Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Wolverine
Nog geen rang

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Wolverine »

Dat Peggy nu Peter maar eens gaat afdreigen: ofwel klacht indienen tegen hem en ofwel stapt hij officieel van het idee af om haar buiten te kunnen zetten.
Allee, zo zou ik het toch doen als ik in Peggy haar plaats was.. 8)
0 x
karen87
Nog geen rang

Bericht door karen87 »

Wolverine schreef:Dat Peggy nu Peter maar eens gaat afdreigen: ofwel klacht indienen tegen hem en ofwel stapt hij officieel van het idee af om haar buiten te kunnen zetten.
Allee, zo zou ik het toch doen als ik in Peggy haar plaats was.. 8)
Ik zou in zo een geval al niet meer willen samen werken met zo een lompe boer!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad, dat wordt nog lekker samenwerken, als er ook nog eens een officiële klacht bovenop komt... :nope:
Peggy leek gisteren zelf wel te kunnen volgen waarom Peter zo doorsloeg bij dat tafereeltje met Lucas, en ergens vond ik ook dat ze een punt had toen ze zei dat ze nu quitte staan. Niet dat ik het goedkeur dat Peter als een dolle stier uit zijn dak ging en haar in elkaar sloeg (zijn gedrag was er ver over! :shock: ), maar uit rancune bijna een kind verdrinken en daar vervolgens op geen enkele manier de verantwoordelijkheid voor nemen, is ook niet echt prijzenswaardig.

Ik hoop dat Peggy's inzicht blijft duren, en dat ze zelf ook in gaat zien dat ze met haar gedram en pesterijen om in de Zus&Zo te kunnen blijven, alleen maar schade aanricht bij mensen die haar graag zien. Het zou véél beter zijn als ze Peter in zijn sop zou laten gaarkoken in die B&B, en zelf wat anders zou gaan zoeken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Je kon uit die scene wel opmaken hoe diep die gebeurtenis met Peggy en Lucas in het water nog zit bij Peter. Ze stond echt met Lucas bij dat vuur., hij reageerde blindelings. Maar zijn reactie was natuurlijk niet goed te keuren. Voordeel is misschien dat zijn haat tegenover Peggy wat getemperd is, als hij beseft dat ze in feite zijn kind aan het redden was. Hij mag zijn schoonmoeder trouwens ook wel even aanspreken.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Misschien is het voor Peggy beter als ze geen klacht in dient. Het hele gebeuren van Peggy en Lucas in het water, zou wel eens alsnog aan het licht kunnen komen als daar een rechtszaak van komt. Ik denk dat ze dat zelf wel zal beseffen.
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

jessie V. schreef:Misschien is het voor Peggy beter als ze geen klacht in dient. Het hele gebeuren van Peggy en Lucas in het water, zou wel eens alsnog aan het licht kunnen komen als daar een rechtszaak van komt. Ik denk dat ze dat zelf wel zal beseffen.
Ik dacht net aan hetzelfde eigenlijk! En als ze klacht indient is het van twee kanten want Peter had ook verwondingen van het gevecht. Al weet ik niet of deze van Peggy of van Renzo waren.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Jonistroobants schreef:
jessie V. schreef:Misschien is het voor Peggy beter als ze geen klacht in dient. Het hele gebeuren van Peggy en Lucas in het water, zou wel eens alsnog aan het licht kunnen komen als daar een rechtszaak van komt. Ik denk dat ze dat zelf wel zal beseffen.
Ik dacht net aan hetzelfde eigenlijk! En als ze klacht indient is het van twee kanten want Peter had ook verwondingen van het gevecht. Al weet ik niet of deze van Peggy of van Renzo waren.
Wel dat vroeg ik me nu ook af hoe hij daaraan kwam. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Het enige bewijs van wat Peggy met Lucas van plan was komt van Nancy van horen zeggen van Leo, tot daar dus het bewijs.
Peggy had na de eerste mep nog naar Peter zijn gezicht kunnen krabben, maar in tegenstelling tot onze fantastische advocaat heeft zij haar verwondingen wél door een arts laten vaststellen en heeft zij getuigen in haar voordeel, zelfs de haar niet zo gunstig gestemde Simonne.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Die Peter heeft ze ook niet alle 24 in't kratje! Ik snap dat hij schrok maar je tuigt iemand toch niet zo af? Jezus! Hij heeft haar bijna invalide gemept! Wat een gestoord figuur. Ja Peggy verdiende een klap voor d'r botte hasses maar dit???? Dit gun je zelfs iemand als Peggy niet toe.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 577

Bericht door martha »

Awel Kwast : ik geef je 100% gelijk :yup:
0 x
mysticia
Nog geen rang

Bericht door mysticia »

Arme peggy k heb met haar te doen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

mysticia schreef:Arme peggy k heb met haar te doen.
Goh ja, er is teveel gebeurt intussen, vrees ik, opdat haar actie kans op succes had. :)
Het was wel voorspelbaar dat het daar ging ontploffen zodra iemand anders dan Nancy daar z'n mond open ging doen. :lol:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

lord F. schreef:
Goh ja, er is teveel gebeurt intussen, vrees ik, opdat haar actie kans op succes had. :)
Het was wel voorspelbaar dat het daar ging ontploffen zodra iemand anders dan Nancy daar z'n mond open ging doen. :lol:
Actie? Welke actie? De enige actie die ze ondernomen heeft was positief zijn tegenover Nancy en voor de rest iedereen met rust laten en moeilijk was dat niet, ze zaten er toch maar bij voor spek en bonen en vooral zwaar negatief en tegen hun goesting.
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

heidiw schreef:
lord F. schreef:
Actie? Welke actie? De enige actie die ze ondernomen heeft was positief zijn tegenover Nancy en voor de rest iedereen met rust laten en moeilijk was dat niet, ze zaten er toch maar bij voor spek en bonen en vooral zwaar negatief en tegen hun goesting.
Denk dat met die actie bedoeld wordt, de actie van Peggy om het verleden te laten rusten en het nieuwe jaar met een "propere" lei te beginnen.
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Ja, voor Peggy is "het verleden laten rusten en hopen dat iedereen alles vergeet" de gemakkelijkste optie. Hoe kan ze dat ook maar denken. Maar dat ligt in haar aard; zij mag alles doen en de mensen de huid volschelden (ze krijgt toch steun en bescherming van haar clan), maar schop niet tegen haar kar hoor.
Met een schone lei het jaar inhuldigen? Voor hoelang die schone lei? Chassez le naturel il revient au galop!
0 x
Gesloten