Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Bericht door Caligula »

Amiche schreef:Ho Caligula, niet elke vrouw he!!!! :lol:
Nee,dat is ook waar, en dat weet ik inmiddels ook weer! :angel:
Maar oorlog tussen Marianne en Helène zal er wel zijn.
En ik blijf erbij, Marianne heeft Geert nog niet uit haar hoofd gezet.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

GRRR, ik kan haar en haar sloefdokter niet meer zien!!! :boo:

Het is duidelijk dat dit serpent Geert en Marianne nog meer tegen elkaar wil opzetten. :problem:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een vrouw met een plannetje...gevaarlijk!
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Voor wie haar tot nu nog het voordeel van de twijfel gaven >> vandaag was toch duidelijk dat ze een erg slecht karakter heeft. :lol:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

lord F. schreef:Voor wie haar tot nu nog het voordeel van de twijfel gaven >> vandaag was toch duidelijk dat ze een erg slecht karakter heeft. :lol:
Neen! Dat hoefde niet! :lol:

De manier waarop ze reageerde over die paaseieren toen bleek dat ze van Marianne waren, en dan nog komen aandraven met "ik heb iets veel beters"
Ik hoop stiekem dat da mens niets meer krijgt en dat ze 't uit eigen zakken mag betalen. :obscene-buttred:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Zou Hélène ook gesponsord hebben voor het petekind van Geert? :lol:
0 x
gameplan
Nog geen rang

Bericht door gameplan »

Amai die vrouw mag ik nu eens echt niet, ik hoop dat ze nog eens met de grond gelijk wordt gemaakt.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

hannanaske schreef:De manier waarop ze reageerde over die paaseieren toen bleek dat ze van Marianne waren, en dan nog komen aandraven met "ik heb iets veel beters"
Wel dat is nu net wat Marianne in de tijd zei over een cadeautje van Peggy (voor Sandrine), en toen ze een familiefoto liet maken heeft ze daar heel leuk Peggy en de Mo laten wegknippen.
Die twee zijn echt aan mekaar gewaagd hoor. En dat Marianne nu als liefhebbende oma en slachtoffer wordt afgeschilderd ergert me in hoge mate. Het is meer een probleem van: wie is nu eigelijk de slechtste.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Hélène is de ergste!
Die denkt dat ze de "kip met gouden eieren" heeft binnengehaald. En paradeert met cadeaus die ze zelf niet gefinancierd heeft.
*kots*
Maar allez, ze heeft toch een heel klein tipje van de sluier opgelicht: "Bedank Geert ook maar, hij heeft mee gefinancierd"!!!
Je moet het maar durven!
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Caligula schreef:
hannanaske schreef:De manier waarop ze reageerde over die paaseieren toen bleek dat ze van Marianne waren, en dan nog komen aandraven met "ik heb iets veel beters"
Wel dat is nu net wat Marianne in de tijd zei over een cadeautje van Peggy (voor Sandrine), en toen ze een familiefoto liet maken heeft ze daar heel leuk Peggy en de Mo laten wegknippen.
Die twee zijn echt aan mekaar gewaagd hoor. En dat Marianne nu als liefhebbende oma en slachtoffer wordt afgeschilderd ergert me in hoge mate. Het is meer een probleem van: wie is nu eigelijk de slechtste.

Maar zo lang kijk ik nog niet naar thuis! Ik kan me wel inbeelden dat Marianne niet van de gemakkelijkste is hoor. Ik vraag me alleen af of het wel nodig is om zover terug te kijken. Ongeveer elk personage zal in die twintig jaar wel iets op zijn kerfstok hebben denk ik :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

hannanaske schreef:
Caligula schreef:

Maar zo lang kijk ik nog niet naar thuis! Ik kan me wel inbeelden dat Marianne niet van de gemakkelijkste is hoor. Ik vraag me alleen af of het wel nodig is om zover terug te kijken. Ongeveer elk personage zal in die twintig jaar wel iets op zijn kerfstok hebben denk ik :lol:
Maar Marianne toch wel uitzonderlijk veel hoor.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Goh, Marianne en Hélène vergelijken is zowat hetzelfde als kiezen tss de pest en de cholera zeker? :)

Alleen bewees ze met dat manipuleren van haar kleinkinderen over die paaseieren dat ze wel een erg slecht karakter heeft. ;)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Goh, Marianne en Hélène vergelijken is zowat hetzelfde als kiezen tss de pest en de cholera zeker? :)

Alleen bewees ze met dat manipuleren van haar kleinkinderen over die paaseieren dat ze wel een erg slecht karakter heeft. ;)
Van Marianne hebben we al meer mooie kanten gezien.
En genoten van mooie momenten.
Moest Hélène nu komen te gaan, zou ik nog niet zoveel mooie herinneringen kunnen koesteren.
En wanneer gaan we nu eens stoppen met vergelijken?
Er valt eigenlijk niet te vergelijken: Geert heeft voor Hélène gekozen en daarmee BASTA!
Hij mag ze hebben van mij! :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, maar denk dat het bij Marianne ook niet helemaal meer om Geert te doen is. :) Ze gunt Hélène geen grote schadevergoeding.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee, niet BASTA, je zou Thuis toch beter moeten kennen dan dat. Er gaat zeker nog een conflict komen Helène-Marianne.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten