Allee, zo zou ik het toch doen als ik in Peggy haar plaats was..

Ik zou in zo een geval al niet meer willen samen werken met zo een lompe boer!Wolverine schreef:Dat Peggy nu Peter maar eens gaat afdreigen: ofwel klacht indienen tegen hem en ofwel stapt hij officieel van het idee af om haar buiten te kunnen zetten.
Allee, zo zou ik het toch doen als ik in Peggy haar plaats was..
Ik dacht net aan hetzelfde eigenlijk! En als ze klacht indient is het van twee kanten want Peter had ook verwondingen van het gevecht. Al weet ik niet of deze van Peggy of van Renzo waren.jessie V. schreef:Misschien is het voor Peggy beter als ze geen klacht in dient. Het hele gebeuren van Peggy en Lucas in het water, zou wel eens alsnog aan het licht kunnen komen als daar een rechtszaak van komt. Ik denk dat ze dat zelf wel zal beseffen.
Wel dat vroeg ik me nu ook af hoe hij daaraan kwam.Jonistroobants schreef:Ik dacht net aan hetzelfde eigenlijk! En als ze klacht indient is het van twee kanten want Peter had ook verwondingen van het gevecht. Al weet ik niet of deze van Peggy of van Renzo waren.jessie V. schreef:Misschien is het voor Peggy beter als ze geen klacht in dient. Het hele gebeuren van Peggy en Lucas in het water, zou wel eens alsnog aan het licht kunnen komen als daar een rechtszaak van komt. Ik denk dat ze dat zelf wel zal beseffen.
Goh ja, er is teveel gebeurt intussen, vrees ik, opdat haar actie kans op succes had.mysticia schreef:Arme peggy k heb met haar te doen.
Actie? Welke actie? De enige actie die ze ondernomen heeft was positief zijn tegenover Nancy en voor de rest iedereen met rust laten en moeilijk was dat niet, ze zaten er toch maar bij voor spek en bonen en vooral zwaar negatief en tegen hun goesting.lord F. schreef:Goh ja, er is teveel gebeurt intussen, vrees ik, opdat haar actie kans op succes had.mysticia schreef:Arme peggy k heb met haar te doen.
Het was wel voorspelbaar dat het daar ging ontploffen zodra iemand anders dan Nancy daar z'n mond open ging doen.
Denk dat met die actie bedoeld wordt, de actie van Peggy om het verleden te laten rusten en het nieuwe jaar met een "propere" lei te beginnen.heidiw schreef:Actie? Welke actie? De enige actie die ze ondernomen heeft was positief zijn tegenover Nancy en voor de rest iedereen met rust laten en moeilijk was dat niet, ze zaten er toch maar bij voor spek en bonen en vooral zwaar negatief en tegen hun goesting.lord F. schreef:Goh ja, er is teveel gebeurt intussen, vrees ik, opdat haar actie kans op succes had.mysticia schreef:Arme peggy k heb met haar te doen.
Het was wel voorspelbaar dat het daar ging ontploffen zodra iemand anders dan Nancy daar z'n mond open ging doen.