Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Wallanderjunior
x 435

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Wallanderjunior »

aan Satine:

inderdaad, smaken en interpretaties verschillen :razz: gelukkig maar
t zou hier een saaie boel worden indien we allemaal dezelfde mening zouden hebben
we kijken wel naar hetzelfde maar hebben een andere bril op :lol:

dat Ann in hetzelfde huis blijft wonen als haar moeder is volgens mij niet het grootste probleem, het zou wel gezonder zijn voor allebei indien Ann zelf in haar "deel van het huis" zou kunnen koken, wassen, strijken ...
stel dat Ann en Mayra een koppel worden, dan zal hun relatie te veel lijden onder de bemoeizucht van Marianne tenzij ze ook hun "eigen huishouden" hebben , los van moeder kloek. In feite bestaat het huis dan uit twee appartementen en dat is wel leefbaar voor iedereen

nu moeten Ann en Mayra ook altijd opletten dat ze in hun romantische acties niet op "op heterdaad" betrapt worden door moeder kloek, wie zou in zo'n geval wel nog spontaan zijn? :mrgreen:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:aan Satine:

inderdaad, smaken en interpretaties verschillen :razz: gelukkig maar
t zou hier een saaie boel worden indien we allemaal dezelfde mening zouden hebben
we kijken wel naar hetzelfde maar hebben een andere bril op :lol:

dat Ann in hetzelfde huis blijft wonen als haar moeder is volgens mij niet het grootste probleem, het zou wel gezonder zijn voor allebei indien Ann zelf in haar "deel van het huis" zou kunnen koken, wassen, strijken ...
stel dat Ann en Mayra een koppel worden, dan zal hun relatie te veel lijden onder de bemoeizucht van Marianne tenzij ze ook hun "eigen huishouden" hebben , los van moeder kloek. In feite bestaat het huis dan uit twee appartementen en dat is wel leefbaar voor iedereen

nu moeten Ann en Mayra ook altijd opletten dat ze in hun romantische acties niet op "op heterdaad" betrapt worden door moeder kloek, wie zou in zo'n geval wel nog spontaan zijn? :mrgreen:
Tussen Sandrine en Ann ging het wel, met moederkloek Marianne erbij!
0 x
Wallanderjunior
x 435

Sandrine viel toch meer in de smaak bij Marianne, ze was geen taxichauffeur zoals Mayra maar was ook nog nuttig voor haar "verbouwingswerken" (als ik me goed herinner)

ben wel akkoord dat wat meer spontaniteit ook voor Mayra en Ann zelf plezanter zou zijn :icon-wink: tijgersprongen als deze moeten ook wel vermoeiend zijn (als je dat dan enkele keren moet "herdoen" vooraleer de regisseur content is...)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:Sandrine viel toch meer in de smaak bij Marianne, ze was geen taxichauffeur zoals Mayra maar was ook nog nuttig voor haar "verbouwingswerken" (als ik me goed herinner)

ben wel akkoord dat wat meer spontaniteit ook voor Mayra en Ann zelf plezanter zou zijn :icon-wink: tijgersprongen als deze moeten ook wel vermoeiend zijn (als je dat dan enkele keren moet "herdoen" vooraleer de regisseur content is...)
Nog een geluk dat ze die niet moeten overdoen tot de kijkers tevreden zijn! :lol:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Vond het ook slecht geacteerd. Maar heb ook goed gelachen lag bijna op de grond :lol:
Het had met meer passie moeten zijn en met minder gesmijt :D of wat passioneler gesmijt :mrgreen:
Want hoe hingen die op het einde daar nu scheef geplakt tegen de muur :lol:
Het waren precies twee scénes aan elkaar geplakt die tig keer zijn geoefend in gooi en smijtwerk met elkaar :mrgreen:
Van Ann had ik kwa acteren ook meer verwacht - mss moet ze zich wat dieper inleven in lesbisch zijn :razz: :D :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Rieka schreef:
Wallanderjunior schreef:Sandrine viel toch meer in de smaak bij Marianne, ze was geen taxichauffeur zoals Mayra maar was ook nog nuttig voor haar "verbouwingswerken" (als ik me goed herinner)

Nog een geluk dat ze die niet moeten overdoen tot de kijkers tevreden zijn! :lol:
:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Ganja schreef:Vond het ook slecht geacteerd. Maar heb ook goed gelachen lag bijna op de grond :lol:
Het had met meer passie moeten zijn en met minder gesmijt :D of wat passioneler gesmijt :mrgreen:
Het waren precies twee scénes aan elkaar geplakt die tig keer zijn geoefend in gooi en smijtwerk met elkaar :mrgreen:
Van Ann had ik kwa acteren ook meer verwacht - mss moet ze zich wat dieper inleven in lesbisch zijn :razz: :D :lol:
Ganja schreef:Vond het ook slecht geacteerd. Maar heb ook goed gelachen lag bijna op de grond :lol:
wie zei dat ook weer: "liefde is een werkwoord" :lol: hier is het alvast een heel zware opdracht!!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Een hels karwei. :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

jessie V. schreef:Een hels karwei. :lol:
Ann en Mayra, t is duidelijk, handen uit de mouwen en genieten :lol: (of ook het aangename met de plicht verbinden), het vlaamse publiek valt echt niet dood of is zeker niet geschokt bij het zien van een spontaan schattig koppel :lol:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:
Ann en Mayra, t is duidelijk, handen uit de mouwen en genieten :lol: (of ook het aangename met de plicht verbinden), het vlaamse publiek valt echt niet dood of is zeker niet geschokt bij het zien van een spontaan schattig koppel :lol:
Ik vind er voorlopig nog niets schattigs aan. :denk:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Ann en Mayra lijken me nu ook geen ijskoninginnen ... zal misschien wel eens schattig en spontaan worden tussen die twee :violin: mag natuurlijk iets subliemer dan met de tijgersprong :lol: of aanzet tot tango

ben benieuwd of ze volgende week nog steeds naar mekaar toegroeien
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het was een tijgersprong en tevens een aanzet tot de tango :lol:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Rieka schreef:
Wallanderjunior schreef:
Ik vind er voorlopig nog niets schattigs aan. :denk:
Helemaal eens met Rieka ;)
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Flamenco pakje voor de tango :lol:

W.b. dat huis delen, ik vind het ook nogal slap en begrijp niet dat een volwassen vrouw daar voor kiest - tenzij inderdaad dat ze goed regelt dat ze een eigen prive heeft. Zeker als er steeds mot is met moeders. Maar nu de situatie is zoals die is snap ik ook weer niet dat ze zich iets gelegen laat liggen aan haar moeder. Bang dat ze 'betrapt' wordt! Dju, het zou haar niets moeten schelen! Ma heeft zich gewoon niet te bemoeien.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Wallanderjunior
x 435

ik lees hier heel vaak dat Ann aan het puschen is, ik heb eerder de indruk dat ze heel geduldig aan het worden is omdat ze voelt dat het goed zit met Mayra ...
ze mag nu alleen niet beginnen twijfelen omdat een wanhopige Guy haar uit evenwicht probeert te krijgen met zijn wishfull thinking
0 x
Gesloten