Ik denk niet dat we Emiel ooit nog gaan terugzien en dus is hij dan ook een afgesloten hoofdstuk.Tiboko schreef: do 25 apr 2019, 19:46 Als en wanneer Emiel klaar is, zal hij wel weer langs komen. En omdat hij dat zelf wil, niet omdat anderen hem daartoe verplichten.
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
0 x
-
- Nog geen rang
Ik erger mij ook enorm aan Rosa en angel
Vroeger vond ik Rosa echt een toffe die zei altijd wat ze dacht zonder al te veel compassie te tonen in tegenstelling tot jenny was dat dan, maar nu altijd dat gezemel en betuttel van (steven) en kobe, soms doet ze echt alsof hij een 9 jarige is, altijd praten over 'dien arme jongen en onze Kobe'
Vroeger vond ik Rosa echt een toffe die zei altijd wat ze dacht zonder al te veel compassie te tonen in tegenstelling tot jenny was dat dan, maar nu altijd dat gezemel en betuttel van (steven) en kobe, soms doet ze echt alsof hij een 9 jarige is, altijd praten over 'dien arme jongen en onze Kobe'
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
De afgelopen dagen was dat toch met stip dat 'vriendje' van Stan en Joren - Boris of zoiets?
Man man, wat een eikeltje!
Man man, wat een eikeltje!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad!satine schreef: do 02 mei 2019, 09:20 De afgelopen dagen was dat toch met stip dat 'vriendje' van Stan en Joren - Boris of zoiets?
Man man, wat een eikeltje!![]()

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Stan, Boris , Judith, Ann, Tania, Tom, Peter, Dieter, Christine, Lowie...,,
Kortom de helft van het Thuisdorp
Kortom de helft van het Thuisdorp

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602

Ik ook wel een beetje, eerlijk gezegd

Maar als ik heel kritisch (en per aflevering) ga filteren, hou ik op dit moment Stan, Boris en Judith over. Stan en Boris omdat ik het over heel de lijn een stelletje verschrikkingen vind, en Judith omdat ze haar kop zo ontzettend in het zand steekt. Ik zou het bijna knap vinden als het niet zo ergerlijk was.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Ik hou ook die drie over , maar ik zou echt niet weten wat ik het ergst vind : het pestgedrag van die etters of moeder Judith die doet alsof er niks aan de hand is om maar de vrede te bewaren . 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vraag me af of het wel is om de vrede te bewaren, soms heb ik de indruk dat het haar allemaal niet veel meer kan schelen.
Emma zit meer bij Floris dan ze thuis is en Stan is in 'veilige' handen, dus kan zij zich richten op 'de toekomst'.
En ik weet dat degenen die er met hun neus bovenop zitten vaak de laatsten zijn die de feiten zien zoals ze zijn, maar dit is gewoon laksheid.
Emma zit meer bij Floris dan ze thuis is en Stan is in 'veilige' handen, dus kan zij zich richten op 'de toekomst'.
En ik weet dat degenen die er met hun neus bovenop zitten vaak de laatsten zijn die de feiten zien zoals ze zijn, maar dit is gewoon laksheid.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Dat dus...
Als het uit angst was, of bijvoorbeeld om de vrede te bewaren, dan zou ik het misschien nog érgens kunnen begrijpen. Niet dat ik het dan een geweldige actie had gevonden van haar, maar dan had er iig nog een gedachtegang achter haar gedrag gezeten. Dat zie ik nu echter helemaal niet. Het lijkt inderdaad gewoon laksheid. En dat vind ik echt heel erg als ze haar zoon tegelijkertijd steeds verder weg ziet glippen.
Want ze weet uiteraard niet het naadje van de kous van wat hij uitvreet, maar ze moet toch al gemerkt hebben dat hij op geen enkele manier laat zien dat hij ergens wat van geleerd heeft of spijt van heeft.
Neem alleen al wat hij Jacques aangedaan heeft. Daar hoor je Stan, én ook Judith niet meer over.
Schandalig vind ik dat...
Als het uit angst was, of bijvoorbeeld om de vrede te bewaren, dan zou ik het misschien nog érgens kunnen begrijpen. Niet dat ik het dan een geweldige actie had gevonden van haar, maar dan had er iig nog een gedachtegang achter haar gedrag gezeten. Dat zie ik nu echter helemaal niet. Het lijkt inderdaad gewoon laksheid. En dat vind ik echt heel erg als ze haar zoon tegelijkertijd steeds verder weg ziet glippen.
Want ze weet uiteraard niet het naadje van de kous van wat hij uitvreet, maar ze moet toch al gemerkt hebben dat hij op geen enkele manier laat zien dat hij ergens wat van geleerd heeft of spijt van heeft.
Neem alleen al wat hij Jacques aangedaan heeft. Daar hoor je Stan, én ook Judith niet meer over.
Schandalig vind ik dat...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Stan en Boris, uiteraard!
Maar gister toch ook een ietsiepietsie aan Simonneke... Ik begrijp heel goed dat Dries haar beste vriend niet is en ook niet zo snel meer zal worden, laat ik dat voorop stellen. Maar als zelfs Kaat gewoon in dezelfde ruimte kan vertoeven, dan vind ik het toch wel een beetje "jammer" ofzo dat Simonne een probleem moet gaan maken bij Peter en Femke van zijn sporadische aanwezigheid. Ze weet hoe penibel de situatie van Tamara is en ook dat Dries zo'n beetje de enige is die ze over heeft. Is het dan zo erg om een keertje op haar tanden te bijten als ze hem af en toe 1 minuutje tegen het lijf loopt ergens?
Waar is haar medeleven naartoe? Ik vind Simonne echt een beetje zuur de laatste tijd.
Jammer...

Maar gister toch ook een ietsiepietsie aan Simonneke... Ik begrijp heel goed dat Dries haar beste vriend niet is en ook niet zo snel meer zal worden, laat ik dat voorop stellen. Maar als zelfs Kaat gewoon in dezelfde ruimte kan vertoeven, dan vind ik het toch wel een beetje "jammer" ofzo dat Simonne een probleem moet gaan maken bij Peter en Femke van zijn sporadische aanwezigheid. Ze weet hoe penibel de situatie van Tamara is en ook dat Dries zo'n beetje de enige is die ze over heeft. Is het dan zo erg om een keertje op haar tanden te bijten als ze hem af en toe 1 minuutje tegen het lijf loopt ergens?

Waar is haar medeleven naartoe? Ik vind Simonne echt een beetje zuur de laatste tijd.
Jammer...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Nancy! Ze doet net alsof ze het slachtoffer geworden is van een uren durende groepsverkrachting! Echt een belachelijke verhaallijn!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
ja, Simonneke..is het niet een beetje een ophoping van frustraties na de behandeling die Kaat kreeg?Christel schreef: di 11 jun 2019, 13:45 Waar is haar medeleven naartoe? Ik vind Simonne echt een beetje zuur de laatste tijd.
Jammer...

De uitval van Dries in haar richting die ronduit beledigend was.
De opmerkingen van Christine in haar richting.
Vroeger de aanval van Kobe.
Oké, allemaal vergeten van Kaat. Maar Simonne kan er blijkbaar minder mee om. Dus ergeren aan haar doe ik niet echt, ik heb wel begrip voor haar. Ik erger me eerder aan Kaat, die nu zo vergevingsgezind is voor Pauline, dat ze zich zelfs inzet voor de benefit.

Ik vind dat slachtoffers van gelijk welke situatie ook nog altijd het recht hebben om te zeggen hoe ze zich voelen na een dergelijke behandeling.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes