Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door flodderke »

Ik vind dat nogal meevallen, die kleerkast van Ann. Ze is er in de tijd op vooruit gegaan toen ze Manon leerde kennen.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Toen Ann zich liet gaan zoals bij haar bezoek aan Marianne, werd ze bangelijk lelijk :doh:
Het personage bedoel ik, niet de actrice.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Voor Ann is dat altijd koelen zonder blazen. De éne dag woedend uitschreeuwen dat ze haar moeder niet meer wil zien, maar als Marianne -vroeg of laat toch- vrijkomt, zitten ze de volgende morgen gezellig samen aan de keukentafel.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Captain Cuckoo schreef:Voor Ann is dat altijd koelen zonder blazen. De éne dag woedend uitschreeuwen dat ze haar moeder niet meer wil zien, maar als Marianne -vroeg of laat toch- vrijkomt, zitten ze de volgende morgen gezellig samen aan de keukentafel.
Dat is jarenlang wel zo geweest, maar ik heb nu toch wel het idee dat Ann deze keer langer zou mogen wachten op een gezellig ontbijtje met haar moeder. Niet alleen het feit dat ze Marianne niet gelooft, maar ook de bolwassing die daarop volgde moet een diepe indruk achtergelaten hebben. Dat blijkt ook wel uit de verslagenheid van Marianne na het bezoekje van Ann...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Christel schreef: Dat is jarenlang wel zo geweest, maar ik heb nu toch wel het idee dat Ann deze keer langer zou mogen wachten op een gezellig ontbijtje met haar moeder. Niet alleen het feit dat ze Marianne niet gelooft, maar ook de bolwassing die daarop volgde moet een diepe indruk achtergelaten hebben. Dat blijkt ook wel uit de verslagenheid van Marianne na het bezoekje van Ann...
En uit de nachtmerrie die daarop volgde.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,maar Ann heeft altijd de ongelooflijke aan het ridicule grenzende capaciteit gehad om terug kazak te draaien.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Da's waar, maar ik vraag me af of Marianne wel zo vergevingsgezind gaat zijn. Zij heeft altijd de ongelooflijke aan het ridicule grenzende capaciteit gehad om haar kinderen goed te praten in alles wat ze doen, en ze bovendien te behandelen alsof het om een stelletje kleuters gaat (met een hoop bemoeienissen op de koop toe), maar het zou me toch niet verbazen als Ann deze keer ook bij haar een stap te ver is gegaan... ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Da's waar, maar ik vraag me af of Marianne wel zo vergevingsgezind gaat zijn. Zij heeft altijd de ongelooflijke aan het ridicule grenzende capaciteit gehad om haar kinderen goed te praten in alles wat ze doen, en ze bovendien te behandelen alsof het om een stelletje kleuters gaat (met een hoop bemoeienissen op de koop toe), maar het zou me toch niet verbazen als Ann deze keer ook bij haar een stap te ver is gegaan... ;)
Je zou het zo zeggen hé, but we will see...
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Als Marianne vrijkomt zal ze in haar huis willen wonen met "William". Ze zal Ann wel buitenzetten hoop ik :twisted: Wat een vreselijk mens, die Ann. Dat ze maar eens alle plagen van Egypte over zich krijgt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad, en ook ik hoop dat ze op zoek mogen naar hun eigen woonst... :twisted:

Na haar blije gedrag tegenover Mayra, en de kirrende mededeling tegen Judith dat ze weer energie heeft voor 10 na dat heerlijke weekendje Lissabon, kwam die zielige speech dat ze elke nacht wakker ligt van alles wat er gebeurd is, ook echt niet geloofwaardig meer over, vond ik.
Zowel Ann als Mayra gedragen zich alsof ze de Lotto gewonnen hebben nu ze het huis voor zichzelf hebben, en lijken praktisch niet stil te staan bij het feit dat Geert er niet meer is en dat Marianne zit weg te teren in de gevangenis. Ook Tom, die duidelijk met zijn ziel onder zijn arm rondloopt, hoeft van zusterlief totaal geen steun te verwachten en is samen met Nancy blijkbaar zonder pardon van haar interesselijstje geschrapt. En dat allemaal omdat ze niet in mevrouw's straatje praten...

Ann is in de laatste paar seizoenen inderdaad een vreselijk mens geworden.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Een normaal kind zou een gat in de lucht springen als blijkt dat haar moeder dan toch geen moord heeft gepleegd. Dit kind blijkbaar niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ik vermoed dat Ann niet blij was dat mama terugkomt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik denk eerder dat Ann wel beseft dat ze (onherstelbare) schade heeft aangericht door haar houding van de afgelopen tijd. Het is dan ook harteloos hoe ze zich gedragen heeft (van Mayra had ik niet veel anders verwacht), zowel tegenover Marianne als tegenover Tom.
Tom leek er overigens ook wel van te genieten dat beide dames op hun neus keken, en dat hij ze hoogstpersoonlijk de blijde boodschap kon brengen... :mrgreen:
Wat Ann zo dringend moest gaan regelen..: een ander onderkomen? :razz:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Arme Ann toch. Je zou er haast medelijden mee krijgen, weer mis! :lol:
En dat allemaal terwijl het swinging vriendinneke vrolijk rondtolt. Gaat ze weer de bezorgde dochter spelen als de mama thuiskomt? Gaat wel effe moeilijk zijn. :twisted:
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Captain Cuckoo schreef:Ik vermoed dat Ann niet blij was dat mama terugkomt.
En niet alleen mama. Als Marianne terugkomt dan Nanske ook hé, anders is het niet compleet
0 x
Gesloten