Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Caligula »

Dat is nu net het punt. De dames zouden aan iedereen vrijaf gegeven hebben maar niet aan Julia...waarom denk je?
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Dat is nu net het punt. De dames zouden aan iedereen vrijaf gegeven hebben maar niet aan Julia...waarom denk je?
Wie zegt dat? Het was echt niet omdat ze het niet wilden. Het is omdat het niet ging. Trouwens ze hebben alleen maar Julia in dienst, dus ze er is geen "iedereen". Er is er maar één die ze kunnen verlof geven: Julia. Ze hebben de planning er bij genomen en het paste gewoon niet. Trouwens wat Julia zou doen is ook niet helemaal correct. Ze zou zich gewoon tweemaal laten betalen voor dezelfde uren. Aan de éné kant door de Zus&Zo (want verlof is betaald), en tegelijkertijd voor dezelfde werkdagen ook nog eens door Bomans E&P. Mooie werknemer is dat. En Peggy&Rosa zouden daar maar met alle geweld moeten op ingaan, gewoon omdat dat Luc, Peter en Femke goed uitkomt? :roll: En als ze nee zeggen zijn zij dan de ambetanterikken??? Waarom moeten die absoluut Julia, die al een voltijdse functie bij een andere werkgever heeft, hebben? Precies of ze kunnen geen andere goeie kok vinden in heel thuisland? Dan vind ik dat Luc een fair standpunt heeft. Als Julia echt veel liever voor Bomans Events&Projects zou gaan werken kan ze haar functie in de Zus&Zo misschien opgeven.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Het was echt niet omdat ze het niet wilden.
Really? Een beetje Thuis-naief mss?
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
tvx1 schreef:Het was echt niet omdat ze het niet wilden.
Really? Een beetje Thuis-naief mss?
Nee. Gewoon niet Thuis-schizofreen achterdochtig bij elke daad van een personage.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Amiche schreef:Zoals het ook schandalig is dat hen verweten wordt dat ze Julia geen vrij geven wanneer het haar uitkomt!
Maar de dames zelf verdwijnen wel te pas en te onpas, ook als het echt niet past in de planning.
Of ze moeten rustig ontbijten, of ze overslapen zich...
Julia is dan nog zo netjes om haar vrije dagen op voorhand aan te vragen...
Inderdaad... Dat maakt dat het commentaar van moeder en dochter Verbeeck, en dan vooral dat van Peggy, niet bepaald meer overkomt. Als je alleen al ziet hoe Julia de afgelopen tijd te pas en te onpas in moest springen en dan op de koop toe nog eens afgesnauwd werd ook...

Maar dat gezegd hebbend, vind ik het belachelijk wat Julia van hen vraagt. Als ze zo graag kookworkshops geeft, dat ze dan gewoon in alle eerlijkheid ontslag neemt bij de Zus&Zo. Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat ze daar nog wil werken in die sfeer.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
satine schreef:
Amiche schreef:Zoals het ook schandalig is dat hen verweten wordt dat ze Julia geen vrij geven wanneer het haar uitkomt!
Maar de dames zelf verdwijnen wel te pas en te onpas, ook als het echt niet past in de planning.
Of ze moeten rustig ontbijten, of ze overslapen zich...
Julia is dan nog zo netjes om haar vrije dagen op voorhand aan te vragen...
Inderdaad... Dat maakt dat het commentaar van moeder en dochter Verbeeck, en dan vooral dat van Peggy, niet bepaald meer overkomt. Als je alleen al ziet hoe Julia de afgelopen tijd te pas en te onpas in moest springen en dan op de koop toe nog eens afgesnauwd werd ook...

Maar dat gezegd hebbend, vind ik het belachelijk wat Julia van hen vraagt. Als ze zo graag kookworkshops geeft, dat ze dan gewoon in alle eerlijkheid ontslag neemt bij de Zus&Zo. Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat ze daar nog wil werken in die sfeer.
Of half-time gaat werken in de Zus & Zo. Maar het moeilijke is dan wel dat ze ook voor de "concurrent" gaat werken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

lord F. schreef:Of half-time gaat werken in de Zus & Zo. Maar het moeilijke is dan wel dat ze ook voor de "concurrent" gaat werken.
Of alleen die workshops gaat doen - ze heeft toch een man die bulkt van het geld? :whistle:

Maar dit is wel het topic van Peggy, niet van Julia. ;)
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

'Het gebeurt niet alle dagen dat je dochter naar haar eigen huis verhuist' zei Rosa... Klopt! Zeker niet in het geval van Peggy! :lol:
Ook al doet ze op dit eigenste moment niet iets verkeerd, ze mag voor mijn part toch vertrekken.

En wanneer gaat ze nu eindelijk eens leren dat 'haar bloedeigen dochter' haar dochter niet meer is??
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik kan ook niets goed in Peggy vinden ...die heeft het totaal en definitief verbrod.

Tussen haakjes, wat een somptueuse cadeau van een moeder aan haar dochter bij de aankoop van haar eigen huis : een rekske om sleutels aan te hangen !!!
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:Ik kan ook niets goed in Peggy vinden ...die heeft het totaal en definitief verbrod.

Tussen haakjes, wat een somptueuse cadeau van een moeder aan haar dochter bij de aankoop van haar eigen huis : een rekske om sleutels aan te hangen !!!
Een rekske, ja, maar wel in kleur en in 3D ! :dance:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Een rekske, ja, maar wel in kleur en in 3D ! :dance:
Ik denk toch dat Peggy wel wat meer nodig heeft dan een rekske hoor. De vraag is wat en daar heb ik geen antwoord op...
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:Ik kan ook niets goed in Peggy vinden ...die heeft het totaal en definitief verbrod.

Wat had ze dan wel moeten/mogen geven? Peggy was er content mee, meer moest het dus niet zijn.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:

Wat had ze dan wel moeten/mogen geven? Peggy was er content mee, meer moest het dus niet zijn.
Tsja, ik had het ook een hartstikke leuk cadeautje gevonden om te geven of krijgen voor een nieuwe woonst :oops: :mrgreen:
Zo zie je maar; smaken verschillen! ;)

En om terug naar Peggy te gaan: ik vind het heel plezierig om te zien dat ze weer een beetje de zonnigere kant op gaat. Hopelijk blijft dat (voorlopig? ) zo! :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Blijft een raar mens met dat servet voor haar oog. Dat mens kan alleen maar zaniken daar word je toch flauw van. Waar is haar liefhebbende vent? Is hij gillend gek geworden en hem gepeerd naar god mag weten waar of is hij nog bij haar?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat een valse wijf is het eigenlijk!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gesloten