestand. Vandaar haar reactie.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind het toch vreemd wat An doet. Ik denk dat ze op dit moment helemaal niet zo gesteld is op medeleven van anderen. Ik kan me dat wel voorstellen.
Gisteren stuurde ze samen met Tania Marianne min of meer weg. En dat gebeurde nu weer met Waldeck. Hij kwam alleen even verslag uitbrengen over zijn gesprek met Mayra.
Vreemd.
Gisteren stuurde ze samen met Tania Marianne min of meer weg. En dat gebeurde nu weer met Waldeck. Hij kwam alleen even verslag uitbrengen over zijn gesprek met Mayra.
Vreemd.
Laatst gewijzigd door jessie V. op wo 09 jan 2019, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ik heb toch anders gezien, Waldek mocht nochtans van Ann blijven maar het is Waldek die wou weggaan onder het mom van nog boodschappen te doen.jessie V. schreef:Ik vind het toch vreemd wat An doet. Ik denk dat ze op dit moment helemaal niet zo gesteld is op medeleven van anderen.
Gisteren stuurde samen met Tania Marianne min of meer weg. En dat gebeurde nu weer met Waldeck. Hij kwam alleen even verslag uitbrengen over zijn gesprek met Mayra.
Vreemd.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Waldek ging weg na de "stille wenk"van An, dat iedereen maar naar haar toe kwam en zij daardoor geen rust had.
Als je daar dan op bezoek bent is de boodschap duidelijk.
Als je daar dan op bezoek bent is de boodschap duidelijk.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Soms heeft een mens in een traumatische situatie geen behoefte aan gezelschap. Iedereen reageert er anders op. Ik heb de indruk dat het komt omdat nu het doktersmolentje begint te draaien ipv het moedermolentje. Ze begint te beseffen dat het niet echt positief is. Hersenstam mag niet ingesloten... doet mij vermoeden dat de hersenzwelling niet snel genoeg afneemt.
0 x