Bianca daarentegen is wel een knappe stoot... kuchNickos schreef:Haha, fantastische reactiejohan1969 schreef:Peggy vind ik enorm lelijk, ik snap niet dat Tom verliefd op haar werd., ik geef je trouwens gelijk.

Bianca daarentegen is wel een knappe stoot... kuchNickos schreef:Haha, fantastische reactiejohan1969 schreef:Peggy vind ik enorm lelijk, ik snap niet dat Tom verliefd op haar werd., ik geef je trouwens gelijk.
Cataclysm Child schreef:Bianca daarentegen is wel een knappe stoot... kuchNickos schreef:Haha, fantastische reactiejohan1969 schreef:Peggy vind ik enorm lelijk, ik snap niet dat Tom verliefd op haar werd., ik geef je trouwens gelijk.
Ik vind Peggy en Bianca eigenlijk wel knap, zowel vroeger als nu. Serieus! Maar smaken verschillen, natuurlijk.Christel schreef:Cataclysm Child schreef:Bianca daarentegen is wel een knappe stoot... kuchNickos schreef:Haha, fantastische reactiejohan1969 schreef:Peggy vind ik enorm lelijk, ik snap niet dat Tom verliefd op haar werd., ik geef je trouwens gelijk.
![]()
Tsja, Peggy vind ik niet lelijk en Bianca ook niet echt, maar als je het mij vraagt zie ik Peggy liever. Heeft ook wel wat met het gedrag te maken moet ik zeggen... Smaken verschillen, hè?
Cataclysm Child schreef:Bianca daarentegen is wel een knappe stoot... kuchNickos schreef:Haha, fantastische reactiejohan1969 schreef:Peggy vind ik enorm lelijk, ik snap niet dat Tom verliefd op haar werd., ik geef je trouwens gelijk.
De gustibus (et coloribus) non est disputandum zeker ??lord F. schreef:Ik vind Peggy anders best wel knap. Of dat nu de "babe van Thuis" zou moeten zijn of niet.
Kijk, dat is nu eens gesproken! En net nu ik voorbereid was op een uiteenzetting over de tetten van Peggy!Sardonis schreef:De gustibus (et coloribus) non est disputandum zeker ??lord F. schreef:Ik vind Peggy anders best wel knap. Of dat nu de "babe van Thuis" zou moeten zijn of niet.![]()
Daar begrijp ik ook helemaal niks van! Terwijl Peggy het toch niet heel erg onder stoelen of banken steekt...Sardonis schreef:Heeft nu werkelijk niemand in de mot dat Peggy een scheef gezicht trekt telkens Jenny bezig is over Bianca en Tom ??![]()
Maar ook Peggy lijkt me toch naïef. Alsof Tom z'n luilekkerleventje met Bianca zou opgeven. Hij wil geen verdriet doen aan z'n zus, z'n ma, z'n Bianca, maar wil wel profiteren van wat Peggy te bieden heeft !Luc schreef:Inderdaad. Die Bianca is zo naief als het kleinste kind en dat is dan dokter(es) !
Daarvoor is 't nog te vroeg, Peggy zal vrijdag wel een stoot uithalen, wedden?!Mieke schreef:dju nu dacht ik echt dat Peggy Sandrine ontvoerd zou hebben
Het zou leuk zijn! 't Wordt tijd dat er een beetje vaart in die hele verhaallijn komt vind ik.Rieka schreef:Daarvoor is 't nog te vroeg, Peggy zal vrijdag wel een stoot uithalen, wedden?!Mieke schreef:dju nu dacht ik echt dat Peggy Sandrine ontvoerd zou hebben