Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Dat is nu net het punt. De dames zouden aan iedereen vrijaf gegeven hebben maar niet aan Julia...waarom denk je?
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Wie zegt dat? Het was echt niet omdat ze het niet wilden. Het is omdat het niet ging. Trouwens ze hebben alleen maar Julia in dienst, dus ze er is geen "iedereen". Er is er maar één die ze kunnen verlof geven: Julia. Ze hebben de planning er bij genomen en het paste gewoon niet. Trouwens wat Julia zou doen is ook niet helemaal correct. Ze zou zich gewoon tweemaal laten betalen voor dezelfde uren. Aan de éné kant door de Zus&Zo (want verlof is betaald), en tegelijkertijd voor dezelfde werkdagen ook nog eens door Bomans E&P. Mooie werknemer is dat. En Peggy&Rosa zouden daar maar met alle geweld moeten op ingaan, gewoon omdat dat Luc, Peter en Femke goed uitkomt?Caligula schreef:Dat is nu net het punt. De dames zouden aan iedereen vrijaf gegeven hebben maar niet aan Julia...waarom denk je?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Really? Een beetje Thuis-naief mss?tvx1 schreef:Het was echt niet omdat ze het niet wilden.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Nee. Gewoon niet Thuis-schizofreen achterdochtig bij elke daad van een personage.Caligula schreef:Really? Een beetje Thuis-naief mss?tvx1 schreef:Het was echt niet omdat ze het niet wilden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Dat maakt dat het commentaar van moeder en dochter Verbeeck, en dan vooral dat van Peggy, niet bepaald meer overkomt. Als je alleen al ziet hoe Julia de afgelopen tijd te pas en te onpas in moest springen en dan op de koop toe nog eens afgesnauwd werd ook...satine schreef:Maar de dames zelf verdwijnen wel te pas en te onpas, ook als het echt niet past in de planning.Amiche schreef:Zoals het ook schandalig is dat hen verweten wordt dat ze Julia geen vrij geven wanneer het haar uitkomt!
Of ze moeten rustig ontbijten, of ze overslapen zich...
Julia is dan nog zo netjes om haar vrije dagen op voorhand aan te vragen...
Maar dat gezegd hebbend, vind ik het belachelijk wat Julia van hen vraagt. Als ze zo graag kookworkshops geeft, dat ze dan gewoon in alle eerlijkheid ontslag neemt bij de Zus&Zo. Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat ze daar nog wil werken in die sfeer.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Of half-time gaat werken in de Zus & Zo. Maar het moeilijke is dan wel dat ze ook voor de "concurrent" gaat werken.Christel schreef:Inderdaad... Dat maakt dat het commentaar van moeder en dochter Verbeeck, en dan vooral dat van Peggy, niet bepaald meer overkomt. Als je alleen al ziet hoe Julia de afgelopen tijd te pas en te onpas in moest springen en dan op de koop toe nog eens afgesnauwd werd ook...satine schreef:Maar de dames zelf verdwijnen wel te pas en te onpas, ook als het echt niet past in de planning.Amiche schreef:Zoals het ook schandalig is dat hen verweten wordt dat ze Julia geen vrij geven wanneer het haar uitkomt!
Of ze moeten rustig ontbijten, of ze overslapen zich...
Julia is dan nog zo netjes om haar vrije dagen op voorhand aan te vragen...
Maar dat gezegd hebbend, vind ik het belachelijk wat Julia van hen vraagt. Als ze zo graag kookworkshops geeft, dat ze dan gewoon in alle eerlijkheid ontslag neemt bij de Zus&Zo. Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat ze daar nog wil werken in die sfeer.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Of alleen die workshops gaat doen - ze heeft toch een man die bulkt van het geld?lord F. schreef:Of half-time gaat werken in de Zus & Zo. Maar het moeilijke is dan wel dat ze ook voor de "concurrent" gaat werken.
Maar dit is wel het topic van Peggy, niet van Julia.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

'Het gebeurt niet alle dagen dat je dochter naar haar eigen huis verhuist' zei Rosa... Klopt! Zeker niet in het geval van Peggy!
Ook al doet ze op dit eigenste moment niet iets verkeerd, ze mag voor mijn part toch vertrekken.
En wanneer gaat ze nu eindelijk eens leren dat 'haar bloedeigen dochter' haar dochter niet meer is??
Ook al doet ze op dit eigenste moment niet iets verkeerd, ze mag voor mijn part toch vertrekken.
En wanneer gaat ze nu eindelijk eens leren dat 'haar bloedeigen dochter' haar dochter niet meer is??
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik kan ook niets goed in Peggy vinden ...die heeft het totaal en definitief verbrod.
Tussen haakjes, wat een somptueuse cadeau van een moeder aan haar dochter bij de aankoop van haar eigen huis : een rekske om sleutels aan te hangen !!!
Tussen haakjes, wat een somptueuse cadeau van een moeder aan haar dochter bij de aankoop van haar eigen huis : een rekske om sleutels aan te hangen !!!
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Een rekske, ja, maar wel in kleur en in 3D !nounake schreef:Ik kan ook niets goed in Peggy vinden ...die heeft het totaal en definitief verbrod.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk toch dat Peggy wel wat meer nodig heeft dan een rekske hoor. De vraag is wat en daar heb ik geen antwoord op...Captain Cuckoo schreef:Een rekske, ja, maar wel in kleur en in 3D !
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Wat had ze dan wel moeten/mogen geven? Peggy was er content mee, meer moest het dus niet zijn.nounake schreef:Ik kan ook niets goed in Peggy vinden ...die heeft het totaal en definitief verbrod.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tsja, ik had het ook een hartstikke leuk cadeautje gevonden om te geven of krijgen voor een nieuwe woonstikke schreef:Wat had ze dan wel moeten/mogen geven? Peggy was er content mee, meer moest het dus niet zijn.nounake schreef:Ik kan ook niets goed in Peggy vinden ...die heeft het totaal en definitief verbrod.
Zo zie je maar; smaken verschillen!
En om terug naar Peggy te gaan: ik vind het heel plezierig om te zien dat ze weer een beetje de zonnigere kant op gaat. Hopelijk blijft dat (voorlopig? ) zo!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5

Blijft een raar mens met dat servet voor haar oog. Dat mens kan alleen maar zaniken daar word je toch flauw van. Waar is haar liefhebbende vent? Is hij gillend gek geworden en hem gepeerd naar god mag weten waar of is hij nog bij haar?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Kwast
- Poster rang 5

Wat een valse wijf is het eigenlijk!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß