het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013

Bericht door Lazylady »

Ok, en dit heb ik zonet ook gevonden... *Eergh*... :doh: :mrgreen: http://www.een.be/mediatheek/718743
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef:Dit is de juiste link:

http://www.een.be/mediatheek/718743
Wacht even... "Nooit nog last van hebben van Luc als het "nee" is?" Hij wil toch niet...?
"Doen wat Lowie moet doen?"

:denk: :denk: :denk:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Het is niet omdat Lowie nu onmetelijk kwaad is op Luc dat hij hem nooit meer wilt zien. Het is en blijft zijn vader, daar zal hij op zijn minst toch een beetje contact mee willen. Vandaar dat ik het emotionele chantage vind.

Ik post enkel filmpjes die ik op de éénsite vind. Daar zullen ze toch geen al te grote spoilers opzetten, denk ik.
0 x
Afbeelding
Davidje
Nog geen rang

Bericht door Davidje »

Bah, Luc is toch zo een kwal, eh :mrgreen:

Ik kan Lowie eigenlijk wel begrijpen als hij erover nadenkt om mee te gaan: als Luc weg gaat, staat hij echt alleen op de wereld. En we weten allemaal dat Luc goed kan manipuleren ook.

Maar hiermee laat Luc toch zien dat hij alleen zichzelf graag ziet. Als hij toch zo graag een vader voor Lowie wil zijn, dat hij dan zijn straf uitzit en zijn zoon niet verplicht om nog eens een nieuw leven te beginnen. Maar neen, nog liever zijn zoon in de steek laten. (ik begin precies wat mee te leven met die laatste week Thuis :lol: )
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik snapte gewoon niet zo goed wat nu eigenlijk de bedoelilng is.
0 x
Gesloten