Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Gesloten
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door Cataclysm Child »

de_moo schreef:
Christel schreef: Ach ja, in "Thuis" is alles mogelijk! En ik moet zeggen dat jullie idee mij persoonlijk meer aanstaat dan een gevecht om een baby. Qua realisme ontloopt het elkaar niet zoveel :razz: ;)

Qua realisme? Als Peggy inderdaad lesbisch zou zijn, hoe is ze dan in godsnaam zwanger geraakt? Toch niet omdat ze perse een "bewust ongehuwde moeder" (of is het nu BAM these days) wilde worden, want ze wil de baby sowieso niet. En per ongeluk lijkt me toch ook wel vergezocht, vermits een lesbienne niet per ongeluk met een man naar bed gaat.
Euhm, Ann was ook zogezegd hetero voor haar lesbische periode, remember :wink:

Dus alles is mogelijk :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

de_moo schreef:Qua realisme? Als Peggy inderdaad lesbisch zou zijn, hoe is ze dan in godsnaam zwanger geraakt? Toch niet omdat ze perse een "bewust ongehuwde moeder" (of is het nu BAM these days) wilde worden, want ze wil de baby sowieso niet. En per ongeluk lijkt me toch ook wel vergezocht, vermits een lesbienne niet per ongeluk met een man naar bed gaat. Rest dan alleen de tragedie van een verkrachting, nee toch!?
goh, de ene ontdekt z'n ware aard wat later dan de ander zeker ? :) Al is dat nu wel erg laat voor een dertiger.
Maar t feit is dat de "vader" nooit vernoemd geweest is en dat ze er zelfs nooit over begonnen is. En in al die maanden dat ze terug mee doet in Thuis heeft ze nog niks gedaan die maar in de verste verten gelijkt op interesse in mannen. :) ok ja, met dat baby'tje dat op komst is is dat niet zo heel raar, maar toch. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Over Marianne: jezus, wat kan die overdrijven seg :P . 'Sterfbed', 'doodgaan' enzo.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Cataclysm Child schreef:Over Marianne: jezus, wat kan die overdrijven seg :P . 'Sterfbed', 'doodgaan' enzo.
Ik vind het echt niet raar dat ze panikeert. Zij is niet gewoon van ziek te zijn en problemen met de nieren, dat is niet niks.
Wij weten dat zij een hoofdrol speelt in "Thuis"(en bijgvolg niet zal overlijden), maar Marianne weet dat niet, hé?! :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Cataclysm Child schreef:Over Marianne: jezus, wat kan die overdrijven seg :P . 'Sterfbed', 'doodgaan' enzo.
Ik vind het echt niet raar dat ze panikeert. Zij is niet gewoon van ziek te zijn en problemen met de nieren, dat is niet niks.
Wij weten dat zij een hoofdrol speelt in "Thuis"(en bijgvolg niet zal overlijden), maar Marianne weet dat niet, hé?! :lol:
:roll2: :roll2: :roll2:

Maar ik begrijp ook wel dat ze in paniek is. Iets met de nieren is inderdaad niet niks, en al helemaal niet voor iemand die niks gewend is op dat vlak! En om dan geconfronteerd te worden met allerlei twijfels, nierdialyse (misschien wel voor de rest van haar leven, want ook dat is nog niet zeker), enz... Een mens zou voor minder in paniek schieten denk ik ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Rieka schreef:
Kan toch goed zijn dat ze wel sterft en de serie verlaat. Ze is tenslotte toch op pensioengerechtigde leeftijd
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:
Rieka schreef:
Kan toch goed zijn dat ze wel sterft en de serie verlaat. Ze is tenslotte toch op pensioengerechtigde leeftijd
Ik denk niet dat Leah Thys nu al met pensioen wil gaan... Ze begint nu juist meer dingen te doen, Marlène Dietrich tour enz... En denk ook dat moest Leah thuis verlaten het allang uitgelekt was in de pers en er een hoop kijkers niet echt blij mee zullen zijn... Ookal zou het de keuze zijn van Leah zelf, maar dan zou het dus al bekend zijn...
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Volgens mij is de kans heel klein dat Marianne Thuis ooit verlaat, idem met bijvoorbeeld Frank, Simonne en Jenny om er enkelen te noemen.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Het zal er toch ooit eens van (moeten) komen, maar denk ook niet dat het voor nabij is.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Willy Crevits schreef:Het zal er toch ooit eens van (moeten) komen, maar denk ook niet dat het voor nabij is.
Nee, tegen die tijd zijn wij ook pensioengerechtigd. :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Willy Crevits schreef:Het zal er toch ooit eens van (moeten) komen, maar denk ook niet dat het voor nabij is.
Nee, tegen die tijd zijn wij ook pensioengerechtigd. :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2:
:lol:

Ik moest vanavond ook wel een beetje lachen om Marianne haar "het einde nadert"-houding, en hoe ze die mensen bij elkaar plukte om als getuigen voor dat testament te dienen. Over pessimisme gesproken! :lol:
Ben eens benieuwd hoe Ann daar op gaat reageren...
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Die zal niet content zijn, me dunkt :lol:
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Waarom zit Marianne hier eigenlijk bij Karel De Gucht ?

Afbeelding
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Willy Crevits schreef:Waarom zit Marianne hier eigenlijk bij Karel De Gucht ?

Afbeelding
Zie jij je wensen voor werkelijkheid? :lol: (ik heb gisteren toevallig gezien in 't nieuws dat Hilary Clinton in België op bezoek was)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Willy Crevits schreef:Waarom zit Marianne hier eigenlijk bij Karel De Gucht ?

Afbeelding
Zie jij je wensen voor werkelijkheid? :lol: (ik heb gisteren toevallig gezien in 't nieuws dat Hilary Clinton in België op bezoek was)
*Proest* :roll2: :roll2: :roll2:
Mocht Leah Thys nou toch ooit besluiten dat ze genoeg heeft van haar rol in Thuis, dan heb je in elk geval een redelijk goede dubbelgangster gevonden! :mrgreen:
Als ze kan acteren natuurlijk :razz: :wink:
0 x
Gesloten