Ik vind Ann evengoed schuldig aan fishfull thinking. Mayra zit nog altijd ferm te twijfelen...Ann heeft net als Guy (maar)50% kans dat haar wens werkelijkheid wordt.Wallanderjunior schreef:ik lees hier heel vaak dat Ann aan het puschen is, ik heb eerder de indruk dat ze heel geduldig aan het worden is omdat ze voelt dat het goed zit met Mayra ...
ze mag nu alleen niet beginnen twijfelen omdat een wanhopige Guy haar uit evenwicht probeert te krijgen met zijn wishfull thinking
Ann De Decker (Monika Van Lierde)
-
- x 435
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
0 x
-
- x 435
nu nog zien naar wie de balans gaat overslaan: twee mogelijkheden, Ann of Guy 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik vond haar anders behoorlijk onvriendelijk tegen Guy.
Dat was niet Ann zoals we haar kennen en ze maakt het voor Mayra ook niet bepaald makkelijker he.
Als haar 'nieuwe liefde' haar man zo op zijn paard zet.
Persoonlijk vond ik dat echt niet haar sympathiekste zet, ze klonk zo bezitterig bijna: 'nee, ze is nu van MIJ' - dat soort uitspraak.
En 't zou wel grappig zijn als er een derde met Mayra zou gaan lopen
Liefst ineens heel ver weg dan.
Dat was niet Ann zoals we haar kennen en ze maakt het voor Mayra ook niet bepaald makkelijker he.
Persoonlijk vond ik dat echt niet haar sympathiekste zet, ze klonk zo bezitterig bijna: 'nee, ze is nu van MIJ' - dat soort uitspraak.
En 't zou wel grappig zijn als er een derde met Mayra zou gaan lopen

0 x
-
- x 435
HA ja, "als 2 honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen". Dat zou wat nieuws zijn in "Thuis", of niet?satine schreef:Ik vond haar anders behoorlijk onvriendelijk tegen Guy.
En 't zou wel grappig zijn als er een derde met Mayra zou gaan lopen![]()

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Hebben we dat nog niet gehad?Rieka schreef: HA ja, "als 2 honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen". Dat zou wat nieuws zijn in "Thuis", of niet?

Dat de schrijvers zo'n kans hebben laten liggen!

0 x
-
- x 435
dat wordt wel heel ingewikkeld, Mayra is nu al de kluts kwijt en ze moet maar tussen twee kiezen, zo krijgt ze nog meer hardkloppingen 

0 x
-
- Poster rang 1
Daarom zou ik heb best wel grappig vindenWallanderjunior schreef:dat wordt wel heel ingewikkeld, Mayra is nu al de kluts kwijt en ze moet maar tussen twee kiezen, zo krijgt ze nog meer hardkloppingen

0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
-
- x 435
van Guy vind ik het ook niet bepaald geniaal om Ann "op haar plaats" en "op haar paard" te zetten. Zijn belangstelling voor zijn eigen relatieproblemen is er ook maar laat gekomen. Hij mag dan wel een sympatieke kerel zijn en een goede brandweerman, maar ook heel zelfvoldaan en zelfzeker. Zijn huwelijk is/was voor hem te veel een vanzelfsprekendheid, hij heeft er nooit over nagedacht of Mayra zich wel goed voelde, alles draait altijd rond hemzelf!
Ann heeft in het begin ook afstand gehouden, Mayra aangemoedigd om aan haar relatie te werken maar haar gevoelends voor Mayra werden te sterk en ze voelde dat die wederzijds waren, begrijpelijk dat ze er vanaf dat moment ook voor gaat
Ann heeft in het begin ook afstand gehouden, Mayra aangemoedigd om aan haar relatie te werken maar haar gevoelends voor Mayra werden te sterk en ze voelde dat die wederzijds waren, begrijpelijk dat ze er vanaf dat moment ook voor gaat
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Guy wil zijn vrouw niet kwijt. Ik denk dat wel meer mensen tot aktie overgaan, als ze merken dat iemand zijn/haar partner
wil af pakken. We kennen over dat huwelijk alleen de uitspraken van Mayra, die toen al met An bezig was. Misschien is ze tot de ontdekking gekomen dat ze meer van vrouwen hield. Daar is niks mis mee, maar haal dan niet je huwelijk naar beneden als een soort dekmantel. Maar ook deze veronderstelling is misschien volkomen uit de lucht gegrepen
wil af pakken. We kennen over dat huwelijk alleen de uitspraken van Mayra, die toen al met An bezig was. Misschien is ze tot de ontdekking gekomen dat ze meer van vrouwen hield. Daar is niks mis mee, maar haal dan niet je huwelijk naar beneden als een soort dekmantel. Maar ook deze veronderstelling is misschien volkomen uit de lucht gegrepen

0 x
-
- x 435
kijk eens rond bij de wat oudere generaties vrouwen en vraag je af hoeveel er niet in een "normaal huwelik" gestapt zijn omdat het taboe rond homosexualiteit en de discriminatie in de samenleving (tot en met kansen op werk!) zo bepalend waren
hoeveel vrouwen hebben niet gekozen voor de schone schijn? misschien is Mayra ook zo iemand: jong trouwen om papa en mama gerust te stellen en zeke niet voor rebel of abnormaal door te gaan en dat ten koste van de eigen gevoelens en het eigen geluk ...
de discriminatie verdwijnt trouwens maar langzaam, er is nog een lange weg te gaan!
hoeveel vrouwen hebben niet gekozen voor de schone schijn? misschien is Mayra ook zo iemand: jong trouwen om papa en mama gerust te stellen en zeke niet voor rebel of abnormaal door te gaan en dat ten koste van de eigen gevoelens en het eigen geluk ...
de discriminatie verdwijnt trouwens maar langzaam, er is nog een lange weg te gaan!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Mayra lijkt me niet bepaald iemand die een huwelijk aangaat tegen haar zin.
0 x
-
- Poster rang 1
Ze was jong en naïef. Dat heeft ze zelf aangegeven.jessie V. schreef:Mayra lijkt me niet bepaald iemand die een huwelijk aangaat tegen haar zin.
Misschien was haar huwelijk wel een poging om haar gevoelens te negeren?
0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik vraag me toch af wat ze met 'jong' bedoelt: ze is toch al ouder dan 30, of vergis ik mij nu?
0 x
-
- Poster rang 1
Ja sowieso. Ik schat haar ook ouder dan 30 zeker omdat Guy een oudere man is.satine schreef:Ik vraag me toch af wat ze met 'jong' bedoelt: ze is toch al ouder dan 30, of vergis ik mij nu?
Als we ervan uitgaan dat ze 35 is was ze 23 als ze trouwde.
Als bv 42 is dan was ze 30 op haar huwelijksdag.
Persoonlijk denk ik dat Mayra eerder rond de 40 zal zijn dan rond de 30. Dat maakt dat ze natuurlijk niet echt jong jong was als ze trouwde. Misschien is het een aanvoelen van haar dat ze jong getrouwd is?
0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat ze jong getrouwd is enz. weten we ook alleen maar van haarzelf.
0 x