Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door jessie V. »

Ik vraag me af waarom ze door het stof kruipt om An tevreden te stellen. Je dochter heeft je genoeg beledigd. Mens ga gewoon naar Toscane. Hoewel...
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ann heeft altijd wel een arrogant trekje gehad vind ik. Nu is het uitvergroot. Ze had het meer voor haar vader en daarna had ze het meer voor Geert. Haar moeder heeft ze nooit enorm graag gehad. Dat ze er nog bij woont is absurd.

Maar ik denk dat er verandering op komst is: Mayra en Charité, ik duim! Want Mayra is een buitenstaander die heel die relatie tussen Ann en Marianne maar lastig vindt. Ik kan er nog een beetje inkomen (Mayra wilde verhuizen, Ann vertikt het gewoon). Misschien heeft Charité ook Kaapverdische roots en vertrekken ze samen naar ginder!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ann is inmiddels doordrenkt door de negatieve houding van Mayra. Ik vind haar reacties op Marianne als ze alleen is, ook niet helemaal stroken met de dingen die ze vervolgens tegen Mayra zegt. Alsof ze zich er zelf van wil overtuigen dat ze niks meer van haar moeder moet hebben...
Ann hoort alleen haar en Mayra's eigen lied. Ze zijn overtuigd van hun eigen "grote gelijk" en zitten samen in hun ivoren toren. Een buitenstaander zoals Nancy, die hen tegenspreekt en Ann met haar neus op de feiten duwt, wordt gewoon buiten gesmeten.

Ik kan me voorstellen dat Marianne niet zonder ruzie wilde vertrekken en daarom langs is gegaan bij Ann, maar ze had inderdaad een véél sterker punt gemaakt als ze daar weggebleven was.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Ann is inmiddels doordrenkt door de negatieve houding van Mayra. Ik vind haar reacties op Marianne als ze alleen is, ook niet helemaal stroken met de dingen die ze vervolgens tegen Mayra zegt. Alsof ze zich er zelf van wil overtuigen dat ze niks meer van haar moeder moet hebben...
Ann hoort alleen haar en Mayra's eigen lied. Ze zijn overtuigd van hun eigen "grote gelijk" en zitten samen in hun ivoren toren. Een buitenstaander zoals Nancy, die hen tegenspreekt en Ann met haar neus op de feiten duwt, wordt gewoon buiten gesmeten.

Ik kan me voorstellen dat Marianne niet zonder ruzie wilde vertrekken en daarom langs is gegaan bij Ann, maar ze had inderdaad een véél sterker punt gemaakt als ze daar weggebleven was.
Die indruk heb ik ook heel sterk. Een mens zou bijna medelijden krijgen met die dokteres zonder ruggengraat!
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

ikke schreef: Een mens zou bijna medelijden krijgen met die dokteres zonder ruggengraat!
Medelijden zou ze toch eerst moeten verdienen en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Ann hoort alleen haar en Mayra's eigen lied.
Nu toch ook de liedjes van Charité hé. :angel: :whistle:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Caligula schreef:
Christel schreef:Ann hoort alleen haar en Mayra's eigen lied.
Nu toch ook de liedjes van Charité hé. :angel: :whistle:
Nee, want Ann was er niet toen Charité een het zingen was, die was op huisbezoek.
En het is niet nodig de naam van Charité in elk topic te herhalen...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Vroeger zorgde de combinatie Nancy - Marianne al eens voor vonken, maar toch ook voor de vrolijke noot in huize Bastiaens. Nu die twee er niet meer zijn, zullen moeders Ann en Mayra het met elkaar en met de gezangen van Charité moeten doen? Arme Sandrine! :think:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

De patienten daar moeten denken dat ze in één of ander tehuis voor gestoorde zangers zitten ...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

nounake schreef:De patienten daar moeten denken dat ze in één of ander tehuis voor gestoorde zangers zitten ...
De patiënten daar moeten vooral in een vuile wacht- en consultatiekamer zitten als daar maar één keer per week gepoetst mag worden. En neen, ik zie het Ann noch Judith tussendoor zelf doen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar één keer per week? Nu, mss is die eigen detergent wel genoeg hé.
En Mayra kan mss wel een handje toesteken.
Moderator bericht:
Nogmaals: dat detergent mag ondertussen een eigen topic krijgen... :lolno:

.
0 x
Potentia Principatum
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Toch nog een vriendelijk woordje en verontschuldigingen :thumbup: goed Anneke
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ann en Sandrine, twee kleuters! Heerlijk!
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Nu haar moeder ver weg is wil Ann misschien een statement maken : hoe verder mama, hoe korter mijn rokjes ....
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:Nu haar moeder ver weg is wil Ann misschien een statement maken : hoe verder mama, hoe korter mijn rokjes ....
Nu ja, veel euh..."speelruimte" inzake roklengte heeft ze niet meer over. :think:
0 x
Gesloten