Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Peggy Verbeeck

Bericht door Mieke »

Niet enkel om haar verjaardag te kunnen meevieren denk ik ze.
Het is gewoon dat ze geniet van de momenten dat Sandrine bij haar is en dat ze, na Ann's laatste actie, nu beseft dat het helemaal van Ann afhangt of ze ze nog gaat mogen zien.
Komt er nog eens bij dat ze jarig is en dat dat voor Peggy een emotionele periode zal zijn zeker.

Ik vraag me wel af waarom ze constant 'mama en papa' tegen Peggy en Tom zeggen. Oké, het zijn de echte ouders maar voor Sandrine is Ann toch 'mama'. Gaat dat later niet verwarrend zijn voor dat kind? :lol:
Ik denk niet dat Ann toen ze instemde met adoptie zo'n situatie als nu voor ogen had eigenlijk :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Niet enkel om haar verjaardag te kunnen meevieren denk ik ze.
Het is gewoon dat ze geniet van de momenten dat Sandrine bij haar is en dat ze, na Ann's laatste actie, nu beseft dat het helemaal van Ann afhangt of ze ze nog gaat mogen zien.
Komt er nog eens bij dat ze jarig is en dat dat voor Peggy een emotionele periode zal zijn zeker.

Ik vraag me wel af waarom ze constant 'mama en papa' tegen Peggy en Tom zeggen. Oké, het zijn de echte ouders maar voor Sandrine is Ann toch 'mama'. Gaat dat later niet verwarrend zijn voor dat kind? :lol:
Ik denk niet dat Ann toen ze instemde met adoptie zo'n situatie als nu voor ogen had eigenlijk :lol:
Ik denk het ook niet! :razz:
Juist daarom vind ik het zo jammer dat ze heel dat conflict maar weer eens op een ruzie tussen Rosa en Marianne afschuiven... Ann heeft inmiddels redenen genoeg om zich zélf zorgen te gaan maken, zeker nu Tom en Peggy terug samen zijn.

En ik begrijp dat het Peggy niet alleen om die verjaardag te doen is. Vandaar dat ik het ook zo belachelijk vind dat ze daar nu juist zo over vallen. Wat mij betreft is heel die situatie eigenlijk te gek voor woorden. Inderdaad dat "papa en mama", maar ook het feit dat zowel Tom als Peggy er inmiddels op staan te kijken dat Sandrine daar op bezoek komt.
Marianne is zogezegd de enige die zich daar druk over maakt (en dan nog omdat ze inmiddels maar weer eens ruzie heeft met Rosa & Co... Hoezo "voorspelbaar"? :roll: ), terwijl Ann alles soepeltjes accepteert. Ik vind dat maar vreemd.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

Christel schreef:
Mieke schreef:
En ik begrijp dat het Peggy niet alleen om die verjaardag te doen is.
Daar komt ze dan ook een beetje laat ( te laat eigelijk) achter ... :wink: :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Sardonis schreef:
Christel schreef:
Mieke schreef:
En ik begrijp dat het Peggy niet alleen om die verjaardag te doen is.
Daar komt ze dan ook een beetje laat ( te laat eigelijk) achter ... :wink: :wink:
Vind ik ook... Net alsof ze, nu ze Tom eindelijk voor zich heeft, ineens op dat idee komt... :roll: ;)
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja, maar er was toch al sprake van toen ze eens zo'n stiekem afspraakje hadden en Sandrine noodgedwongen mee moest. Toen liet Peggy zich al ontvallen wat een leuk gezinnetje ze zouden zijn. Ze heeft toen zelfs foto's genomen met haar gsm. Dus zo nieuw is dit niet en waarschijnlijk iets dat al lang in Peggy's achterhoofd sluimerde. :?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:Ja, maar er was toch al sprake van toen ze eens zo'n stiekem afspraakje hadden en Sandrine noodgedwongen mee moest. Toen liet Peggy zich al ontvallen wat een leuk gezinnetje ze zouden zijn. Ze heeft toen zelfs foto's genomen met haar gsm. Dus zo nieuw is dit niet en waarschijnlijk iets dat al lang in Peggy's achterhoofd sluimerde. :?
Precies, dat sluimerde al een hele tijd... Maar nu drijven ze het ineens op de spits (want Peggy begint er ineens wel héél hard aan te trekken), en dan nog via een ruzie tussen Tom en Marianne... Ik had het gewoon logischer gevonden als het bijvoorbeeld door die woordenwisseling tussen Tom en Ann al mis was gaan lopen. Of gewoon omdat Tom en Peggy nu samen zijn.

Het lijkt wel alsof ze met Toms afwezigheid op dat huwelijk gewoon een reden gezocht hebben om het in de soep te laten lopen, terwijl dat eigenlijk helemaal niet logisch is. Dat Peggy nog eens spijt zou gaan krijgen van die adoptie was namelijk al merkbaar toen ze Sandrine afstond. Niet zo gek waarschijnlijk, als een moeder haar kind met grote regelmaat blijft zien... :)

En als het ze erom te doen is om Rosa en Marianne nog eens met elkaar in de clinch te laten liggen, dan was daarvoor nog ruimte genoeg geweest als de poppen echt aan het dansen zijn. Maar om het hele probleem via hen te laten lopen, vind ik nogal "makkelijk" eigenlijk... ;)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ben ik nu de enige die bij de 'gelukkig-gezinnetje-toestand' van Peggy en Tom indertijd het gevoel had dat dit vooral was omdat Peggy Tom wou voorspiegelen wat een leuk stel ze zouden zijn met Sandrine erbij?
Toen droomde Peggy er toch al van dat Tom Bianca in de steek zou laten voor haar.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Nee, ik dacht dat ook.

Nu moet Tom zich nog laten erkennen als biologische vader en dan kunnen ze (bijna) altijd koken-etentje spelen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nou vraag ik me toch af in hoeverre die "grote liefde" tussen Tom en Peggy blijft duren als Peggy Sandrine niet terug krijgt. Het is Tom duidelijk om Peggy te doen, maar andersom vind ik het er steeds meer op lijken dat het Peggy vooral om Sandrine begint te gaan. Dus dat ze inderdaad vooral `het gelukkige gezinnetje` uit wilde hangen...
Wel mooi dat Rosa haar gisteren eens gewoon zei waar het op stond: dat ze die hele toestand aan zichzelf te danken heeft.
0 x
Dejavuke
Nog geen rang

Bericht door Dejavuke »

Ik vraag mij toch af eens Sandrine wat ouder is, hoe ze dat aan haar gaan uitleggen? Ann is de wettelijke moeder, maar haar broer Tom is haar echte vader en zijn vriendin Peggy is haar echte moeder. Ze heeft een halfbroertje dat de zoon is van haar moeder's halfzuster. Overigens heeft ze ook nog twee grootmoeders die elkaar de kop in kunnen slaan. Die situatie is toch te belachelijk voor woorden!

Als ik in Ann haar plaats was zou ik me ook helemaal niet comfortabel voelen bij die situatie, zij is nu de reden dat Sandrine niet bij haar echte ouders leeft. Peggy heeft haar indertijd wel opgegeven, maar nu heeft ze daar al dik spijt van. Stel je eens voor dat Sandrine in de pubertijd zit, dat is reden genoeg om een puber helemaal zot te draaien hoor!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Die situatie gaat inderdaad echt helemaal nergens over, en is zeker te belachelijk voor woorden...
Ik vraag me echt af wat ze daar nu nog voor een oplossing aan gaan breien, moet ik zeggen. :?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij gaan Peggy en Tom ook wel uiteen.

Tom terug naar Canada, Peggy naar China, dan zijn we tenminste van die zever verlost.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Volgens mij gaan Peggy en Tom ook wel uiteen.

Tom terug naar Canada, Peggy naar China, dan zijn we tenminste van die zever verlost.
Ik stem "voor" :mrgreen:
Ook ik ben het gedrag van die 2 meer dan beu eigenlijk...
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Tom en Bianca worden gewoon weer een koppel. Peggy is toch een vlinder.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Dat zou mij ook niet verbazen, al zal het nog niet voor direct zijn... ;)
0 x
Gesloten