Nu heeft hij natuurlijk spijt (maar te laat zoals altijd

En de stukjes voor straks gezien

Blijkbaar was ik mis toen ik hier schreef dat Maarten Eva nooit pijn zou doen. Hij is juist gelijk zijn broer

Eigenlijk had Mathilde geen gelijk he? Eva heeft niks met Werner, en wilde ook helemaal niet op zijn aanbod ingaan om in de Fit en Fun te blijven... Maarten ziet (net als Mathilde) dingen die er niet echt zijn eigenlijkMieke schreef:ocharme Maarten![]()
![]()
Nu heeft hij natuurlijk spijt (maar te laat zoals altijd), nu z'n moeder gelijk had ivm Eva.
En de stukjes voor straks gezienspannend seg!!!
![]()
Blijkbaar was ik mis toen ik hier schreef dat Maarten Eva nooit pijn zou doen. Hij is juist gelijk zijn broer(ma knapper
)
Toch een beetje gelijk hèChristel schreef:
Eigenlijk had Mathilde geen gelijk he? Eva heeft niks met Werner, en wilde ook helemaal niet op zijn aanbod ingaan om in de Fit en Fun te blijven... Maarten ziet (net als Mathilde) dingen die er niet echt zijn eigenlijk![]()
discreter tegen een moordenaarMieke schreef:Toch een beetje gelijk hèChristel schreef:
Eigenlijk had Mathilde geen gelijk he? Eva heeft niks met Werner, en wilde ook helemaal niet op zijn aanbod ingaan om in de Fit en Fun te blijven... Maarten ziet (net als Mathilde) dingen die er niet echt zijn eigenlijk![]()
![]()
-Terwijl Eva weet dat Maarten zo jaloers is op Werner, en dat Mathilde hem nog altijd ziet als de moordenaar van Jan; gaat ze achter hun rug bij Werner werken..
-Maarten wist het dan wel op voorwaarde dat het halftijds was; nadien gaat ze voltijds werken. En niet om meer loon dat geloof ik niet, ze wil gewoon meer bij Werner zijn.
-de blikken tussen Eva en Werner altijd
Nu wetende wat een geschiedenis die 2 samen hebben kan ik Maarten wel begrijpen dat hij jaloers is op Werner. En Eva zou een beetje discreter mogen zijn