Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Gesloten
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door Mieke »

Ik vraag me wel af wat Rosa in zo'n klassezaak (hoe Marianne erover sprak komt daar precies alleen heel sjiek volk winkelen) kwam doen :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:Ik vraag me wel af wat Rosa in zo'n klassezaak (hoe Marianne erover sprak komt daar precies alleen heel sjiek volk winkelen) kwam doen :lol:
Allen het beste is wss goed genoeg voor haar kleinzoon.. Hoewel hij eigenlijk niet echt haar kleinzoon is! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ik vraag me wel af wat Rosa in zo'n klassezaak (hoe Marianne erover sprak komt daar precies alleen heel sjiek volk winkelen) kwam doen :lol:
Daar moest ik ook wel om lachen, en ook dat ze allebei hetzelfde mooi vonden en om dezelfde reden al zo vroeg in het seizoen kleding gingen kopen :lol: Die 2 hebben meer van elkaar weg dan dat ze zelf in de gaten hebben :mrgreen:

Het liet ook wel heel mooi zien dat Rosa voor haar toekomstig kleinkind niet op de centen let ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Rosa moet stoppen met dat kind te zien als haar kleinkind, daar komen alleen maar problemen van :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Wel, dat maakt het toch net interessant?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Rosa moet stoppen met dat kind te zien als haar kleinkind, daar komen alleen maar problemen van :?
Dat zie ik toch anders :razz:
Ann en Peggy moeten ophouden met hun idiote plan, en Geert & Marianne moeten ophouden met Ann naar de mond te praten, want daar komen problemen van.

Rosa kan volgens mij niet stoppen met dat kind te zien als haar kleinkind, omdat het simpelweg haar kleinkind is. Haar gevoel zorgt daar logischerwijs voor, en gevoel kun je (helaas) niet zo snel stoppen vrees ik. Bovendien zal het feit dat Peggy nog altijd van gedachten kan veranderen ook wel meespelen. Uiteindelijk heeft Peggy ook wel heel vlug een beslissing genomen toen, en in 9 maanden kan er veel veranderen... Dat laatste is iets wat Ann&Co ook kunnen weten, en waar ze beter ook wat meer rekening mee zouden houden.
0 x
deathkraft
Nog geen rang

Bericht door deathkraft »

Ann en Peggy lesbisch! Probleem opgelost! Buiten dat tussen Marianne en Rosa :lol:
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

deathkraft schreef:Ann en Peggy lesbisch! Probleem opgelost! Buiten dat tussen Marianne en Rosa :lol:
Haha, ik heb daar ook al een zitten denken. Aangezien die twee de laatste tijd wel erg goed met elkaar opschieten.. Maar denk niet dat het zo ver zal komen, hoop ook niet dat het langverwachte niet afstaan van de baby gaat komen, al vrees ik er wel voor!

BTW: Mooie afbeelding, komt me precies bekend voor... Is er niet al het een en het ander rond te doen geweest? :wink: :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
deathkraft
Nog geen rang

Bericht door deathkraft »

Ja dat hangt hier in de gang. Ons ma was er nog over aan het zagen gisteren :lol:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

deathkraft schreef:Ann en Peggy lesbisch! Probleem opgelost! Buiten dat tussen Marianne en Rosa :lol:
Laat die ook lesbisch worden, een ouder wordend lesbisch koppel hebben we nog niet gehad. :mrgreen:
Of misschien kunnen ze er een kwartet van maken? :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
Laat die ook lesbisch worden, een ouder wordend lesbisch koppel hebben we nog niet gehad. :mrgreen:
of partnerruil ? dat zou ook wel leuk kunnen worden. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
Rieka schreef:
Ann met haar moeder? Dat is incest, dat hebben we al gehad.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
lord F. schreef:
Rieka schreef:
Ann met haar moeder? Dat is incest, dat hebben we al gehad.
*Proest* :roll2: :roll2: :roll2:
Ach ja, in "Thuis" is alles mogelijk! En ik moet zeggen dat jullie idee mij persoonlijk meer aanstaat dan een gevecht om een baby. Qua realisme ontloopt het elkaar niet zoveel :razz: ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Arme Marianne... Echt sneu hoe ze eraan toe was vanavond... :(
En dat nieuws voorspelde niet veel goeds :?
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Christel schreef: Ach ja, in "Thuis" is alles mogelijk! En ik moet zeggen dat jullie idee mij persoonlijk meer aanstaat dan een gevecht om een baby. Qua realisme ontloopt het elkaar niet zoveel :razz: ;)

Qua realisme? Als Peggy inderdaad lesbisch zou zijn, hoe is ze dan in godsnaam zwanger geraakt? Toch niet omdat ze perse een "bewust ongehuwde moeder" (of is het nu BAM these days) wilde worden, want ze wil de baby sowieso niet. En per ongeluk lijkt me toch ook wel vergezocht, vermits een lesbienne niet per ongeluk met een man naar bed gaat. Rest dan alleen de tragedie van een verkrachting, nee toch!?

Maar soit, het ging hier over Marianne en het is inderdaad vrij erg hoe ze er aan toe is. Alleen vind ik dat ze in dit geval toch eerst het verdict van de artsen moeten afwachten voor ze conclusies gaan trekken he.
0 x
Gesloten