Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Prieeltje
- Poster rang 1
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Aan hoe Ann met Mayra omging, lijkt haar relatie (of flirt of wat het ook is) met Jessica haar zeker goed te doen.
En dat leeftijdsverschil is toch zo raar niet? Jessica is meerderjarig en er zijn al zoveel koppels in Thuis gepasseerd die 20 jaar of meer scheelden, en in t echt leven ken ook ook meer dan genoeg koppels die ver een generatie verschillen...
En om nog even op het vorige terug te komen, behalve Ann-Mayra-Jessica zijn er momenteel geen holebi-personages in thuis. Dus ik denk in verhouding dat je nog meer dan genoeg hetero's te zien krijgt hoor!
En dat leeftijdsverschil is toch zo raar niet? Jessica is meerderjarig en er zijn al zoveel koppels in Thuis gepasseerd die 20 jaar of meer scheelden, en in t echt leven ken ook ook meer dan genoeg koppels die ver een generatie verschillen...
En om nog even op het vorige terug te komen, behalve Ann-Mayra-Jessica zijn er momenteel geen holebi-personages in thuis. Dus ik denk in verhouding dat je nog meer dan genoeg hetero's te zien krijgt hoor!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- x 435
Mijn excuses!Yvetje schreef:*Algemeen moderatorbericht*
Dit is het topic van Ann De Decker.
Voor persoonlijke meningen en opmerkingen over de algemene verhaallijnen zijn er andere topics.
Maar ook Ann heeft nog maar weinig standvastigheid getoond, of verkregen.

't Lijkt wel (in Thuis)of het niet mogelijk is om een leven lang trouw te zijn aan zijn/haar gelofte...
0 x
-
- Poster rang 5
Zou maar saai zijn hé.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Als je ziet wat Mayra allemaal heeft uitgehaald, dan vind ik het eerlijk gezegd een wonder dat zij en Ann nog zo lang samen gebleven zijn
Hoewel ik Jessica op het eerste gezicht ook wel wat jong vind voor Ann, hoop ik dat ze Ann meer geluk brengt dan Mayra tot nu toe gedaan heeft...

Hoewel ik Jessica op het eerste gezicht ook wel wat jong vind voor Ann, hoop ik dat ze Ann meer geluk brengt dan Mayra tot nu toe gedaan heeft...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Al dat wisselen van partners vind ik nu ook wel saai geworden, hoor.lord F. schreef:Zou maar saai zijn hé.

Ik denk/hoop dat het koppel Ann/Jessica wat standvastigheid zal blijken gegund.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Het is me wat met Ann, die sessie slaapkameracrobatiek heeft haar goed gedaan. Geen zuurpruim meer. Geen venijnigheid meer... ik zou bijna denken dat ze aan de verdovende middelen zit. Wat een omslag. Hopelijk houdt haar relatie met Jessica een tijdje stand anders is het azijnplassen weer terug van weggeweest.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Nog geen rang
Groot gelijk! Vanaf het moment dat er enige soort interactie is, tussen 2 anders-geaarde mensen, beginnen ze te klagen. Dus, alleen hetero-koppels mogen in beeld vrijen? Ik vond het zeer positief van Thuis, om eindelijk over die drempel van "alleen kleine kusjes voor holebi's" te gaan. En abnormaal voelen? Weet je ook eens wat wij doormaken. Éen verliefd lesbisch koppel, tussen al die hetero's, is dat dan echt nog altijd zo erg? Zucht.Prieeltje schreef:En om nog even op het vorige terug te komen, behalve Ann-Mayra-Jessica zijn er momenteel geen holebi-personages in thuis. Dus ik denk in verhouding dat je nog meer dan genoeg hetero's te zien krijgt hoor!
0 x
-
- x 435
Lichtjes overdreven, vind je zelf (ook) niet? Ik heb hier(op 't forum) ook al reacties gelezen over de overdreven hoeveelheid beddesport van hetero's die "getoond" werd.Findmyway schreef:Groot gelijk! Vanaf het moment dat er enige soort interactie is, tussen 2 anders-geaarde mensen, beginnen ze te klagen. Dus, alleen hetero-koppels mogen in beeld vrijen? Ik vond het zeer positief van Thuis, om eindelijk over die drempel van "alleen kleine kusjes voor holebi's" te gaan. En abnormaal voelen? Weet je ook eens wat wij doormaken. Éen verliefd lesbisch koppel, tussen al die hetero's, is dat dan echt nog altijd zo erg? Zucht.Prieeltje schreef:En om nog even op het vorige terug te komen, behalve Ann-Mayra-Jessica zijn er momenteel geen holebi-personages in thuis. Dus ik denk in verhouding dat je nog meer dan genoeg hetero's te zien krijgt hoor!
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En wat Anneke in haar woede niet gehoord heeft is het feit dat Mayra de 50.000 euro afkoopgeld van Marianne heeft aangenomen. 

0 x
-
- x 435
Ik denk dat Ann, als ze't te weten zal komen, nog kwader zal zijn op haar moeder dan op dat loeder Mayra, die nu weer heel vriendelijk en menselijk is...martha schreef:En wat Anneke in haar woede niet gehoord heeft is het feit dat Mayra de 50.000 euro afkoopgeld van Marianne heeft aangenomen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, daar vrees ik ook voor...
Kennelijk is Ann het verdriet om haar verbroken relatie en het bedrog van Mayra compleet vergeten na 1 nachtje met Jessica. En als Ann bijdraait, moet de rest dat blijkbaar ruiken en meteen hetzelfde doen.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de acties van Marianne goedkeur, want ik vind het echt onbegrijpelijk wat ze heeft gedaan. Het wordt hoog tijd dat ze eens beseft dat de verzuurde relatie met Ann de praat niet meer waard is, en dat ze alle ellende die ze de afgelopen jaren heeft meegemaakt met dat olijke duo, echt niet alleen aan Mayra te danken heeft.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat Marianne's bemoeizucht richting haar volwassen dochter, regelmatig echt ongezonde vormen aanneemt...
Kennelijk is Ann het verdriet om haar verbroken relatie en het bedrog van Mayra compleet vergeten na 1 nachtje met Jessica. En als Ann bijdraait, moet de rest dat blijkbaar ruiken en meteen hetzelfde doen.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de acties van Marianne goedkeur, want ik vind het echt onbegrijpelijk wat ze heeft gedaan. Het wordt hoog tijd dat ze eens beseft dat de verzuurde relatie met Ann de praat niet meer waard is, en dat ze alle ellende die ze de afgelopen jaren heeft meegemaakt met dat olijke duo, echt niet alleen aan Mayra te danken heeft.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat Marianne's bemoeizucht richting haar volwassen dochter, regelmatig echt ongezonde vormen aanneemt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5
Ann is echt de vrouw zonder plan. Ik heb altijd het idee dat ze maar wat doet. Ik snap eigenlijk niet goed wat ze bij Mayra kwam doen. Had ze misschien nog de ijdele hoop dat haar moeder had gelogen? In elk geval was haar "ik-ben-als-kind-in-de-ketel-met-azijn-gevallen" hoofd weer terug.
0 x
-
- x 435
Maar allez, Kwast, 't is toch zo klaar als pompwater. Ann verwachtte gewoon dat Mayra dat geld van Marianne zou teruggeven aan haar.Kwast schreef:Ann is echt de vrouw zonder plan. Ik heb altijd het idee dat ze maar wat doet. Ik snap eigenlijk niet goed wat ze bij Mayra kwam doen. Had ze misschien nog de ijdele hoop dat haar moeder had gelogen? In elk geval was haar "ik-ben-als-kind-in-de-ketel-met-azijn-gevallen" hoofd weer terug.

0 x
-
- Poster rang 1
ze is te klein hé, Ann, 't verstand zit te dicht bij haar kont. Komaan zeg. Heb eens ballen aan je lijf, de vrouw die je jaaaaren bedriegt en beliegt en je ziet het nog niet ? de kuren van haar moeder en broer heeft ze sneller door!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Nou Ann, zonder plan, ik weet niet wat er in je is gevaren maar opeens 0,0 wrok tegen die valse bitch? Ik snap dat je niet gaat bakkeleien waar die koter bij is... ik vind dit wel een bijzondere gang van zaken.
0 x