Maarten

Gesloten
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

ocharme Maarten :( :(

Nu heeft hij natuurlijk spijt (maar te laat zoals altijd :P ), nu z'n moeder gelijk had ivm Eva.

En de stukjes voor straks gezien :shock: spannend seg!!! :D
Blijkbaar was ik mis toen ik hier schreef dat Maarten Eva nooit pijn zou doen. Hij is juist gelijk zijn broer :evil: (ma knapper 8) )
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:ocharme Maarten :( :(

Nu heeft hij natuurlijk spijt (maar te laat zoals altijd :P ), nu z'n moeder gelijk had ivm Eva.

En de stukjes voor straks gezien :shock: spannend seg!!! :D
Blijkbaar was ik mis toen ik hier schreef dat Maarten Eva nooit pijn zou doen. Hij is juist gelijk zijn broer :evil: (ma knapper 8) )
Eigenlijk had Mathilde geen gelijk he? Eva heeft niks met Werner, en wilde ook helemaal niet op zijn aanbod ingaan om in de Fit en Fun te blijven... Maarten ziet (net als Mathilde) dingen die er niet echt zijn eigenlijk :?
Ik vind het ergens ook wel sneu voor hem want hij maakt het zichzelf ook niet gemakkelijk... :( Psychische hulp was voor die hele familie (met uitzondering van Robert dan) niet verkeerd geweest, maar ja...
Hoe dan ook ben ik ook wel erg benieuwd wat hij nu gaat doen vanavond! :shock: :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef: Hoe dan ook ben ik ook wel erg benieuwd wat hij nu gaat doen vanavond! :shock: :)
Ik ook, ik ook... En 't liefste zou ik gelijk krijgen, volgens mij zou het perfect in het verhaal passen moest ie zelfmoord plegen... :oops:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Christel schreef:
Eigenlijk had Mathilde geen gelijk he? Eva heeft niks met Werner, en wilde ook helemaal niet op zijn aanbod ingaan om in de Fit en Fun te blijven... Maarten ziet (net als Mathilde) dingen die er niet echt zijn eigenlijk :?
Toch een beetje gelijk hè :wink:
-Terwijl Eva weet dat Maarten zo jaloers is op Werner, en dat Mathilde hem nog altijd ziet als de moordenaar van Jan; gaat ze achter hun rug bij Werner werken..
-Maarten wist het dan wel op voorwaarde dat het halftijds was; nadien gaat ze voltijds werken. En niet om meer loon dat geloof ik niet, ze wil gewoon meer bij Werner zijn.
-de blikken tussen Eva en Werner altijd

Nu wetende wat een geschiedenis die 2 samen hebben kan ik Maarten wel begrijpen dat hij jaloers is op Werner. En Eva zou een beetje discreter mogen zijn :)
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Mieke schreef:
Christel schreef:
Toch een beetje gelijk hè :wink:
-Terwijl Eva weet dat Maarten zo jaloers is op Werner, en dat Mathilde hem nog altijd ziet als de moordenaar van Jan; gaat ze achter hun rug bij Werner werken..
-Maarten wist het dan wel op voorwaarde dat het halftijds was; nadien gaat ze voltijds werken. En niet om meer loon dat geloof ik niet, ze wil gewoon meer bij Werner zijn.
-de blikken tussen Eva en Werner altijd

Nu wetende wat een geschiedenis die 2 samen hebben kan ik Maarten wel begrijpen dat hij jaloers is op Werner. En Eva zou een beetje discreter mogen zijn :)
discreter tegen een moordenaar :roll: :roll:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Maarten = nen achthoek waar alle hoeken af zijn :wink: :D
0 x
ZRT
Nog geen rang

Bericht door ZRT »

Tenminste nog een echte romanticus.
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

ZRT schreef:Tenminste nog een echte romanticus.
ja hij houdt van een vuurtje. alleen ziet hij dat ietsje te groot :wink:
0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

koetje36 schreef:Maarten = nen achthoek waar alle hoeken af zijn :wink: :D
een cirkeltje ? :? :lol:

Nuja gekke man .. maar wel verruit één van de meest intrigerende moordenaars die de revue reeds gepasseerd zijn.
0 x
Never put a sock in a toaster
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wat is t vervolg : Werner redt Eva en ze worden een gelukkig koppel.

En Geert maakt zichzelf van kant ?
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

wowie, 'k heb gebulderd van 't lachen bij die slaapkamerscène, eerst zo'n dramatische boing toen Eva binnenkwam en daarna toen ze zich omdraaide en Maarten daar verscheen :roll2: zelden zoiets hilarisch gezien in Thuis 8)

voor de rest is Maarten een achterlijk geschifte psychopaat die het verdient om in die brand te blijven...
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
ZRT
Nog geen rang

Bericht door ZRT »

Laten we vooral hopen dat hij niet de enige is die in de brand blijft. Komaan, Werner: ge kunt het!
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

mja, k had anders wel te doen met Maarten eigenlijk.

Maar dat ie met een jerrycan gans het huis aan het besprenkelen was er natuurlijk wel een beetje over. :)

Enfin ja, kon ook zijn dat hij het koud gaat natuurlijk en dan is een kampvuurtje altijd wel romantisch. 8)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

ocharme Maarten: nu is hij echt wel te ver aant gaan hoor :shock: :(
Wel een rare wending van de makers om hem zo'n dingen ineens te gaan laten doen.

En dan hoe hij Eva vastnam op het einde: zo nog eventjes knuffelen voor ze samen sterven ( :D toch romantisch hè :lol: )

Maar Maarten heeft het niet gemakkelijk, hem naar ge gevangenis sturen zal geen oplossing zijn. Hij moet naar een instelling :(
Hopelijk sterft ie niet
Laatst gewijzigd door Mieke op za 02 jun 2007, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

kvond het ook maar raar dat hij niet is beginnen flippen op het moment dat werner aan de deur stond.
hij moet dat toch ook gehoord hebben , je kon hem duidelijk horen roepen.
0 x
Gesloten