Ja dat klopt allemaal wel maar Marianne heeft ze toch nooit vastgebonden of opgesloten dus kon ze al 1000 keer weggegaan zijn als ze dat echt wou.Caligula schreef:Dat is allemaal waar maar Marianne heeft haar Anneke ook nooit willen laten gaan hé. Ik herinner me nog dat ze toen Ann/Mayra een huis gevonden hadden dat het Marianne was die aan die makelaar zei: nee,nee we gaan geen hoger bod doen!
Het komt wel van 2 kanten hoor.
Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- zanacht
- Poster rang 2

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee,dat is niet de stijl van Marianne maar ze wou zeker Ann niet laten vertrekken net zoals Ann het moeilijk heeft om te vertrekken. Ja, hoe je het ook bekijkt die zitten aan mekaar vast hoe onwaarschijnlijk het ook mag zijn. Nu zal ik direct toegeven dat ik al eeuwen geleden vertrokken was! 
0 x
Potentia Principatum
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Als Marianne in de cel blijft, hebben Ann en Mayra een eigen stekjeChristel schreef:Als ik haar uitval van gisteren zo eens bekijk, dan heb ik sterk het idee dat haar houding tegenover Marianne niet eens alleen komt door de dood van Geert, aangezien ze er zo'n beetje alles uit het verleden bij sleepte.johan1969 schreef:Ik vind dat Ann haar ma nogal rap opgeeft.
En dan houdt ze Marianne daar blijkbaar ook nog eens alleen voor verantwoordelijk, want de daden van de rest veegt ze nogal makkelijk onder de tafel. Daar wil ze niet eens over gesproken hebben...
Wat mij betreft wordt het hoog tijd dat Ann en Mayra een eigen stekje gaan zoeken, zodat we van die haat en nijd verlost zijn. Dat duurt nu al ruim 2 seizoenen zonder te verbeteren, en toch blijven de dames gewoon stug onder 1 dak wonen en elkaar verwijten naar het hoofd gooien...
Had Ann, Marianne niet uitgekocht ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja en nee. Ze heeft wel het huis terug verloren wegens "ondankbaarheid" (ja echt waar!)
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Onwaarschijnlijk is wel precies het juiste woord voor heel die toestand daar... 
Ook ik was al lang vertrokken, en als ik Marianne was geweest, had ik Ann en Mayra ook met heel veel liefde en plezier laten vertrekken, trouwens. Ik begrijp het van beide kanten uit bekeken niet meer...
De sfeer is daar al tijden zo abominabel, dat normaal gesproken geen hond dat toch vol zou houden?
Maar de manier waarop Ann telkens kwaad (en dat is nog zacht uitgedrukt) wordt, en wat ze er dan allemaal uit flapt en doet, vind ik buiten grof ook onvergeeflijk. Marianne is wel haar moeder, die echt niet de gemakkelijkste is (en dat is ook nog zacht uitgedrukt
), maar die er wel altijd voor haar is geweest, wat ze ook uithaalde.
Andersom heb ik Marianne nog nooit zo uit horen pakken tegen haar dochter, in al die jaren Thuis niet...
Ook ik was al lang vertrokken, en als ik Marianne was geweest, had ik Ann en Mayra ook met heel veel liefde en plezier laten vertrekken, trouwens. Ik begrijp het van beide kanten uit bekeken niet meer...
De sfeer is daar al tijden zo abominabel, dat normaal gesproken geen hond dat toch vol zou houden?
Maar de manier waarop Ann telkens kwaad (en dat is nog zacht uitgedrukt) wordt, en wat ze er dan allemaal uit flapt en doet, vind ik buiten grof ook onvergeeflijk. Marianne is wel haar moeder, die echt niet de gemakkelijkste is (en dat is ook nog zacht uitgedrukt
Andersom heb ik Marianne nog nooit zo uit horen pakken tegen haar dochter, in al die jaren Thuis niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ann lijkt mij het labiele, onzekere type dat luid roept zo snel mogelijk ver weg te willen gaan wonen, en zich vervolgens uitput in excuses om het vertrek zo lang mogelijk uit te stellen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ze wou wel met Mayra naar Kaapverdië vertrekken en daarom is Marianne van de trap gedonderd.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Da's waar, en toen Marianne voldoende hersteld was, wilde ze eigenlijk ook wel gaan maar had Mayra het idee dat ze dat beter niet konden doen. Ze hadden dat beter doorgezet toen, denk ik...
Hoe dan ook, ik hoop toch dat er een oplossing komt voor al dat ge-ruzie. Het gedoe rond de dood van Geert was wat mij betreft ophef genoeg, daar had voor mij persoonlijk echt niet ook nog eens de zoveelste knallende ruzie bovenop gehoeven...
Hoe dan ook, ik hoop toch dat er een oplossing komt voor al dat ge-ruzie. Het gedoe rond de dood van Geert was wat mij betreft ophef genoeg, daar had voor mij persoonlijk echt niet ook nog eens de zoveelste knallende ruzie bovenop gehoeven...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Nog een labiele dokter ...ge kunt in Thuisdorp maar beter geen dokter nodig hebbenCaptain Cuckoo schreef:Ann lijkt mij het labiele, onzekere type dat luid roept zo snel mogelijk ver weg te willen gaan wonen, en zich vervolgens uitput in excuses om het vertrek zo lang mogelijk uit te stellen.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik ben eens benieuwd of 'ik wil niks meer met u te maken hebben' en 'ik walg van u' ook wil zeggen dat ze niet langer gratis gaan blijven wonen in de villa van marianne??
Met Ann valt niet te praten. Eerst begint ze zelf over Mayra tegen Marianne, dat ze haar slecht behandeld heeft maar als marianne haar weerwoord wil geven door te zeggen dat dat van beide kanten kwam kreeg ze meteen weer een brullend 'het gaat hier nu over u' over zich heen....
Met Ann valt niet te praten. Eerst begint ze zelf over Mayra tegen Marianne, dat ze haar slecht behandeld heeft maar als marianne haar weerwoord wil geven door te zeggen dat dat van beide kanten kwam kreeg ze meteen weer een brullend 'het gaat hier nu over u' over zich heen....
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind die Ann best wel een geitenwollensok. Man man man die heeft geen bord voor haar kop, die heeft de hele Lekbrug van Vianen voor d'r knar. Ik vind haar ook zo saai! Hopelijk trekt ze dat shirtje dat ze van Tom en Judith heeft gekregen een keer aan. Ze kleden haar ook altijd alsof ze grafkisten verkoopt of bij de Jehova getuigen is. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Kwast toch!!!Kwast schreef:Ze kleden haar ook altijd alsof ze grafkisten verkoopt of bij de Jehova getuigen is.![]()
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Groot gelijk en haar kapper is ook al een paar jaar doodKwast schreef:Ik vind die Ann best wel een geitenwollensok. Man man man die heeft geen bord voor haar kop, die heeft de hele Lekbrug van Vianen voor d'r knar. Ik vind haar ook zo saai! Hopelijk trekt ze dat shirtje dat ze van Tom en Judith heeft gekregen een keer aan. Ze kleden haar ook altijd alsof ze grafkisten verkoopt of bij de Jehova getuigen is.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Hoog tijd dat Rosa de zus en zo verlaat en terug een kapsalon open doet zodat Ann bij Rosa kan gaan met haar haar.nounake schreef:Groot gelijk en haar kapper is ook al een paar jaar dood
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,idd en dan meteen Sandrinneke ook en zelfs Peter mss...alhoewel...zanacht schreef:Hoog tijd dat Rosa de zus en zo verlaat en terug een kapsalon open doet zodat Ann bij Rosa kan gaan met haar haar.nounake schreef:Groot gelijk en haar kapper is ook al een paar jaar dood
0 x
Potentia Principatum