Marianne Bastiaens (Leah Thys)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Marianne Bastiaens
Niet te snel, het huwelijk van Tom en Bianca (of Peggy) valt in budget van 2011. Mo en Kris 2012, Rosa en Waldek (hertrouw) 2013, Paulien en Jens 2014, Franky en Kobe 2015
.

0 x
-
- Poster rang 5
Ik dacht na gisterenavond toch eerder aan Franky & Rocky.Luc schreef:Niet te snel, het huwelijk van Tom en Bianca (of Peggy) valt in budget van 2011. Mo en Kris 2012, Rosa en Waldek (hertrouw) 2013, Paulien en Jens 2014, Franky en Kobe 2015.
Dan zag je immers toch de eerste tekenen van een prille liefde.

En t zal wel eerder Tom & Peggy zijn, denk ik.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
nee het gaat gaan zoals in de films.
Tom en Bianca gaan trouwen maar natuurlijk gaat Peggy daar een stokje voor steken.Eens dat bianca alles weet en wenend wegloopt, krijgen Marianne en Geert het idee om dan maar vandaag te trouwen aangezien alles toch al betaald is kunnen ze ermaar beter gebruik van maken niet?
Mede mogenenlijk gemaakt door films zoals mamma mia , princess daires en wss nog wel een hele hoop:d

Tom en Bianca gaan trouwen maar natuurlijk gaat Peggy daar een stokje voor steken.Eens dat bianca alles weet en wenend wegloopt, krijgen Marianne en Geert het idee om dan maar vandaag te trouwen aangezien alles toch al betaald is kunnen ze ermaar beter gebruik van maken niet?
Mede mogenenlijk gemaakt door films zoals mamma mia , princess daires en wss nog wel een hele hoop:d

0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het viel me mee dat ze niet met Maxi Cosi's begonnen te gooienfrankbomans schreef:Ze konden het weer echt niet laten hé gisteren, Marianne en Rosa.

Wat dat "verschil in niveau" betreft, kon ik Marianne gisteren niet helemaal ongelijk geven. Rosa's reactie was ook niet echt netjes, en weer eens compleet "eenrichtingsverkeer". Marianne deed zelfs nog enigzins moeite om begripvol te zijn in eerste instantie, wat me op zich al enorm meeviel.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4
Het huwelijk zal nu voor einde seizoen zijn zeker ? We hebben alvast een voorsmaakje gekregen
.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook wel, jaLuc schreef:Het huwelijk zal nu voor einde seizoen zijn zeker ? We hebben alvast een voorsmaakje gekregen.

Het is voor hen dan maar te hopen dat Tom tegen die tijd zijn zaken wat op orde heeft..

0 x
-
- x 435
Zijn lieven, bedoel je?Christel schreef:Het is voor hen dan maar te hopen dat Tom tegen die tijd zijn zaken wat op orde heeft..

0 x
-
- Nog geen rang
Vindt het vooral erg voor Geert, die man verdient beter
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Die ook jaRieka schreef:Zijn lieven, bedoel je?Christel schreef:Het is voor hen dan maar te hopen dat Tom tegen die tijd zijn zaken wat op orde heeft..

Bedoel je Marianne? Of het feit dat hun huwelijk nu in de soep gelopen is?Kabilla schreef:Vindt het vooral erg voor Geert, die man verdient beter

0 x
-
- Nog geen rang
Beiden, maar vooral het tweede 

0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
- Luc
- Poster rang 4
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
echt?Luc schreef:Vanavond nog eens een ouderwetse Rosa-Marianne-clash

*doet alvast een bescheiden dansje*
0 x
-
- x 435
Een uitbundige dans mag van mij anders ook, en zet een filmke daarvan op youtube???satine schreef:echt?Luc schreef:Vanavond nog eens een ouderwetse Rosa-Marianne-clashRosa/Marianne = heerlijk!
*doet alvast een bescheiden dansje*

0 x