nounake schreef:Nu zit ze helemaal goed : zelf totaal gestoord en een advocate die ook van slag is![]()
ikke schreef:nounake schreef:Nu zit ze helemaal goed : zelf totaal gestoord en een advocate die ook van slag is![]()
![]()
![]()
Kan gebeuren,hé, advocates zijn ook maar mensen.
Daaraan zie je dat het Ann niet om Sandrine te doen is, maar om wraak. Al bij al denk ik dat Sandrine voorlopig beter af is bij Mayra.jessie V. schreef:Maar dan heeft An alleen maar dagen waarin Sandrine op school zit en Mayra het vrije weekend en de vrije woensdag.
Dat An daar niet tegen protesteert.
Dat doet ze beter niet. Daarmee zou ze enkel haar zaak tegenwerken.jessie V. schreef:Ik vind de verdeling van de dagen dat Sandrine bij de moeders mag zijn toch niet helemaal eerlijk. Als ik het goed begrijp is Sandrine in het weekend en op de woensdag bij Mayra en de rest van de week bij An. Maar dan heeft An alleen maar dagen waarin Sandrine op school zit en Mayra het vrije weekend en de vrije woensdag.
Is toch altijd zo wel een beetje met een scheiding hoor, oftewel om de week oftewel weekends en woensdagenjessie V. schreef:Ik vind de verdeling van de dagen dat Sandrine bij de moeders mag zijn toch niet helemaal eerlijk. Als ik het goed begrijp is Sandrine in het weekend en op de woensdag bij Mayra en de rest van de week bij An. Maar dan heeft An alleen maar dagen waarin Sandrine op school zit en Mayra het vrije weekend en de vrije woensdag.
Elke week?vdbemdsa schreef:Is toch altijd zo wel een beetje met een scheiding hoor, oftewel om de week oftewel weekends en woensdagen
satine schreef:Elke week?vdbemdsa schreef:Is toch altijd zo wel een beetje met een scheiding hoor, oftewel om de week oftewel weekends en woensdagen
Dus 1 ouder ziet zijn of haar kind bijna nooit en kan er nooit eens iets leuks mee doen? Dat lijkt mij toch maar vreemd en niet echt fair.
Ann zou zich inderdaad beter wat rustig houden.
Aan de andere kant: jeugdrechters weten ook wel dat een relatiebreuk een emotionele gebeurtenis is.
Ik kan mij voorstellen dat daar dan ook wel rekening mee gehouden wordt.
Maar dat hangt natuurlijk af van rechter tot rechter.
Neen, dat is niet vanzelfsprekend. Je verwart co-ouderschap (gezamenlijk ouderlijk gezag, wat er in 99,9% gevallen is) met co-habitatie (gelijke verdeling van verblijf) wat zeker niet in alle gevallen toegestaan wordt.vdbemdsa schreef:satine schreef:Elke week?vdbemdsa schreef:Is toch altijd zo wel een beetje met een scheiding hoor, oftewel om de week oftewel weekends en woensdagen
Dus 1 ouder ziet zijn of haar kind bijna nooit en kan er nooit eens iets leuks mee doen? Dat lijkt mij toch maar vreemd en niet echt fair.
Ann zou zich inderdaad beter wat rustig houden.
Aan de andere kant: jeugdrechters weten ook wel dat een relatiebreuk een emotionele gebeurtenis is.
Ik kan mij voorstellen dat daar dan ook wel rekening mee gehouden wordt.
Maar dat hangt natuurlijk af van rechter tot rechter.
ik bedoel daar mee, ieder een week, is gewoon met co
-ouderschap hoor
Er zijn ook nog de vakanties hé. Volgende week is het bvb hemelvaart. Dan kan Ann al op donderdag en vrijdag iets leuks doen met haar dochter. Een goeie week later is er pinkstermaandag waar ze opnieuw iets leuks kunnen doen. Elke pedagogische studiedag of facultatieve vrije dag van de school die niet op woensdag valt kan Ann samen met haar iets leuks doen. Zo slecht is die verdeling echt niet. Ann heeft haar vier dagen en Mayra drie. Er zijn kinderen die door veel ergere omstandigheden veel minder tijd kunnen doorbrengen samen met één van of zelfs met beide ouders. Ik denk echt niet dat we Sandrine veel zullen horen klagen. Ik vraag met wel af hoe ze het gaan regelen voor haar eerste communie. Die moet er nu zo ongeveer aankomen, want ze zit immers in het tweede leerjaar.satine schreef:Elke week?vdbemdsa schreef:Is toch altijd zo wel een beetje met een scheiding hoor, oftewel om de week oftewel weekends en woensdagen