dat hoor ik lieverjohan1969 schreef:Ok, chef.

€1000,- is toch ook relatief weinig geld voor een laptop als je weet hoeveel die spullen vroeger kostten ?satine schreef:ze hadden er beter ineens bijverteld dat ze daar dan ook hard voor gewerkt hebben - wat Femke zei klonk wel alsof 1000 euro niks is.johan1969 schreef:Zou Kasper dan toch een laptop krijgen.
Wel grappig hoe hij gelijk kreeg van zowel Femke als Youssef.
dat ga ik zeker niet tegenspreken, maar het normaal vinden om zoiets 'zomaar' cadeau te krijgen, is nog een ander paar mouwenfrank schreef:€1000,- is toch ook relatief weinig geld voor een laptop als je weet hoeveel die spullen vroeger kostten ?satine schreef:ze hadden er beter ineens bijverteld dat ze daar dan ook hard voor gewerkt hebben - wat Femke zei klonk wel alsof 1000 euro niks is.johan1969 schreef:Zou Kasper dan toch een laptop krijgen.
bwa, geen computer hebben is tegenwoordig toch ook maar raar. Waldek en Rosa zouden evengoed ook een PC kunnen kopen waar ze zelf ook op kunnen werken, maar als ze daar geen interesse voor hebben is een laptop dan een goeie oplossing gezien die goedkoper is.satine schreef:dat ga ik zeker niet tegenspreken, maar het normaal vinden om zoiets 'zomaar' cadeau te krijgen, is nog een ander paar mouwenfrank schreef:€1000,- is toch ook relatief weinig geld voor een laptop als je weet hoeveel die spullen vroeger kostten ?satine schreef:ze hadden er beter ineens bijverteld dat ze daar dan ook hard voor gewerkt hebben - wat Femke zei klonk wel alsof 1000 euro niks is.johan1969 schreef:Zou Kasper dan toch een laptop krijgen.
Tot nu toe heeft hij ook nog steeds alles gekregen wat hij wilde he? De poging van Rosa om hem eens te laten werken voor iets, was dus zeker niet verkeerd! Jammer alleen dat Waldek daar een stokje voor wilde steken en daarin bijval kreeg van Youssef en Femke (terwijl Femke wel zelf voor haar laptop gewerkt heeft, maar dat niet ter sprake bracht). Het wordt gewoon tijd dat ze Kasper op gaan voeden, in plaats van hem telkens zijn zin te geven. Hij heeft nu gewoon het gevoel alsof alles uit de lucht gevallen komt...Mieke schreef:Volgens mij is Kasper niks meer en niks minder dan een verwend nest, bah bah bah zo'n irritant ventje!![]()
Alles willen (en alles krijgen ook ma das ni zijn fout) wat anderen ook hebben![]()
Dacht da we van een ex-zigeunerke toch wa meer 'waarde-hechten-aan-zaken; blij zijn met wat je hebt; etc...'mochten verwachten
maakt dat verschil, of het om een 'ex-zigeunerke' gaat, of om een Vlaamse puber?Mieke schreef: Dacht da we van een ex-zigeunerke toch wa meer 'waarde-hechten-aan-zaken; blij zijn met wat je hebt; etc...'mochten verwachten