Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:"Gezellig samenwonen" zoals ik al zei. :whistle:
Vroeger was er alleszins plaats voor Marianne, Walter, Tom, Ann, Carlos en op een bepaald moment ook Harry.
En later zijn Eric en Martine en kroost er gaan intrekken. Dus nu zal er ook wel plaats zijn voor 2 koppels zeker? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
Vroeger was er alleszins plaats voor Marianne, Walter, Tom, Ann, Carlos en op een bepaald moment ook Harry.
En later zijn Eric en Martine en kroost er gaan intrekken. Dus nu zal er ook wel plaats zijn voor 2 koppels zeker? :)
Plaats zat, maar 't is niet alleen in de woning dat er plaats moet zijn.
Ann's hart biedt niet meer plaats dan voor zichzelf en haar liefje(s)... Dat is een niet te verwaarlozen gegeven!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is denk ik juist gezien. Wat ons dan weer eens terugbrengt tot een tweestrijd Ann-Tom(als die het echt wil) en dan heb je uiteraard ook nog Marianne die dan zou moeten kiezen. Wel, stof genoeg zou ik zeggen.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef:Daar heb ik ook aan gedacht, maar ging dit wel om het gebouw waar die praktijk in gevestigd is? Misschien dat die erfenis wel alleen betrekking had op het patiëntenbestand en de inboedel e.d., wat me bij een dokterspraktijk die in een huis gevestigd is, niet ongewoon lijkt... :-?

Hoe dan ook; ik ben eens benieuwd hoe Judith en Tom gaan reageren als ze vernemen dat Judith's uitstekende verkooppraatje ervoor gezorgd heeft dat zij en Tom niet meer de enige geïnteresseerden in de familie zijn... :whistle:
Tijdens de voorlezing van het testament dat ze het dokterskabinet en de inboedel erfde. Dat zouden dus twee afzonderlijke dingen moeten zijn.
lord F. schreef:
Op een later moment hebben er dus inderdaad nog meer mensen samen gewoond: Marianne, Walter F, Ann, Eric, Martine, Sam, Sofie en Michaël.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nu kan Ann (een Lowie eigenlijk ook) echt wel een klacht indienen tegen die makelaar. Huis te koop of niet, patiënten van een dokter hebben bepaalde rechten en hij moet die respecteren.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dit is idd nogal straf! Te koop of niet, een dokterspraktijk val je zo maar niet binnen met een hoop "toeristen" en dat Nancy daar nu ook nog bij is, foei tenzij het in opdracht was natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ann liet het voorval te gemakkelijk passeren. Die invasie van potentiële kopers tijdens een consultatie was een enorme flater van de makelaar. Gaat die ook op die manier badkamers laten bezichtigen? :thumbdown:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk niet dat er ooit een wet in het leven is geroepen tegen makelaars die door de praktijkruimte van de huisarts lopen tijdens het spreekuur. :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef:Ik denk niet dat er ooit een wet in het leven is geroepen tegen makelaars die door de praktijkruimte van de huisarts lopen tijdens het spreekuur. :lol:
Er moet ook helemaal geen specifieke wet zijn voor iedere soort persoon die zou kunnen binnenlopen. Het zijn gewoon de basisrechten van de patiënt die het aan iedereen behalve de artsen verbied om daar binnen te komen tijdens een spreekuur.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Heb me blauw geergerd aan de fout van de scenaristen, met deze ongehoorde scene.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

tvx1 schreef:Nu kan Ann (een Lowie eigenlijk ook) echt wel een klacht indienen tegen die makelaar. Huis te koop of niet, patiënten van een dokter hebben bepaalde rechten en hij moet die respecteren.
Dit was nu toch het absolute toppunt van ongeloofwaardigheid ! Ge zou voor minder zappen :boo:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

jessie V. schreef:Ik denk niet dat er ooit een wet in het leven is geroepen tegen makelaars die door de praktijkruimte van de huisarts lopen tijdens het spreekuur. :lol:
Ann was op de hoogte van mogelijke bezoekers. Tevens leek het haar -en mij overigens ook- logisch dat de makelaar wist dat het pand een dokterspraktijk bevat, en dat daar al eens patiënten onderzocht worden. Voor de makelaar een complete verrassing, of detail zonder belang. De naam op het uithangbord mag dan fictief zijn, maar of de echte mensen van ERA dat zo grappig vinden is de vraag. :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Persoonlijk vond ik het een van de meest belachelijke situaties die al ooit in Thuis voorbij gekomen zijn... :crazy:

Maar goed...
Ann was op de hoogte van het feit dat er 's middags kijkers konden komen, dus misschien had ze de praktijk beter 's middags kunnen sluiten, of in elk geval de deur op slot kunnen doen als er een patiënt binnen zat.
Dat gezegd zijnde, kan ik me ook heel goed voorstellen dat ze niet verwacht had dat mensen daar zomaar binnen zouden banjeren zonder overleg vooraf. :-? :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Persoonlijk vond ik het een van de meest belachelijke situaties die al ooit in Thuis voorbij gekomen zijn... :crazy:

Maar goed...
Ann was op de hoogte van het feit dat er 's middags kijkers konden komen, dus misschien had ze de praktijk beter 's middags kunnen sluiten, of in elk geval de deur op slot kunnen doen als er een patiënt binnen zat.
Dat gezegd zijnde, kan ik me ook heel goed voorstellen dat ze niet verwacht had dat mensen daar zomaar binnen zouden banjeren zonder overleg vooraf. :-? :nope:
Als Ann inderdaad op de hoogte was van het bezoek van de makelaar(met een groep geïnteresseerden) is het nog belachelijker om dit mee te maken. Een makelaar die met een groep mensen afkomt???? Nog nooit gehoord/gezien.
Maar goed, Ann heeft (dus)geen goede afspraak met die makelaar gemaakt?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:
Christel schreef:Persoonlijk vond ik het een van de meest belachelijke situaties die al ooit in Thuis voorbij gekomen zijn... :crazy:

Maar goed...
Als Ann inderdaad op de hoogte was van het bezoek van de makelaar(met een groep geïnteresseerden) is het nog belachelijker om dit mee te maken. Een makelaar die met een groep mensen afkomt???? Nog nooit gehoord/gezien.
Maar goed, Ann heeft (dus)geen goede afspraak met die makelaar gemaakt?
De makelaar zou een kijkdag organiseren, om zo de aanloop van geïnteresseerde mensen tot een minimum te beperken. Dit deed hij juist om zo bezoekers die te pas en te onpas binnen vallen om een kijkje te nemen, te voorkomen.
Dat wist Ann wel, maar ik denk niet dat ze rekening gehouden heeft met het feit dat de makelaar er blijkbaar van uit ging dat de praktijk op dat moment niet gebruikt zou worden of zo... :-?
Dat had toch echt wel duidelijker afgesproken mogen worden inderdaad ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten