Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Kwast »

Nou, nou, bijt vrouw Holle eindelijk van zich af. Nog niet in volle overgave maar ach... Ons Ann is nou een keer een lethargisch type. Ik vraag me af of ze ooit van dat serpent kan winnen, verbaal... of Ann moet met exacte precisie suikerpotten kunnen werpen maar dat zie ik haar nog zo 123 niet doen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Goed dat Leo daar net was.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ergens vind ik toch dat Ann dit verdient. Ze weet maar al te goed wat ze in huis heeft / had met Mayra, ze wéét dat die haar al meermaals bedrogen heeft. Ze heeft Marianne als str*nt behandeld door de schuld van Mayra, en ze beseft dat volgens mij ook. Marianne heeft haar fouten, maar komaan... Mayra is erger.

Ik heb het gevoel dat we Mayra er wel onder door zien gaan, maar dat Ann er 'sterker' zal uitkomen, en ok, dat is normaal, maar ik hoop wel dat ze nog enkele rake klappen krijgt. Ik vind Ann evengoed een feeks als Mayra.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind Ann niet bepaald een feeks, eerder een sufk#t. (zoals we dat hier zeggen) man,man,man hoe blind kan je zijn? Nu is Ann eindelijk uit haar bubbel gekropen en op de vlucht voor de slinkse en valse Mayra. Ann is nog altijd verbaasd als Mayra luchtig reageert op heel die situatie. :wtf: :wtf: :wtf: Ann zal het nog verdraaid lastig krijgen met Mayra op oorlogspad.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Kwast schreef:Ann zal het nog verdraaid lastig krijgen met Mayra op oorlogspad.
Awel, ik hoop het!
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Inderdaad, zo denk ik er ook over Mayra gestraft, ok maar hoe Ann tegen haar moeder
bezig was in de gevangenis is onvergeeflijk. Toen werd duidelijk hoe gestoord Ann is.
Is het dan toch zoals men zegt dat alleen moeders hun kind alles kunnen vergeven ?
Marianne die er altijd was voor Ann zat in diepste nood, alleen haar hoofd nog boven water.
Dan stampte Ann haar zo mogelijk nog dieper weg. Omdat ze zo eindeloos stom was.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Medelijden met Ann heb ik ook zeker niet. Ze oogst met Mayra inderdaad wat ze gezaaid heeft en het werd in mijn ogen hoog tijd dat zij ook eens te maken zou krijgen met de akelige kant van haar "liefke".
Of Ann hier sterker uit zal komen betwijfel ik, aangezien Ann eigenlijk al jaren niks voor elkaar krijgt zonder iemand die achter haar staat. Nu Mayra afgeschreven is, zie je haar alweer meteen voorzichtig stapjes maken richting de mama.
Ik zie haar dan ook niet zozeer als blind, maar meer als opportunistisch. Ann sluit zich aan bij degene die op dat moment het meeste in haar straatje past, en de ander is dan compleet afgeschreven. Een middenweg is er blijkbaar niet.

Dat Mayra de enige feeks is in dit al jaren durende verhaal, vind ik dan ook te makkelijk. Ann stelt zich van de ene kant heel onzeker en afhankelijk op, terwijl ze van de andere kant heel lelijk en zonder mededogen kan reageren. Dat heeft ze inmiddels afdoende bewezen.

In die zin stoor ik me dan ook ontzettend aan het feit dat Marianne moeite lijkt te doen om de band met haar dochter te herstellen. Er zijn wat mij betreft grenzen aan wat een mens kan accepteren, en Ann is daar in mijn ogen ver overheen gegaan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Christel schreef:In die zin stoor ik me dan ook ontzettend aan het feit dat Marianne moeite lijkt te doen om de band met haar dochter te herstellen. Er zijn wat mij betreft grenzen aan wat een mens kan accepteren, en Ann is daar in mijn ogen ver overheen gegaan...
Dat vind ik ook storend. Ann reageert nu kordaat en Tom en Marianne staan klaar om haar te helpen, maar ze verdient het niet. Tom heeft andere fouten, maar hij is menselijker. Hij heeft zijn moeder wel willen helpen, hoewel hij er tegelijk kwaad op was. Ann heeft Marianne vernederd in de gevangenis... Ze verdient geen hulp en de enige reden die ik kan bedenken is dat Marianne contact wil houden met Sandrine. Ze heeft maar één kleinkind en Ann is de persoon die beslist wie Sandrine mag zien.

Ik hoop op een bizarre pootwending, waardoor Ann geïnterneerd wordt (ze heeft al eens zelfmoord willen plegen, is niet altijd stabiel) en Sandrine bij Tom en Judith terechtkomt. Ik zou het niet erg vinden mochten zowel Ann als Mayra alles kwijtspelen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarom zou An geïnterneerd worden?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik zie ook niet meteen in waarom ze geïnterneerd moet worden.
Ze is geen bedreiging voor zichzelf of haar omgeving.
Haar depressie is al enkele jaren geleden en haar zelfmoordpoging nog langer.
En ja, ze is niet altijd even stabiel.
Maar als alle mensen die dat niet altijd zijn moesten opgenomen worden, dan waren de wachtlijsten nog veel langer dan ze nu al zijn.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik zie ook niet meteen in waarom ze geïnterneerd moet worden.
Ik zie ook geen reden tot internering. En nog minder wat dat voor goeds zou teweegbrengen. Tssssssssssssssss. Alsof je zo makkelijk iemand kunt laten opsluiten! :naughty:
BTW 't is ook al niet echt realistisch dat Julia zo vlot werd geïnterneerd, 't moet echt niet gekker worden.
Ann is geen slechte dokter(afgaande op het feit dat ze regelmatig patiënten thuis ontvangt en ook vaak op ronde moet). Dus...laten we het verleden rusten en focussen we ons op de toekomst van Ann en Sandrientje?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Soapseut schreef:Ze verdient geen hulp en de enige reden die ik kan bedenken is dat Marianne contact wil houden met Sandrine. Ze heeft maar één kleinkind en Ann is de persoon die beslist wie Sandrine mag zien.
Neen, ze heeft er twee. Er is ook nog Robin.
Soapseut schreef:Ik hoop op een bizarre pootwending, waardoor Ann geïnterneerd wordt (ze heeft al eens zelfmoord willen plegen, is niet altijd stabiel) en Sandrine bij Tom en Judith terechtkomt. Ik zou het niet erg vinden mochten zowel Ann als Mayra alles kwijtspelen.
Als Ann zou geïnterneerd worden dan komt Sandrine bij Mayra terecht. Zij is immers evenveel haar wettelijke moeder als Ann.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik weet dat het in het echte leven niet makkelijk is om iemand te interneren, maar het is wel Thuis en deze verhaallijn staat nu nog maar in de startblokken. We weten niet hoe he Ann zal vergaan de komende maanden/weken.

Het feit dat er een psychiater werd ingeschreven en dat we tegenwoordig scènes zien in een psychiatrie en dat Arne en Karin zich laten behandelen, toont toch wel dat er een rode draad van mentale gezondheidszorg door het seizoen loopt. Het zou me niet verwonderen mocht Ann of Mayra totaal flippen.

Ik heb het niet voor Ann en dat is altijd al zo geweest. Ze was een vaderskindje omdat ze vond dat Mariane Tom voortrok, en misschien was dat wel zo, maar Mariane heeft al meerdere keren bewezen dat ze er altijd is voor Ann, zelfs toen ze aan de haal ging met Jean-Pierre.

Ik vind Ann een vreselijk mens. Laat dit seizoen het seizoen van de voldoening worden (voor mij dan toch)!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Slim, Ann, om tussen neus en lippen door even te vermelden dat Marianne op Sandrine past. :nope: :doh:
Als olie op het vuur kan dat wel tellen, dat zou ze zelf toch ook moeten beseffen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jessie V. schreef:Waarom zou An geïnterneerd worden?
Dat vraag ik me ook af ! Nu ze voor eens een beslissing durft nemen en volhouden ...Mayra moet dringend naar een psy , dat saat vast ! En dat ze de (schijn)heilige Waldek aub meeneemt :boo:
0 x
Gesloten