Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
-
- x 435
-
- Nog geen rang
Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
Ik vind dat Olivia voor haar leeftijd, zich echt heel kinderlijk gedraagd. Dat je ouders uit mekaar gaan is pijnlijk, maar op je 19 jaar moet je toch ook wel al iets van realiteitsbesef hebben en dit kunnen aanvaarden. Wat niet wil zeggen dat je het er niet moeilijk mee kan hebben.
0 x
-
- x 435
Ik vind dat de actrice het redelijk goed doet, maar het personage op zich boeit me niet enorm. Ze willen duidelijk de adoptie-verhaallijn uitwerken, maar dat kan ook zonder dat onnozel gedoe rond die scheiding. Wie gijzelt er nu zijn ouders om hen te dwingen bij elkaar te blijven? Beetje creepy ze...
0 x
-
- Poster rang 4
Een scheiding op zich kan een jong volwassene als Olivia, geadopteerd of niet beter aan dan dagelijkse uitzichtloze ruzies. Komt daarbij dat mama haar en papa bedroog en dan horen met Jens of all people.
Dit gezegd zijnde Lena oefent druk uit op Jens zoals toen zijn vader overleed in Portugal zij niet de tact bezat om hem
eerst in familiekring dit verdriet te laten verwerken. Ook al heeft dat een troostende uitwerking op Jens gehad, zoveel
te beter voor hem maar haar doel was haar positie versterken bij Jens want ze is nog altijd niet zeker van hem.
Dit gezegd zijnde Lena oefent druk uit op Jens zoals toen zijn vader overleed in Portugal zij niet de tact bezat om hem
eerst in familiekring dit verdriet te laten verwerken. Ook al heeft dat een troostende uitwerking op Jens gehad, zoveel
te beter voor hem maar haar doel was haar positie versterken bij Jens want ze is nog altijd niet zeker van hem.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Olijfje heeft het echt wel moeilijk met haar (adoptie)ouders en dat is omdat ze zich goed voelde bij hen. Ze zag hen graag en nu ligt dat allemaaal aan diggelen. Vandaar dat ze er niet goed mee overweg kan,zelfs als 19-jarige.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind het maar een rare zaak. Ik snap dat ze boos is op haar ouders maar om haar moeder nu zo te behandelen? Ze mag blij zijn dat ze nog geld van haar ouders krijgt. Ze behandelt haar moeder nu als een voetenveeg terwijl haar moeder het grootste gedeelte van haar jeugd goed voor haar is geweest. Dat haar moeder nu een keuze maakt waar Olivia het niet mee eens is, is heel erg bitter maar dit verdient die moeder niet. Er zijn een heleboel kinderen die niet eens een moeder hebben. Dat er nu een heleboel naar de kloten is, is verschrikkelijk maar zowel haar vader als haar moeder afzonderlijk houden nog van haar. Ze mag boos zijn heus, maar op deze manier?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
Tja,ik begrijp haar wel hoor. Mijn dochter heeft ook heel erg geleden met onze scheiding.
En dan zeggen dat de ergste klap voor Olijfje nog moet komen.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Waarom noemen ze haar olijfje? Dat is de chick van Popeye! Ik zeg ook niet dat ze niet mag lijden maar dit?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mooi gezegd, en ik ben het helemaal met je eens. Ik begrijp heel goed dat ze het moeilijk heeft met de situatie, maar ik blijf ook vinden dat ze er wel heel erg extreem op reageert...Kwast schreef:Er zijn een heleboel kinderen die niet eens een moeder hebben. Dat er nu een heleboel naar de kloten is, is verschrikkelijk maar zowel haar vader als haar moeder afzonderlijk houden nog van haar. Ze mag boos zijn heus, maar op deze manier?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ikweetnix
- Poster rang 1
Ik denk dat ze eigenlijk vooral wat tijd en ruimte nodig heeft. Kan voor haar niet makkelijk zijn om te ontdekken dat je moeder en vader gaan scheiden en dan ook nog eens te ontdekken dat je moeder een relatie heeft met een jongen die niet eens zoveel ouder is als haar.
0 x
"You can call me Root"
- annekeHU
- Poster rang 4
Ze voelt zich -naar mijn mening- in de steek gelaten... ze is geadopteerd wat dus wil zeggen, dat haar eigen ouders niet voor haar konden/wilden zorgen? ( reden van de adoptie is nooit genoemd) , en nu gaan haar adoptieouders uit elkaar; Lowieke begrijpt haar blijkbaar niet. Ze voelt zich "alleen" op de wereld, denk ik!
0 x
-
- Poster rang 5
De ergste klap? Wat moet er nog komen?Caligula schreef:Tja,ik begrijp haar wel hoor. Mijn dochter heeft ook heel erg geleden met onze scheiding.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
-
- Nog geen rang
Ocharme olivia, ik zou ook wel schrikken als er een ander madam in mijne vent zijne nest lag! 

0 x
-
- Poster rang 5
Die dan nog aan z'n voeten ligt.nelleke schreef:Ocharme olivia, ik zou ook wel schrikken als er een ander madam in mijne vent zijne nest lag!

Maar daarom was ze niet kwaad.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!