Enfin, we zien wel wat de toekomst ons brengt

RuneThandy schreef:Ik vind het ook wel jammer dat Waldek en Rosa uit elkaar zijn, maar langs de andere kant vind ik Luc en Rosa ook wel bij elkaar passen.
Hij is een stuk rustiger nu hij samen met Rosa is. En dat vind ik ergens ook wel weer jammer. Ik mis de oude Luc toch wel.![]()
Waldek zie ik wel zitten met Jelena. Maar misschien gaat hij haar ook wel gebruiken om Rosa terug te krijgen.
Als ik een bepaalde site zo lees in elk geval.
Dat zou er best wel eens voor kunnen zorgen dat Luc weer omslaat, inderdaad...RuneThandy schreef:Luc kan niet tegen z'n verlies, dus als Waldek en Rosa terug bij elkaar komen, kan hij wel eens doorschieten.
ah, ik moest denken aan Frank en Simone destijds toen Luc daar ook tss zat.frankbomans schreef:Luc en Rosa zijn inderdaad een mooi koppel, maar uit de blikken gisteren na de rechtbank zag ik toch dat het misschien nog niet helemaal gedaan is tussen hen (remember Eric en Martine?). Ik weet niet of een hertrouw ooit zal gebeuren, maar ik blijft erin geloven. Maar eerst zie ik Luc en Rosa nog een tijdje samen en dan Waldek iets met Jelena.
Anderzijds was Luc ook haar jeugdliefde natuurlijk. Da's ook niet onbelangrijk.RuneThandy schreef:Vanavond zei Waldek dat Rosa de enige ware voor hem was. Ik gok erop dat hij toch weer gaat proberen haar terug te krijgen.
En of het voor Rosa helemaal over is, ik weet het niet...
Anderzijds koos Rosa wel erg snel voor een relatie met Luc.RuneThandy schreef:Dat is ook weer waar. We zullen gewoon af moeten wachten.
Maar volgens mij is het nog niet zomaar gedaan en hebben ze nog een vervolgverhaal voor ons.
Tenminste laten we het hopen.
Ik denk het niet, vandaag was ze weer aan de gelukkige momenten met Waldek aan het denken.RuneThandy schreef:Vanavond zei Waldek dat Rosa de enige ware voor hem was. Ik gok erop dat hij toch weer gaat proberen haar terug te krijgen.
En of het voor Rosa helemaal over is, ik weet het niet...
RuneThandy schreef:Luc van een situatie profiteren? Dat geloof ik niet, zo is hij niet.![]()
Maar hij was wel op het juiste moment op de juiste plek. Daar had hij geluk mee. Anders waren Rosa en hij echt niet terug samen gekomen.
Dat ligt er ook wel dik bovenop natuurlijk. Waldek ziet Jelena sowieso duidelijk zitten (dat heeft hij ook al tegen Frank gezegd), en Jelena lijkt ook wel wat voor Waldek te voelen. Al is dat laatste misschien wel vooral uit dankbaarheid..johan1969 schreef:t Zou me niet verwonderen moest er tussen Waldek en Helena iets moois bloeien, zeker als Waldek eens de held uithangt en ervoor zorgt dat Helena uit de handen van Joeri geraakt.