Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Ann wist van de 'misstappen' toen Mayra de vorige keer zwanger was.
En toch heeft ze Mayra terug binnen gepakt en alles vergeven.
Een rechter zal oordelen dat ze dan maar vroeger komaf had moeten maken met Mayra en dat die dingen dan nu geen belang meer hebben.
En toch heeft ze Mayra terug binnen gepakt en alles vergeven.
Een rechter zal oordelen dat ze dan maar vroeger komaf had moeten maken met Mayra en dat die dingen dan nu geen belang meer hebben.
0 x
-
- x 435
Aan de andere kant weet Mayra ook van de periode toen Ann depressief was na de dood van Madeleine. Mayra heeft toen bijna op haar ééntje voor Sandrine gezorgd. Zo'n slechte moeder is ze dus niet.
0 x
-
- x 435
Een rechter houdt daar geen rekening mee. Zo'n slechte moeder is Mayra inderdaad niet, zeker niet slechter dan Ann. In principe zal een rechter co-ouderschap regelen. Daar kan Ann niks aan veranderen. Vreemdgaan doet er niet eens toe.
Ik vind Mayra als mens ook een verschrikking, maar dat wist Ann en toch heeft ze haar Sandrine laten adopteren.
Ik vind Mayra als mens ook een verschrikking, maar dat wist Ann en toch heeft ze haar Sandrine laten adopteren.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1487
Natuurlijk zal een rechter co-ouderschap oordelen. Mayra heeft immers officieel (nog) niets mispeuterd en is niet uit haar ouderlijk gezag ontzet. Dat wil echter niet zeggen dat er ook automatisch co-habitatie geoordeeld wordt. Dus neen, een 50/50 regeling is niet altijd toegekend en in vele gevallen zelfs niet in het belang van het kind. Er zijn dus verschillende mogelijkheden voor wie Sandrine waar en wanneer mag zien.
Nu kan ik er naast zitten maar was de vader van Marianne geen rechter? Misschien kent ze daar nog wel iemand.
Nu kan ik er naast zitten maar was de vader van Marianne geen rechter? Misschien kent ze daar nog wel iemand.
0 x
-
- x 435
Het zit Ann niet mee. Hoe jammer
Ik zou er bijna compassie mee krijgen, moest ze het zelf niet zo uitgehangen hebben de voorbije jaren.

Ik zou er bijna compassie mee krijgen, moest ze het zelf niet zo uitgehangen hebben de voorbije jaren.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik vrees dat ze met al haar emotionele uitbarstingen haar eigen ruiten aan het ingooien is... Mayra blijft bij alle problemen en toestanden haast stoïcijns kalm en toont geen enkele emotie.. zo lijkt ze veel stabieler dan Ann, die daar staat te roepen en tieren!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ann zou beter een paar pammetjes slikken want dit doldrieste gedrag is naast meelijwekkend ook buitengewoon hysterisch. Ze verwijt dat Mayra geen stabiele moeder is maar ik denk dat er op dit moment maar eentje niet stabiel is en dat is Ann zelf. Ze moet zichzelf echt weer op de rails krijgen anders zal je zien dat ze alles kwijtraakt. Ze negeert ieder advies en smijt haar eigen ramen alsof ze aandelen heeft in de glashandel. Dom, dom, dom. O en alcohol drinken als je nog dienst heb als huisarts? Foei!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tsja, ik gun Mayra helemaal niks meer want dat vind ik echt een grote verschrikking, maar ergens denk ik er ook wel zo over...Soapseut schreef:Ik zou er bijna compassie mee krijgen, moest ze het zelf niet zo uitgehangen hebben de voorbije jaren.
Ann en Mayra hebben samen meer dan genoeg op hun kerfstok. Als je ziet wat die 2 hebben uitgehaald de afgelopen jaren, dan wens ik Sandrientje geen van de 2 moeders toe eerlijk gezegd. Ze hebben allebei een erg bedenkelijke manier van met andere mensen omgaan...
Dat gezegd zijnde, is Ann inderdaad hard op weg om al haar ruiten in te gooien. Erg dom om zo tekeer te gaan, maar zo kennen we Ann de laatste jaren wel. Roepen en tieren en tegen alles aantrappen is zo'n beetje de enige manier waarop ze haar mening kan uiten, blijkbaar...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Flower-Power
- Poster rang 2
Ann is haar eigen ruiten aan het inslaan
Ze moet zichzelf dringend bij elkaar rapen of ze verliest de rechtszaak.
Op dit moment toont ze zichzelf een niet zo'n goede moeder en komt Mayra er uit als de "betere" moeder
Ze moet echt anders gaan handelen voor het te laat is
Want gezien het feit dat Mayra samen met Waldek gezinnetje gaat spelen, zelfs al is er geen relatie,
als er niet kan aangetoond worden dat Mayra een slechte moeder is dan zal een rechter eerder Sandrine
aan Mayra toevertrouwen omdat Sandrine dan opgroeit met een mama EN papa zelfs al is dat haar papa niet
Je kan denken dat het allemaal anders zit tegenwoordig maar toch zijn er nog voldoende rechters (inclusief mensen)
die van mening zijn dat een kind moet opgroeien of beter opgroeit met een mama en een papa al dan niet de eigen ouders.
in real life komt het enkel voor dat een kind bij een lesbische ouder of ouders of homo vader of ouders mag blijven indien er aangetoond is dat de hetero ouders het kind mishandelden of verwaarloosden in andere gevallen krijgen man + vrouw koppels omdat die zogenaamd stabieler zijn voorrang op alleenstaanden en soms ook op twee vrouw of twee man koppels, maar vooral op alleenstaanden; DUS Ann kan maar beter een andere tactiek zoeken aanwenden en zich herpakken voor het te laat is.
Want in het belang van het kind zal een rechter eerder kiezen om Sandrine te laten opgroeien in een man vrouw relatie (zelfs al is dat geen relatie in de zin van liefdesrelatie) dan bij een alleenstaande moeder met een drukke job (dokter)

Ze moet zichzelf dringend bij elkaar rapen of ze verliest de rechtszaak.
Op dit moment toont ze zichzelf een niet zo'n goede moeder en komt Mayra er uit als de "betere" moeder
Ze moet echt anders gaan handelen voor het te laat is
Want gezien het feit dat Mayra samen met Waldek gezinnetje gaat spelen, zelfs al is er geen relatie,
als er niet kan aangetoond worden dat Mayra een slechte moeder is dan zal een rechter eerder Sandrine
aan Mayra toevertrouwen omdat Sandrine dan opgroeit met een mama EN papa zelfs al is dat haar papa niet
Je kan denken dat het allemaal anders zit tegenwoordig maar toch zijn er nog voldoende rechters (inclusief mensen)
die van mening zijn dat een kind moet opgroeien of beter opgroeit met een mama en een papa al dan niet de eigen ouders.
in real life komt het enkel voor dat een kind bij een lesbische ouder of ouders of homo vader of ouders mag blijven indien er aangetoond is dat de hetero ouders het kind mishandelden of verwaarloosden in andere gevallen krijgen man + vrouw koppels omdat die zogenaamd stabieler zijn voorrang op alleenstaanden en soms ook op twee vrouw of twee man koppels, maar vooral op alleenstaanden; DUS Ann kan maar beter een andere tactiek zoeken aanwenden en zich herpakken voor het te laat is.
Want in het belang van het kind zal een rechter eerder kiezen om Sandrine te laten opgroeien in een man vrouw relatie (zelfs al is dat geen relatie in de zin van liefdesrelatie) dan bij een alleenstaande moeder met een drukke job (dokter)
0 x
-
- x 435
Dat is allemaal zeker waar, maar ik denk niet dat dit hier echt aan de orde is. We hebben bij Ann en Mayra niet het soort echtscheiding waarbij één van de partners ontdekt niet-hetero te zijn en er dan een rechtszaak is over het hoederecht van de kinderen tussen die persoon en de wel-nog-hetero ex-partner die ondertussen een nieuwe hetero partner heeft. In deze zaak hebben we een niet-hetero koppel dat uit elkaar gegaan is en die allebei evenveel wettelijke moeder zijn van hun kind. Aangezien beide dames toch echt geen slechte moeders zijn voor Sandrine, denk ik toch dat co-ouderschap de meest voor de hand liggende uitspraak wordt.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Pfffff, wat was dat allemaal met de droom van Ann?
Moeten we daar uit opmaken dat ze eigenlijk nog steeds verliefd is op Mayra en haar vreselijk mist?
Moeten we daar uit opmaken dat ze eigenlijk nog steeds verliefd is op Mayra en haar vreselijk mist?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Verliefdheid heeft weinig met dom zijn te maken, vind ik.
Maar het zou wel de houding van Ann mee verklaren.
Want Mayra heeft het altijd over het gezinnetje dat ze kwijt is, maar dat is Ann ook kwijt.
Voor de poging tot aanranding van Jessica, liep hun relatie goed.
Ik kan me voorstellen dat Ann dat ook wel erg mist - ondanks alles.
Ik hoop maar dat ze niet vergeet hoeveel ellende Mayra kan veroorzaken en haar aandacht op iets/iemand anders richt dan op Mayra.

Maar het zou wel de houding van Ann mee verklaren.
Want Mayra heeft het altijd over het gezinnetje dat ze kwijt is, maar dat is Ann ook kwijt.
Voor de poging tot aanranding van Jessica, liep hun relatie goed.
Ik kan me voorstellen dat Ann dat ook wel erg mist - ondanks alles.
Ik hoop maar dat ze niet vergeet hoeveel ellende Mayra kan veroorzaken en haar aandacht op iets/iemand anders richt dan op Mayra.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat hoop ik ook!
Volgens mij voelt Ann zich erg alleen en is ze niet echt in staat haar eigen leven te leiden en beslissingen te nemen. Als je ziet hoe ze inmiddels op Mayra reageert, en ook op de misstappen die ze in het verleden al geaccepteerd heeft van Mayra, dan beseft Ann volgens mij heel goed dat hun relatie al jarenlang allesbehalve goed was, maar kan ze gewoon niet zonder Mayra.
Ze heeft jarenlang krampachtig (en ten koste van alles) vastgehouden aan haar beeld van het "perfecte gezin" en ziet dat nu in duigen vallen, en dan laat Mayra ook nog eens duidelijk uitschijnen dat het haar helemaal niks kan schelen. Ik denk dat Ann zich op meerdere fronten heel erg te kijk gezet voelt.
En ze is niet alleen haar geliefde kwijt, maar ook nog eens haar houvast. Ik hoop maar dat Karin alsnog snel op komt dagen, want Ann lijkt me mentaal totaal niet in staat om zich nog op een enigszins fatsoenlijke manier te weren...
Volgens mij voelt Ann zich erg alleen en is ze niet echt in staat haar eigen leven te leiden en beslissingen te nemen. Als je ziet hoe ze inmiddels op Mayra reageert, en ook op de misstappen die ze in het verleden al geaccepteerd heeft van Mayra, dan beseft Ann volgens mij heel goed dat hun relatie al jarenlang allesbehalve goed was, maar kan ze gewoon niet zonder Mayra.
Ze heeft jarenlang krampachtig (en ten koste van alles) vastgehouden aan haar beeld van het "perfecte gezin" en ziet dat nu in duigen vallen, en dan laat Mayra ook nog eens duidelijk uitschijnen dat het haar helemaal niks kan schelen. Ik denk dat Ann zich op meerdere fronten heel erg te kijk gezet voelt.
En ze is niet alleen haar geliefde kwijt, maar ook nog eens haar houvast. Ik hoop maar dat Karin alsnog snel op komt dagen, want Ann lijkt me mentaal totaal niet in staat om zich nog op een enigszins fatsoenlijke manier te weren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Het is natuurlijk wel heel vervelend voor Ann dat Karin niet komt opdagen! Zij moet niet de dupe zijn van haar problemen, want dat zal wel de reden zijn.
0 x