Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Caligula »

Amiche schreef:Wie??? Ikke??? :eek:
Ho,nee!!! :lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Er zou eens iemand tegen Ann moeten beginnen brullen: 'Ik walg van u!!!' Wat een absoluut rotpersonage is dit geworden. Meteen weer kwaad worden op haar moeder omdat die voorstelt Nancy terug aan te nemen. Ik ben er zeker van dat als Ann gewoon rustig was gebleven en had gezegd dat ze Marianne haar standpunt wel begreep maar dat er echt teveel gebeurd was, deze dat wel zou begrepen hebben. Marianne had zelf al niet veel zin om erover te beginnen en heeft het alleen maar gedaan omdat ze het beloofd had aan Nancy.
Maar nee, meteen weer verongelijkt beginnen ruzie maken en achteraf bij Mayra haar gelijk gaan halen.... Emma en Stan zijn minder puberaal dan Ann!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Summer85 schreef:Marianne had zelf al niet veel zin om erover te beginnen en heeft het alleen maar gedaan omdat ze het beloofd had aan Nancy.
En omdat Nancy haar werk kwijt is omdat ze Marianne verdedigde, waarschijnlijk. Ik kan me voorstellen dat Marianne zich dat aantrekt...
Dat Marianne niet zoveel zin had om erover te beginnen, had denk ik meer te maken met het feit dat ze ervoor naar Ann moest en dat ze daar tegenop zag, gezien de situatie van de afgelopen tijd. Er zit een limiet aan de keren dat iemand zich de huid vol kan laten schelden door een geliefde, en ik denk dat Ann die limiet in de gevangenis eigenlijk al bereikt had.
Zoiets kun je misschien wel vergeven, maar het ook vergeten wordt met ieder lelijk woord dat er valt, een beetje moeilijker...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:
Summer85 schreef:Marianne had zelf al niet veel zin om erover te beginnen en heeft het alleen maar gedaan omdat ze het beloofd had aan Nancy.
En omdat Nancy haar werk kwijt is omdat ze Marianne verdedigde, waarschijnlijk. Ik kan me voorstellen dat Marianne zich dat aantrekt...
Dat Marianne niet zoveel zin had om erover te beginnen, had denk ik meer te maken met het feit dat ze ervoor naar Ann moest en dat ze daar tegenop zag, gezien de situatie van de afgelopen tijd. Er zit een limiet aan de keren dat iemand zich de huid vol kan laten schelden door een geliefde, en ik denk dat Ann die limiet in de gevangenis eigenlijk al bereikt had.
Zoiets kun je misschien wel vergeven, maar het ook vergeten wordt met ieder lelijk woord dat er valt, een beetje moeilijker...]
De grote vergissing die Marianne in dit geval maakte is dat zij naar Ann is toegegaan en zo "te kennen" gaf dat zij in fout was en niet Anneke. Terwijl het wel degelijk Ann was die dankbaar had moeten zijn omdat haar moeder toch de moeite deed om met haar te praten ondanks lieve Ann haar recent ontoelaatbaar boertig gedrag.
In haar plaats had ik gewacht tot mijn dochter naar mij toekwam.
Ik heb met Marianne te doen. En nee, daarom is ze nog geen heilige voor mij!
Maar Ann is een ongelooflijk dwaze dokter/dochter.(met de nadruk op ongelooflijk!) :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Zo denk ik er ook over...
Volgens mij had Marianne die stap ook niet (zo snel) gezet als Nancy's werk er niet van af hing, en als Tom en Jenny haar niet geprobeerd hadden over te halen. Die bedoelden het goed, maar hadden eigenlijk "makkelijk praten". Zij zijn niet bij die bolwassing in de gevangenis geweest, die met veel meer te maken had dan alleen de moord op Geert. Dat dit niet het enige is wat scheef zit tussen moeder en dochter, blijkt ook nu wel weer.

Wat mij betreft laat het overduidelijk zien dat Ann totaal geen spijt heeft van de manier waarop ze gereageerd heeft. Ze moest inzien dat ze fout zat omdat Marianne vrij werd gelaten, maar aan de rest van haar woorden is eigenlijk qua houding geen steek veranderd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Eens dat Ann ontzettend overreageerde. Dat Marianne met Nancy te doen had is absoluut geen eigenbelang. Ann deed net alsof Marianne het enkel goedmaakte daarom wat absoluut uit de lucht gegrepen is.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Zo denk ik er ook over...
Volgens mij had Marianne die stap ook niet (zo snel) gezet als Nancy's werk er niet van af hing, en als Tom en Jenny haar niet geprobeerd hadden over te halen. Die bedoelden het goed, maar hadden eigenlijk "makkelijk praten". Zij zijn niet bij die bolwassing in de gevangenis geweest, die met veel meer te maken had dan alleen de moord op Geert. Dat dit niet het enige is wat scheef zit tussen moeder en dochter, blijkt ook nu wel weer.

Wat mij betreft laat het overduidelijk zien dat Ann totaal geen spijt heeft van de manier waarop ze gereageerd heeft. Ze moest inzien dat ze fout zat omdat Marianne vrij werd gelaten, maar aan de rest van haar woorden is eigenlijk qua houding geen steek veranderd...
Inderdaad, en mijn mening blijft onveranderd: 't is ongeloofwaardig hoe ongelooflijk stom dokter Ann sedert haar relatie met Mayra denkt en handelt.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

ikke schreef:Inderdaad, en mijn mening blijft onveranderd: 't is ongeloofwaardig hoe ongelooflijk stom dokter Ann sedert haar relatie met Mayra denkt en handelt.
Wie bij de hond slaapt...
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

't wordt tijd dat Ann en Mayra uit elkaar gaan... naar Thuis-normen zijn ze al veel te lang samen, want al hebben ze regelmatig een verschil van mening, ze zijn al samen van in seizoen 17 ! Misschien is dat de reden voor de komst van die Charité?
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Dat Ann potverdorie blij is dat haar moeder met haar wou praten en haar wou vergeven. In plaats dat ze haar ook een beetje koest zou houden na wat ze Marianne allemaal verweten heeft en blij zou zijn met de verzoening maar nee, haar schuldgevoel van de een moment op de andere verdwenen en ze stond daar nogmaals eens te tieren en te roepen. Ocharme Anneke wil haar eigen leven leiden maar ze is zo hard haar best aan het doen om dit te verkondigen dat ik sterk mijn twijfels heb of ze dit wel echt kan. :denk:
Denk ze nu echt dat ze door te roepen en Marianne af te stoten dat ze daardoor een eigen leven heeft?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Anneke heeft mamatje nodig hé, of ze nu wil of niet. Een griekse-tragedie-geval als je het mij vraagt.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En dan durft die Ann nog zeggen over haar moeder: ik ben blij dat ze begrepen heeft dat ze in de fout was! :boo: :boo: :boo:
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Caligula schreef:En dan durft die Ann nog zeggen over haar moeder: ik ben blij dat ze begrepen heeft dat ze in de fout was! :boo: :boo: :boo:
Ze leeft in een omgekeerde wereld volgens mij. ;)
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Toen de arrogantie werd uitgedeeld stond ons Anneke op de eerste rij. De dag van de ellebogen was ze duidelijk afwezig.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

heidiw schreef:Toen de arrogantie werd uitgedeeld stond ons Anneke op de eerste rij.
Da's waar ze is arrogant nochtans vroeger was ze zo niet het is vanaf ze met Mayra is dat ze zo geworden is.
Vond het er ook wel over dat ze vroeg aan Marianne wat ze daar eigenlijk kwam doen want zover ik weet is het nog altijd Marianne haar huis en dit lijkt Ann blijkbaar niet te snappen, ze kan haar dochter zomaar buitengooien als ze dit zou willen. Hoe diep moet Marianne nog door het stof kruipen om haar dochter tevreden te stellen. :roll:
0 x
Gesloten