De Bomansen

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: De Bomansen

Bericht door Christel »

Nickos schreef:De toenadering tussen Frank en Mo gisteren vond ik wel mooi om te zien. Beste vrienden zullen het wel niet meer worden, maar de oorlog lijkt eindelijk voorbij.
Inderdaad, ik vond het ook wel mooi om te zien. Ook omdat het vooral Frank was die moeite deed om zich netjes te gedragen deze keer. :D
johan1969 schreef:t Was precies Kerstmis ipv Sinterklaas. :lol:
Daar leek het wel een beetje op ja :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nou zou ik toch niet graag in Frank's schoenen willen staan eigenlijk.. :? (anders ook niet, maar toch.. :razz: ;) )
Eigenlijk had Marianne wel een beetje gelijk toen ze zei dat je iemand zo niet achter laat 's avonds, ook al heeft het achteraf natuurlijk weinig zin om iemand de schuld te gaan geven... Maar ik kan me zo voorstellen dat die wetenschap achteraf verschrikkelijk moet zijn :?
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Rieka schreef:
Christel schreef:Nou zou ik toch niet graag in Frank's schoenen willen staan eigenlijk.. :? (anders ook niet, maar toch.. :razz: ;) )
Eigenlijk had Marianne wel een beetje gelijk toen ze zei dat je iemand zo niet achter laat 's avonds, ook al heeft het achteraf natuurlijk weinig zin om iemand de schuld te gaan geven... Maar ik kan me zo voorstellen dat die wetenschap achteraf verschrikkelijk moet zijn :?
Als ik het mij goed herinner, was Sofie die avond ook helemaal niet redelijk, hoe had hij haar kunnen weerhouden om uit te stappen?
't Is achteraf makkelijk om een ander de schuld te geven.
Vind ik ook! Hij kon haar toch moeilijk weer in de auto sleuren? Bovendien was hij zelf erg in paniek omdat Franky niet was thuisgekomen...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jana_tje schreef:
Rieka schreef:
Christel schreef:Nou zou ik toch niet graag in Frank's schoenen willen staan eigenlijk.. :? (anders ook niet, maar toch.. :razz: ;) )
Als ik het mij goed herinner, was Sofie die avond ook helemaal niet redelijk, hoe had hij haar kunnen weerhouden om uit te stappen?
't Is achteraf makkelijk om een ander de schuld te geven.
Vind ik ook! Hij kon haar toch moeilijk weer in de auto sleuren? Bovendien was hij zelf erg in paniek omdat Franky niet was thuisgekomen...
Ik zeg ook niet dat Frank er schuld aan heeft hè? Maar alleen dat de wetenschap dat Sofie niet vermoord zou zijn geweest als hij haar daar niet zo achter gelaten had, me verschrikkelijk lijkt. Zoals ik al zei heeft het sowieso geen zin om iemand achteraf de schuld te gaan geven, omdat je zoiets gewoon niet vooraf verwacht. Als je alles van te voren zou weten... En Marianne's opmerking snap ik ook wel, aangezien zij niet weet wat er allemaal aan vooraf gegaan is. En ook al is het niet redelijk om zoiets te zeggen, ik denk wel dat het menselijk is.
Frank had bijvoorbeeld wel wat kalmer op Sofie kunnen reageren toen hij merkte dat ze zo overstuur was. Zijn opmerkingen maakten het er niet beter op. Maar dat ligt dan weer aan zijn karakter, de omstandigheden daarna, enz. En zo blijf je bezig. Lijkt me gewoon een ontzettend zware last om te dragen. ;)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als ik Frank was, zou ik me toch wel schuldig voelen.

Maar waarom ondervragen ze Peter ?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

johan1969 schreef:

Omdat het lief van het slachtoffer misschien altijd één van de eerste verdachten is.

En Marianne haar hautain gedrag op alles wat minder is dan haar komt me wel de strot uit. Ze moest toch weer kunnen zeggen dat het de schuld is van Frank Bomans :roll:
Als het een ander was had ze dat zeker niet gezegd :boo:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Mieke schreef:
johan1969 schreef:

Omdat het lief van het slachtoffer misschien altijd één van de eerste verdachten is.

En Marianne haar hautain gedrag op alles wat minder is dan haar komt me wel de strot uit. Ze moest toch weer kunnen zeggen dat het de schuld is van Frank Bomans :roll:
Als het een ander was had ze dat zeker niet gezegd :boo:
Klopt niet, als Roza aan 't stuur had gezeten had ze't zelfs al van de daken geschreeuwd! :mrgreen:
Waarschijnlijk wel ja :lol: ;)
Nee, ik geloof niet dat het er in dit geval mee te maken had wie Sofie daar precies achtergelaten heeft. Ze was wel overstuur hè? Zo gek vond ik haar opmerking niet in deze omstandigheden.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Marianne en Ann waren toch niet zo close met Sofie.
Maar Marianne kennende komt er nu een heel drama en gezever van 'arm Sofieke' en de Bastiaens-clan zal weer meer eens ter sprake komen :roll: :mrgreen:
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Mieke schreef:Marianne en Ann waren toch niet zo close met Sofie.
Maar Marianne kennende komt er nu een heel drama en gezever van 'arm Sofieke' en de Bastiaens-clan zal weer meer eens ter sprake komen :roll: :mrgreen:
't Is niet omdat ze minder close waren dat ze het daarom minder erg vinden hé. Sofie heeft tenslotte heel lang bij hen in huis gewoond. Zelfs al gaat het om iemand die je niet kent is het toch vreselijk om zoiets te horen! Ik weet nog dat ik ook heb zitten huilen met de ontknoping van de zaak rond Annick van Uytsel, ook al kende ik dat meisje niet. (Sorry voor de off-topic :oops: )
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jana_tje schreef:
Mieke schreef:Marianne en Ann waren toch niet zo close met Sofie.
't Is niet omdat ze minder close waren dat ze het daarom minder erg vinden hé. Sofie heeft tenslotte heel lang bij hen in huis gewoond. Zelfs al gaat het om iemand die je niet kent is het toch vreselijk om zoiets te horen! Ik weet nog dat ik ook heb zitten huilen met de ontknoping van de zaak rond Annick van Uytsel, ook al kende ik dat meisje niet. (Sorry voor de off-topic :oops: )
Inderdaad, zo'n soort nieuws vind ik persoonlijk ook altijd verschrikkelijk en luguber...

En ook al vind ik Marianne's gescherm met die "Bastiaens-clan" er ook regelmatig teveel aan, in dit geval zou ik het nogal vreemd vinden als ze maar lichtjes over Sofie's dood zou denken... :? :)

Wat Frank betreft; wel heel zielig voor hem vandaag... :( Blijkbaar stapt hij er toch niet zo makkelijk overheen...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
Wat Frank betreft; wel heel zielig voor hem vandaag... :( Blijkbaar stapt hij er toch niet zo makkelijk overheen...
en wel sjiek dat hij zich niet verschuil achter die ontvoering van Franky want da's idd geen echt excuus om Sofie daar aan haar lot over te laten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef: 'k Vraag mij wel af welke taxichauffeur zich afvraagt wat zijn klanten doen nadat hij/zij ze afleverde???
Begrijpelijk dat Frank zich schuldig voelt omdat ie Sofie persoonlijk kende, maar als chauffeur deed ie toch maar zijn job?!
mja, hij was z'n klanten aan het uitkafferen of uitmaken voor chichi tot die uit de taxi willen springen. En dan laat hij haar nog aan haar lot over langs de kant van de weg. Propere taxichauffeur.
Om er dan nog maar van te zwijgen dat hij het blijkbaar totaal niet aanvoelde hoe Sofie zich voelde toen ze in z'n taxi stapte.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Rieka schreef: 'k Vraag mij wel af welke taxichauffeur zich afvraagt wat zijn klanten doen nadat hij/zij ze afleverde???
Begrijpelijk dat Frank zich schuldig voelt omdat ie Sofie persoonlijk kende, maar als chauffeur deed ie toch maar zijn job?!
mja, hij was z'n klanten aan het uitkafferen of uitmaken voor chichi tot die uit de taxi willen springen. En dan laat hij haar nog aan haar lot over langs de kant van de weg. Propere taxichauffeur.
Om er dan nog maar van te zwijgen dat hij het blijkbaar totaal niet aanvoelde hoe Sofie zich voelde toen ze in z'n taxi stapte.
Inderdaad... En dan heeft hij haar ook niet zomaar ergens alleen achter gelaten, maar ook nog eens op een donkere verlaten weg en 's avonds laat. Ik denk niet dat je dan nog van een normale taxi rit kunt spreken..

Ik begrijp trouwens niet precies waarom hij zich zo anders voelde na zijn bezoekje aan Martine... Kan me niet voorstellen dat zo'n hoopje ellende aan de deur, wat dan een soort bedankje mompelt als je je deelneming betuigt, ervoor kan zorgen dat je je beter voelt ineens.. :?
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Christel schreef:
lord F. schreef:
Inderdaad... En dan heeft hij haar ook niet zomaar ergens alleen achter gelaten, maar ook nog eens op een donkere verlaten weg en 's avonds laat. Ik denk niet dat je dan nog van een normale taxi rit kunt spreken..

Ik begrijp trouwens niet precies waarom hij zich zo anders voelde na zijn bezoekje aan Martine... Kan me niet voorstellen dat zo'n hoopje ellende aan de deur, wat dan een soort bedankje mompelt als je je deelneming betuigt, ervoor kan zorgen dat je je beter voelt ineens.. :?
Inderdaad. En hij zei dat hij blij was dat hij met Martine "geklapt" had. Was daar dan sprake van een gesprek? :wink:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

idd, ik had ook verwacht dat hij zich zou excuseren voor het haar daar achterlaten en dat hij zou zeggen dat hij zich zo schuldig voelde.
Hij heeft eigenlijk enkel maar zijn deelneming betuigd.

Misschien weet Martine hoe Frank in mekaar zit en het feit dat hij tot aan haar deur gekomen is wil al heel veel zeggen voor iemand als hij... :lol:
0 x
Gesloten