Kasper

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Christel schreef:Hoe leuk ik die 2 ook met elkaar vind omgaan (vind ze wel aandoenlijk bij elkaar), onrealistisch is het wel ja. Dat leeftijdsverschil is toch wel erg duidelijk, ook al loopt Kasper wat achter... Ik had vandaag wel met hem te doen hoor, met zijn cijferkaart. :(
Tegenwoordig noemen ze dat anders.

:wink:
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

In Nederland zal dat nog een cijferkaart noemen zeker ;) (Christel komt toch uit Nederland zo te zien)... Bij ons noemen ze dat dus een rapport, Christel ;)
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Ik denk zelfs dat leerlingen uit de basisschool en het secundair normaal gezien met elkaar niet in contact komen, in mijn tijd zaten we in ieder geval op een verschillende "speelplaats".

Trouwens dat "macho" gedrag van Franky begint ook lachwekkend te worden.
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Devilex schreef:Trouwens dat "macho" gedrag van Franky begint ook lachwekkend te worden.
't jonk van den ouwen zeggen we hier :lol:
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

robmolle schreef:In Nederland zal dat nog een cijferkaart noemen zeker ;) (Christel komt toch uit Nederland zo te zien)... Bij ons noemen ze dat dus een rapport, Christel ;)
Ik bedoel dat men niet meer zegt van 'Kasper is achter' , 'Koen loopt achter' of zo. Tegenwoordig bestaan daar namen voor ADHD ....
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik bedoel dat men niet meer zegt van 'Kasper is achter' , 'Koen loopt achter' of zo. Tegenwoordig bestaan daar namen voor ADHD ....[/quote]

ADHD of attention deficit hyperactivity disorder of aandachts-tekort-stoornis met hyperactiviteit heeft niks te maken denk ik met iets trager zijn met bep leeractiviteiten.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Iets helemaal anders >> dat gesprekje tss Rosa en Waldek over Kasper z'n toekomst. :) Hoewel ik zelf ook eerder een ambitieuzer type ben zoals Luc of Marie, zoals Rosa dat zo plastisch kon zeggen over hen, kon ik er wel enigszins een beetje inkomen in hetgeen ze zei over dat je zonder hoger diploma misschien wel gelukkiger kan worden of tenminste minder op de toppen van je tenen moet lopen.
MAAR ik vind nu wel dat de schrijvers achter Thuis al een tijdje hun best doen om verder studeren af te raden voor de kijkers. :) Ok, t klopt wel dat je de lat voor jezelf ook niet onnodig hoog moet leggen. Maar de enige die haar best nog doet om verder te studeren is precies Aicha en die wordt dan nog afgedaan ook als een seut. ;) Al de rest is in Thuis al reeds vroegtijdig met z'n studies gestopt, zelfs Sam en Sofie. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

frank schreef: Al de rest is in Thuis al reeds vroegtijdig met z'n studies gestopt, zelfs Sam en Sofie. :)
Sofie neemt haar studies mss later opnieuw op.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

frank schreef:Iets helemaal anders >> dat gesprekje tss Rosa en Waldek over Kasper z'n toekomst. :) Hoewel ik zelf ook eerder een ambitieuzer type ben zoals Luc of Marie, zoals Rosa dat zo plastisch kon zeggen over hen, kon ik er wel enigszins een beetje inkomen in hetgeen ze zei over dat je zonder hoger diploma misschien wel gelukkiger kan worden of tenminste minder op de toppen van je tenen moet lopen.
MAAR ik vind nu wel dat de schrijvers achter Thuis al een tijdje hun best doen om verder studeren af te raden voor de kijkers. :) Ok, t klopt wel dat je de lat voor jezelf ook niet onnodig hoog moet leggen. Maar de enige die haar best nog doet om verder te studeren is precies Aicha en die wordt dan nog afgedaan ook als een seut. ;) Al de rest is in Thuis al reeds vroegtijdig met z'n studies gestopt, zelfs Sam en Sofie. :)
En dr Ann ? :?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

johan1969 schreef:
En dr Ann ? :?
Die werkt al een tijdje hé.
Je gaat nu toch niet gaan vertellen dat ik de enige ben die dat opmerkt dat ze in Thuis eerder het stoppen met studeren aanmoedigen dan omgekeerd ? :)
0 x
Be there at ten.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

De meeste mensen hebben dan ook geen universitair diploma in t echte leven he.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

johan1969 schreef:De meeste mensen hebben dan ook geen universitair diploma in t echte leven he.
Maar dat zeg ik ook niet. Alleen vond ik toch dat ze het bij de laatste lichting "studenten" in Thuis er bijna altijd over hebben dat je er ook geraakt zonder diploma.
0 x
Be there at ten.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat is ook zo he.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

ja ok, maar ze mogen het omgekeerde ook wel ns meer aanmoedigen (al ben ik nu niet meer over Kasper bezig). :)
0 x
Be there at ten.
Mario
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Mario »

Ze mogen mij vragen om dat te spelen. En dat ik Sofie kan overtuigen om mee te gaan :P
0 x
Gesloten