Vorig seizoen was ze een van de weinig aangenamere personages , tenminste toch tot halverwege, nu een van de meest onuitstaanbare. Hoe ze weer tegen Tamara bezig was

Inderdaad, zij is nu een echte feeks, ik kan haar tegenwoordig niet meer rieken, zien en horen.satine schreef: wo 17 jan 2024, 22:11 Het is inderdaad ongelooflijk hoe verheven ze zich voelt. Van de vroegere Viv is echt niets meer over gebleven.
Het is te hopen dat zij failliet gaat, dat zal haar leren dat zou een mooie straf zijn.heidiw schreef: wo 17 jan 2024, 23:08 Laat haar Tamara maar rustig uitkopen. Dan kan ze op iedereen neerkijken vanop haar schuldenberg
Ja, inderdaad... Er is sowieso heel veel onduidelijk, want hoe zijn de schulden die ze tot nu toe gemaakt hebben, precies verdeeld? Het is logisch dat Tamara haar deel van de schuld zelf af moet lossen, maar worden de tweedehands artikelen die Viv opknapt bijvoorbeeld uit dezelfde pot betaald als de producten die Tamara voor haar behandelingen aankoopt? Dat zijn allemaal dingen waar nogal veel van af hangt.Tiboko schreef: vr 19 jan 2024, 16:37 Maar ik dacht ook dat Bob toen zei dat noch Tamara noch Viv een risico liepen, dat hij als het fout liep dat wel op zich zou nemen. Alleen vraag ik me af of Dries ook dàt in de overeenkomst heeft opgenomen.
Ik denk dat Tamara dringend haar administratie / contracten moet checken !!!
Denk niet dat hij daar maar één seconde om geeft Hij heeft ook Viv opgenomen in z'n plan om zo vlug mogelijk Tamara ' de afgrond in tze duwen'. Zij moet het geld van het huis ophoesten terwijl Viv maar duchtig tweedehands mag knoeien met z'n centen. En zo zet je iedereen tegen elkaar op. Ik dacht dat Viv slimmer was en z'n zet van Tamara en Lowie zijn een koppel, jij mag zonder probleem Vita verder uitbaten toch stilaan zou doorzien.Tiboko schreef: za 20 jan 2024, 09:45 Straf dat Bob zo blind is dat hij zelfs de moeite niet doet om even zélf te onderzoeken waarom ViTa geen succes is. Vijf minuten in die shop rondkijken en je weet wat de oorzaak is. Tenslotte is het vooral zijn geld dat in de afgrond valt.