Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Nog geen rang
- x 1
- x 1
Steven, Rosa, Kobe, Jacques, Waldek, Adil, Christine , Bob (sinds hij met Christiene samen is), Tamara (sinds ze niet meer bij bob is, maar niet om die reden maar Bob en Tamara zijn precies allebei 'anders' geworden na hun breuk).
Als ik 1 iemand zou moeten kiezen : Jacques (niet owv de beschuldigingen van de afgelopen dagen, heb hem nooit een leuk personage gevonden).
Als ik 1 iemand zou moeten kiezen : Jacques (niet owv de beschuldigingen van de afgelopen dagen, heb hem nooit een leuk personage gevonden).
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Steven, sowieso! Christine ook, maar dat levert goeie televisie, Steven is gewoon verschrikkelijk
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Steven en Stan staan bij mij op een gedeelde plaats (maar wel allebei met stip), op 1!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- niemand
- Nog geen rang
Ik erger me al een tijdje aan Tamara. Ze is zo onredelijk en een kreng maar niet op de entertainde manier dat Christine dat is. Gewoon irritant.
En Steven zeker! Nog onredelijker, onbeleefd, maakt het leven van Rosa en Kobe zuur, ik ben hem echt kotsbeu aan het worden.
En Steven zeker! Nog onredelijker, onbeleefd, maakt het leven van Rosa en Kobe zuur, ik ben hem echt kotsbeu aan het worden.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Onze Tilly. De vrouw van de wereld, die alle zeeën heeft bevaren, alle beroepen heeft uitgevoerd en altijd "goede raad" heeft voor iedereen,
voor de kinderachtige en knullige manier waarop ze Judith aan Waldek wil koppelen.
Nu ze weet dat Judith en Tom SAMEN naar Stan gaan zal ze zich daar weer mee gaan bemoeien, want dat zou haar plannen met Waldek in de war sturen.
voor de kinderachtige en knullige manier waarop ze Judith aan Waldek wil koppelen.
Nu ze weet dat Judith en Tom SAMEN naar Stan gaan zal ze zich daar weer mee gaan bemoeien, want dat zou haar plannen met Waldek in de war sturen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Steven,Rosa,Tilly,Christine,Paulien,Angele … teveel om op te noemen.
Ik ben al blij dat Sam er even tussenuit is want haar puberale stopwoordjes kwamen me echt de keel uit
Ik ben al blij dat Sam er even tussenuit is want haar puberale stopwoordjes kwamen me echt de keel uit
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Kortom alle personages.johan1969 schreef: do 18 apr 2019, 08:47 Steven,Rosa,Tilly,Christine,Paulien,Angele … teveel om op te noemen.

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik ga mij er waarschijnlijk niet populair door maken, maar ik erger me nu al terug aan Angèle.
Mijn kennismaking met haar was er pas toen Sam & Tim haar terugvonden in de Ardennen. Hoe ze daarvoor was weet ik dus niet.
Ik herinner me haar vooral als de buurvrouw van Rosa en de vlam van Eddy. En vooral hoe ze Rosa constant op de hoogte bracht van Eddy's capaciteiten.
Dat Eddy zijn spel gisteren niet aan schoot, dat gerozemie & Angelique-gedoe, etc. is eerlijk gezegd toch mijn dada niet.
Ik kan aannemen dat er andere mensen zijn die dat wel geestig vinden, maar voor mij is Angèle net iets weer te karikatuur.
Neen, van mij vliegt ze al op de lijst van de meest ergerlijke personages.

Mijn kennismaking met haar was er pas toen Sam & Tim haar terugvonden in de Ardennen. Hoe ze daarvoor was weet ik dus niet.
Ik herinner me haar vooral als de buurvrouw van Rosa en de vlam van Eddy. En vooral hoe ze Rosa constant op de hoogte bracht van Eddy's capaciteiten.
Dat Eddy zijn spel gisteren niet aan schoot, dat gerozemie & Angelique-gedoe, etc. is eerlijk gezegd toch mijn dada niet.
Ik kan aannemen dat er andere mensen zijn die dat wel geestig vinden, maar voor mij is Angèle net iets weer te karikatuur.
Neen, van mij vliegt ze al op de lijst van de meest ergerlijke personages.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
wat een toffe madam is die lut toch...
ik voel me al bijna schuldig omdat ik haar personage zo vreselijk vind.

ik voel me al bijna schuldig omdat ik haar personage zo vreselijk vind.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Lut is inderdaad een toffe madam, dat vind ik ook.
En ook een geweldige actrice, en dat is dan ook de reden waarom ik Angèle tóch graag voorbij zie komen, ondanks het feit dat ze soms inderdaad een beetje als een karikatuur wordt neergezet.
Angèle met Rosa vind ik ook niet echt een feest om naar te kijken, maar Angèle met Eddy maakt voor mij gelukkig een heleboel goed
Hoe Angèle vroeger was? Vooral een grote doorn in het oog van Frank Bomans (en dan druk ik me nog voorzichtig uit
).
Ook een van de redenen waarom ik dat personage toch een beetje een extra warm hart toedraag...
Personages waar ik me het meest aan erger: Rosa, Kobe en Waldek. Ze doen momenteel niet veel, maar als ze wat doen vind ik het óf hypocriet, of er zit een te dikke laag stroop overheen...

En ook een geweldige actrice, en dat is dan ook de reden waarom ik Angèle tóch graag voorbij zie komen, ondanks het feit dat ze soms inderdaad een beetje als een karikatuur wordt neergezet.
Angèle met Rosa vind ik ook niet echt een feest om naar te kijken, maar Angèle met Eddy maakt voor mij gelukkig een heleboel goed

Hoe Angèle vroeger was? Vooral een grote doorn in het oog van Frank Bomans (en dan druk ik me nog voorzichtig uit

Ook een van de redenen waarom ik dat personage toch een beetje een extra warm hart toedraag...

Personages waar ik me het meest aan erger: Rosa, Kobe en Waldek. Ze doen momenteel niet veel, maar als ze wat doen vind ik het óf hypocriet, of er zit een te dikke laag stroop overheen...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Een doorn in het oog van Frank? Zeg maar ineens een hele balk
jongens wat heeft die gestookt tussen Frank en Simonne.
En nu Steven weg is had ik gehoopt op wat minder onnozelheid van Rosa en Kobe, maar Steven wordt blijkbaar vervangen door Waldek om het gezemel in stand te houden.

En nu Steven weg is had ik gehoopt op wat minder onnozelheid van Rosa en Kobe, maar Steven wordt blijkbaar vervangen door Waldek om het gezemel in stand te houden.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Pauline met stip! Zo een ergerlijk geval!
Olivia en haar gesnotter ivm ambetant ventje Emile.
Olivia en haar gesnotter ivm ambetant ventje Emile.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Het was eigenlijk ook maar omdat ik bij het uitschakelen van netflix terug op de zender één kwam, anders was het wel compleet aan mij voorbij gegaan. Eindeloos veel respect voor Lut dus.
En Angele, een 'beetje' karikatuur maar?
Zelfs Nancy is zo erg nog niet.
Rosa & Angele vind ik ook geen toffe combinatie nee, maar ik vind Rosa al een tijdje geen toffe meer.
Haar gezemel (de woordkeuze voor dat gedoe is trouwens perfect) is gewoon superirritant.
En Angele, een 'beetje' karikatuur maar?

Rosa & Angele vind ik ook geen toffe combinatie nee, maar ik vind Rosa al een tijdje geen toffe meer.
Haar gezemel (de woordkeuze voor dat gedoe is trouwens perfect) is gewoon superirritant.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Olivia - er zijn dingen waar je nu eenmaal niks aan kan veranderen en dan moet je je daar maar bij neerleggen.
Als en wanneer Emiel klaar is, zal hij wel weer langs komen. En omdat hij dat zelf wil, niet omdat anderen hem daartoe verplichten.
Als en wanneer Emiel klaar is, zal hij wel weer langs komen. En omdat hij dat zelf wil, niet omdat anderen hem daartoe verplichten.
0 x