Kasper
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
-
- Poster rang 4
Kasper is 15 jaar en erg verlegen hé. en bovendien spreekt hij de taal nog niet zo goed, dus wel wat te begrijpen dat hij wat achter komt tov anderen van z'n leeftijd.just_me schreef:Ze hadden voor de rol van Kasper beter een achtjarige ofzo genomen. Ik vind het nu wat belachelijk overkomen dat ze hem zo klein houden. Zelfs Franky komt meer volwassen over.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Precies! Bovendien vind ik wel dat ze hem geloofwaardig laten "groeien", nu hij bijvoorbeeld ook over brommers begint enzo. Langzaam aan begint hij te wennen, en dat merk je ook aan zijn gedrag vind ik.frank schreef:Kasper is 15 jaar en erg verlegen hé. en bovendien spreekt hij de taal nog niet zo goed, dus wel wat te begrijpen dat hij wat achter komt tov anderen van z'n leeftijd.just_me schreef:Ze hadden voor de rol van Kasper beter een achtjarige ofzo genomen. Ik vind het nu wat belachelijk overkomen dat ze hem zo klein houden. Zelfs Franky komt meer volwassen over.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
Sjah maar als je keiveel gepest bent, dan durf je dat niet zo gemakkelijk
Sommigen lopen ook met een bordje "Wee mijn gebeente als je het waagt iets te zeggen". Dat is het nadeel van pesten, je wordt er heel onzeker en wantrouwend van... maar back to Topic..... Het zag er wel zielig uit zeg, dat ben ik met je eens. Maar ik vind het wel een tof gozertje
Ik zag gisteren dat hij wel hele bijzondere chocomel aan het brouwen was. Dat was in de voorafjes op één te zien... het zal me benieuwen 

0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Hij denk dat het allemaal zo'n beetje uit de lucht komt vallen ofzo volgens mij. Wordt het toch tijd dat ze hem uitleggen dat je voor dingen moet werken en sparen!JB schreef:Ma hij begint wel fameus hebberig te worden. Eerst een scooter en nu ne laptop zo kort op elkaar. Het kan nie op...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
"Ouwe zak!"
Jaa, amai, ik denk dat, moest ik zoiets tegen mijn ouders zeggen, ik het een en het ander zou beleven.
Dat Kasper zich wat down voelt door de afwijzing, ok, dat is volledig normaal, maar ik vind de bezorgdheid van Rosa en Waldek wat overdreven.
Moest ik afgewezen worden, en mijn ma komt dat te weten, dan denk ik dat ze is goed zou lachen, misschien proberen praten met mij, als het echt erg is, maar toch zeker niet zo reageren als Rosa...
Jaa, amai, ik denk dat, moest ik zoiets tegen mijn ouders zeggen, ik het een en het ander zou beleven.

Dat Kasper zich wat down voelt door de afwijzing, ok, dat is volledig normaal, maar ik vind de bezorgdheid van Rosa en Waldek wat overdreven.
Moest ik afgewezen worden, en mijn ma komt dat te weten, dan denk ik dat ze is goed zou lachen, misschien proberen praten met mij, als het echt erg is, maar toch zeker niet zo reageren als Rosa...
0 x