Nee,dat is ook waar, en dat weet ik inmiddels ook weer!Amiche schreef:Ho Caligula, niet elke vrouw he!!!!

Maar oorlog tussen Marianne en Helène zal er wel zijn.
En ik blijf erbij, Marianne heeft Geert nog niet uit haar hoofd gezet.
Nee,dat is ook waar, en dat weet ik inmiddels ook weer!Amiche schreef:Ho Caligula, niet elke vrouw he!!!!
Neen! Dat hoefde niet!lord F. schreef:Voor wie haar tot nu nog het voordeel van de twijfel gaven >> vandaag was toch duidelijk dat ze een erg slecht karakter heeft.
Wel dat is nu net wat Marianne in de tijd zei over een cadeautje van Peggy (voor Sandrine), en toen ze een familiefoto liet maken heeft ze daar heel leuk Peggy en de Mo laten wegknippen.hannanaske schreef:De manier waarop ze reageerde over die paaseieren toen bleek dat ze van Marianne waren, en dan nog komen aandraven met "ik heb iets veel beters"
Caligula schreef:Wel dat is nu net wat Marianne in de tijd zei over een cadeautje van Peggy (voor Sandrine), en toen ze een familiefoto liet maken heeft ze daar heel leuk Peggy en de Mo laten wegknippen.hannanaske schreef:De manier waarop ze reageerde over die paaseieren toen bleek dat ze van Marianne waren, en dan nog komen aandraven met "ik heb iets veel beters"
Die twee zijn echt aan mekaar gewaagd hoor. En dat Marianne nu als liefhebbende oma en slachtoffer wordt afgeschilderd ergert me in hoge mate. Het is meer een probleem van: wie is nu eigelijk de slechtste.
Maar Marianne toch wel uitzonderlijk veel hoor.hannanaske schreef:Caligula schreef:Wel dat is nu net wat Marianne in de tijd zei over een cadeautje van Peggy (voor Sandrine), en toen ze een familiefoto liet maken heeft ze daar heel leuk Peggy en de Mo laten wegknippen.hannanaske schreef:De manier waarop ze reageerde over die paaseieren toen bleek dat ze van Marianne waren, en dan nog komen aandraven met "ik heb iets veel beters"
Die twee zijn echt aan mekaar gewaagd hoor. En dat Marianne nu als liefhebbende oma en slachtoffer wordt afgeschilderd ergert me in hoge mate. Het is meer een probleem van: wie is nu eigelijk de slechtste.
Maar zo lang kijk ik nog niet naar thuis! Ik kan me wel inbeelden dat Marianne niet van de gemakkelijkste is hoor. Ik vraag me alleen af of het wel nodig is om zover terug te kijken. Ongeveer elk personage zal in die twintig jaar wel iets op zijn kerfstok hebben denk ik
Van Marianne hebben we al meer mooie kanten gezien.lord F. schreef:Goh, Marianne en Hélène vergelijken is zowat hetzelfde als kiezen tss de pest en de cholera zeker?
Alleen bewees ze met dat manipuleren van haar kleinkinderen over die paaseieren dat ze wel een erg slecht karakter heeft.