Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door heidiw »

Ze zal gewoon de beste advocaat (lees: die de vuilste streken kent) en na Karin zou Courtois niet mis staan op de 2e plaats. Maar ja, Mayra was haar voor, 't zal een schoon duo zijn daar in de rechtzaal.
Wel hilarisch dat Ann vroeg "of het met mama te maken had".
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mja, dat zal inderdaad wel haar gedachtegang zijn, maar ik vond het toch nogal bizar als je bedenkt wat Courtois haar familie in het verleden heeft aangedaan. Ik vind zelfs niet dat hij op de 2e plaats komt wat vuile streken betreft. Een valse aanklacht tegen Tom wegens verkrachting, die hij over de rug van zijn eigen dochter uiteindelijk helemaal in zijn eigen voordeel draaide en die ze alleen nog d.m.v. chantage en het uithuwelijken van Marianne konden voorkomen, ging er aan alle kanten wel héél ver over.

En als Ann dan persé de grootste smeerlap wilde, dan had ze vooral Marianne misschien op voorhand toch nog even voorzichtig in kunnen lichten om te kijken hoe die daarop zou reageren, voordat ze zich überhaupt aan die vraag zou durven wagen. Zeker als je bekijkt dat ze een tijdje geleden nog tegen Mayra zei dat vooral Marianne een steun was voor haar. Uiteindelijk is Marianne destijds enorm veel leed aangedaan door Courtois, die daar met klappende deuren is vertrokken onder de belofte dat hij Marianne nog wel zou krijgen. En die gelegenheid zou Ann hem dus bijna op een presenteerblaadje gegeven hebben, zelfs zonder voorwaarschuwing omdat Marianne eventjes wat teveel gepusht heeft naar het zoeken van een advocaat?
Hoe had Ann haar keuze nog aan haar familie uit kunnen leggen als Courtois "ja" had gezegd? :-?

Ik vraag me af of ze eigenlijk nog wel een hart heeft...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het probleem met An en de advocaten is dat er gewoon niet meer zijn. Ze wil Tom niet, ze wil Karin niet en Peter wil haar niet (dat weet ik niet helemaal zeker). Er blijft gewoon niemand anders over. Of ze moeten er een bijrol bij halen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Misschien die advocaat die Simonne al na enkele uren uit de gevangenis kreeg toen ze onterecht verdacht werd van e verdwijning van Julia. Die leek zich echt wel te smijten voor zijn client en dat kan Ann nu meer dan goed gebruiken nu duivelse Mayra en Courtois een duo vormen.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Gezien de gedrevenheid van Karin kan het nog spannend worden.
Die is opgewassen tegen het genre Courtois als die pleit voor de tegenpartij..
Als Tom maar niet moet meebetalen in natura :shh:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Als Ann boos wordt dan moet ik daar altijd om lachen, op de één of andere manier is dat zo hilarisch.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Dat effect hebben Ann's tirades ook vaak op mij :mrgreen: :lol:

Maar goed, in elk geval wel mooi om te zien dat ze vanavond toch weer een beetje bijgedraaid was. Ze zal haar familie nog hard genoeg nodig hebben, dat heeft ze na Mayra's bezoekje blijkbaar wel ingezien. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze kan inderdaad niet goed boos worden. Ze trekt dan de raarste gezichten en haar stem slaat soms over. :lol:
Ik vind dat wel leuk.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

jessie V. schreef:Ze kan inderdaad niet goed boos worden. Ze trekt dan de raarste gezichten en haar stem slaat soms over. :lol:
Ik vind dat wel leuk.
Precies alsof ze aan het bevallen is. Maar ja... gelukkig heeft ze het ijskonijn ingeschakeld. Eens zien wie deze bitchfight gaan winnen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat heeft Ann nu gedaan?! Bloed verwisseld? Ik begrijp er niets van...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik heb de laatste scène nog eens bekeken, maar snap het nog altijd niet. Ann doet dat bloed in een ander buisje (of hoe noemen die dingen) en schrijft vervolgens haar eigen naam op dat papier?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Lazylady schreef:Wat heeft Ann nu gedaan?! Bloed verwisseld? Ik begrijp er niets van...
volgens mij heeft ze gewoon een gedeelte van Mayra's bloed uit de tube gehaald, en dat in een andere tube gedaan, en vervolgens haar naam op het etiket gezet, zodat zij ook de uitslag van dat bloedonderzoek krijgt.
Want Judith gaat uiteraard ( gezien haar beroepsgeheim ) niet aan Ann vertellen dat Mayra zwanger is.
Op het begeleidende brief zag je ook dat het HCG-gehalte moest onderzocht worden, de hoogte van dat getal geeft aan, hoe lang Mayra al zwanger is... en het zou natuurlijk in Ann haar voordeel zijn, als dit hoog is, want dan zou ze kunnen beweren, dat Mayra haar bedroog , nog voor ze uit mekaar zijn gegaan. Uiteraard weten wij dat dit niet waar is, Mayra is zwanger van Waldek en dat is gebeurd, zo'n 2 weken terug... toen waren ze al uit elkaar.
(PS Ik ben geen medicus, dus als mijn uitleg over HCG hierboven niet correct is, sorry dan...)
Laatst gewijzigd door annekeHU op di 18 apr 2017, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Bedankt Anneke! :thumbup:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

We gaan weer naar het absurde :roll:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Is Ann helemaal betoeterd?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten